MAGIC IS SOMETHING YOU MAKE



Dzień dobry :* U nas wyjątkowo miła niedziela, leniwa, spokojna i ciepła, jednak bez przesady i nadmiaru ostatnich upałów. Postanowiłam zrobić na blogu cykl wpisów przez cały miesiąc jakie będą dotyczyć każdego dnia, czegoś innego. Jednak wszystko będzie z cyklu moje ulubione... Pokaże wam moje ulubione miejsca, książki, filmy, osoby, muzyków, jedzenie. Dosłownie wszystko. Dziś wieczór rozpiszę każdy dzień i przyporządkuję mu dana kategorię. Dodam grafik na bloga i będziecie mogli czytać :) My zbieramy się na imieninowego grilla, a wam życzę, jak najbardziej leniwej niedzieli :*** Mam nadzieję, że mój pomysł na miesiąc z ulubieńcami wam się spodoba :)

 KOSZULA/AVARO SPODNIE/KAPPAHL TOREBKA/MUMU BUTY/CONVERSE


Buciki takie same jak mam ja z Le Bunny leu,
wędrują do
 joannaludi@poczta.fm

Mam nadzieję, że będą się tak dobrze sprawować jak u mnie :)))


INSTAGRAM FACEBOOK

61 komentarzy:

  1. te posty ulubieńcy przypadł mi do gustu, świetny pomysł.. lubię coś takiego czytać. więc nie mogę się doczekać ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysl z ulubieńcami, chetnie sobie poczytam !:)
    Jak zwykle piękne zdjęcia i Ty wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice look! I love your blouse. I follow you with Bloglovin! XX

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie pięęękne trampy *_*

    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:59

    Cześć! Mam taką nietypową prośbę! :)
    Mogłabyś mi napisać jaki masz model lustrzanki? Bo właśnie planuję zakup a Twoja robi naprawdę cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:24

      Odpowiesz???

      Usuń
    2. Pewnie :))) tutaj na blogu mam taką zakładke i tam pisze jaki mam sprzet :)))
      http://kadik-babik.blogspot.com/2011/10/j-estem-kadik-licze-24-wiosny-1000.html#

      Usuń
    3. Ps. Ale chyba sprzet mało ma z tym wspólnego, tu chodzi o cały proces ustawień aparatu i obróbkę w programach graficznych :))))

      Usuń
  7. Świetny pomysł :))
    czekam z niecierpliwością :)
    Wyglądasz idealnie jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:16

    Podoba mi się twoja stylizacja =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest rewelacyjna a Ty wyglądasz ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, cudnie jak zwykle *.*
    bardzo fajny pomysł z tymi ulubieńcami, czekam w takim razie na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Ci ładnie w tych jasniutkich kolorach!!!! Kochana, juz sie nie moge doczekać tej nowej serii :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe zdjęcia aaa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę nabyć takie trampki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie cudownie! I ten plener! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw :))
    ale masz wspaniałe włosy...zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Kadik pięknie wyglądasz w błękitach! Już się nie mogę doczekać tego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się pomysł "miesiąca ulubionych". Ty kochana masz zawsze świetne pomysły ;*
    Ślicznie wyglądasz, ale to już standard :) Cieszy mnie to, że jesteś taką pozytywną osobą, dzięki Tobie chociaż na chwilę zapominam o troskach dnia codziennego i potrafię się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale MI MIŁO!!!!!!!!!!! EJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! napisz mi jaką szkołe wybrałaś :*****

      Usuń
    2. Złożyłam podanie do Liceum na klasę artystyczną, ale do Technikum na Organizację Reklamy też :) Zobaczymy gdzie się dostanę ;**

      Usuń
  19. już nie mogę się doczekać ! wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana uwielbiam Twoje włosy!:)) moje też są gęste ale kurcze nie wyglądają tak cudnie jak Twoje!:))

    Już się nie mogę doczekać miesiaca z Twoimi ulubieńcami :*
    buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, już nie mogę się doczekać ;)
    Uroczo wyglądasz, koszula i torebka urocze, a już nie wspomnę o trampeczkach *.* Kurcze, tak bardzo chciałabym mieć takowe ;)
    Udanego grilla!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te Twoje tramposze :) Ty to masz te swoje miejscówki na zdjęcia :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo chyba Ty :DDDD jakie Ty dopiero masz fajowe miejscówy!!! ej te moje to napotkane na spacerach z psem więc możemy sobie przybic piątkę :***

      Usuń
  23. wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, fajne letnie kolory:)
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:28

    W każdym jasnym pastelowym kolorze wyglądasz obłędnie!!!! <3<333333:*
    Stylizacja cudna! wszystko w moim guście:) mega Kadiczku ;-))))))))))))
    bbbuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź mi tu nie pisz nic bo ja Ci dopiero powiem :DDDD ej zazdroszcze Ci tej opalenizny i nie zaglądam do Ciebie aż nie zbledniesz :DDDD

      Usuń
  26. Kazda Twoja stylizacja mi sie podoba, widac mamy ten sam gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo i bardzo fajnie :DDDD całuje mocno :****

      Usuń
  27. Świetna koszula, jak ja się stęskniłam za Tobą Kadiczku! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22:49

    strasznie mi się podobasz w takim wydaniu, mam pytanie: skąd masz taaaaki piękny ogrom włosów?! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku :((( po obcięciu ostatnim mam ich dwa razy więcej :((( suszenie to już katorga...... ładnie to tylko wygląda ale w praktyce..... ciężko...

      Usuń
  29. Jakie Ty masz piękne włosy Kasiu!!!!! Cudnie wygladasz;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23:36

    KADIKU :* zrób proszę w najbliższym czasie stylizacje z Twoimi nowymi sandałkami czarnymi z kokardkami bo mam zamiar je kupić ale pierwsze chcę zobaczyć jak dokładniej wyglądają na nodze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :))) jutro pojawi się na blogu, jestem nimi zachwycona, wzięłam sobie 37 i mają standardową rozmiarówkę :) chyba takie same tylko jasne też chce bo są super :))) to do jutra :***

      Usuń
  31. Perfekcyjnie! ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękny uśmiech! ładnie Ci w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  33. such a cute simple easy look! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham twoje włosy i conversy ! :D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. You are so beautiful~~`I like your style

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam na ten cykl wpisów :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja ulubiona kolorystyka ubraniowa :D Kocham biel i niebieskości :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolorystyka, mmmm ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak wiosennie i świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeeju ! Jesteś cudowna , od teraz zaczynam wchodzić na twojego bloga <3 !

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł, zazwyczaj na blogach ulubieńce się sprawdzają :) Stylizacja mi się podoba,bardzo dobrze wyglądasz w błękitnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz niesamowicie :* Miejsce na zdjęcia jak zawsze GENIALNE no i pomysł z miesiącem ulubieńców świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz pieknie!!! zapraszam do mnie- dawno cie nie bylo
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń

Instagram