STRANGER THINGS - BARDZO POLECAM

http://www.kadikbabik.pl/2016/07/stranger-things-bardzo-polecam.html

Chwila wolnego, telewizor, kanapa. Zapowiada się średnio. Ale w dobie internetu, przesyłanych informacji z prędkością światła można czerpać z tego nieskończoną pożyteczność. Filmy, seriale to wszystko jest w sieci na wyciągnięcie ręki. Żebyście nie pomyśleli, że nie chodzimy do kina, bo śmiało mogę stwierdzić, że ostatni raz tam widziano mnie tydzień temu. Ale seriale, to jest to!

Tym razem do marnowania czasu na kanapie przekonał mnie mój TŻ. I to on grając na moich uczuciach mówił, że 2 odcinki dziennie, jak tylko się ściemni, kończąc zdanie hasłem, że mogę oglądnąć resztę sama ale jemu będzie przykro... Nie jestem katem i czekałam codziennie na nowe odcinki. Co tak bardzo mnie wciągnęło tym razem?

STRANGER THINGS jak lubicie się bać, potwory, horrory, lata 80te. To jest to coś dla Was. Wciąga i ciężko przestać po jednym odcinku...


SUKIENKA / MOSQUITO BUTY, TOREBKA / RESERVED OKULARY / RAY BAN


Miłego dnia kochani!

16 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz <3 Sukienka jest cudowna :)
    A serialu nie znam, jakiś czas temu oglądałam Prawo Agaty :D Tyle z mojej serialowej przygody :D Aż wstyd, że nie oglądałam Plotkary, PLL czy Gry o tron :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mamy jeszcze dużo czasu :D
      Że tak powiem, ja też jeszcze nie oglądałam Plotkary, aż wstyd :D
      ale kiedyś nadrobię, a Prawo Agaty lubię bardzo :)))) szkoda, że już koniec :(

      Usuń
  2. Sukienka jest piękna, uwielbiam hiszpanki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz! Ja z ersiali, kiedyś zaczęłam oglądać Skins, ale nie skończyłam, a jest to bardzo fajny brytyjski serial :)
    Twój TŻ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat za filmami grozy nie przepadam, w sumie.. chyba, że w doborowym towarzystwie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie i bezbłędnie <3

    ps. i dziękuuje za tyle komplementów! lovki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka !
    pierwszy raz słyszę o tym serialu, chyba musze go obejrzeć bo zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. O serialu słyszę dopiero pierwszy raz, ale uwielbiam te klimaty, więc będę miała co oglądać przez najbliższy czas :). Piękna sukienka *.*

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię się bać (zwłaszcza jak wszyscy śpią w nocy, a tylko nie ja) ale tyle dobrych recenzji słyszała mo tym serialu, że chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tej sukieneczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz o tym serialu słysze, zaraz o nim poczytam ;d a sukienka jest przepiękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się nie lubię bać :P więc horrory odpadają, chociaż uwielbiam kryminały żeby było bardziej przewrotnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna piękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram