INSTAGRAM MIX CZERWIEC/LIPIEC

http://www.kadikbabik.pl/2016/07/instagram-mix.html
Mam Wam milion wiadomości do przekazania, dlatego zamiast spać usiadłam o 23:00 do laptopa. Mam jeszcze ochotę na kawę, ale wiem, że to by było już kompletne szaleństwo. Ale tak to jest, kto w weekend odpoczywa ten w nocy nadrabia. Mam dobre wieści, przepisy i trochę mnie. Zatem ruszajmy!!!



Nie od dziś wiadomo, że TK MAXX to skarbnica perełek. Od pewnej kochanej osoby dostałam już kilka tych akcesoriów, ze świnkami. A te dwa zestawy znalazłam w TK MAXX. Jeszcze kilka wycieczek na zakupy i może będę mieć komplet. Są idealne i każdego dnia ich używam. Co za tym idzie nie tylko pięknie wyglądają, ale i są przydatne.



Mania na ser biały z warzywami trwa w najlepsze... 


Nowości, po pierwsze najzwyklejsze jeansy z MOHITO.


Piękna biała torebka z etorba.pl


Na upały idealne zwiewne sukienki bez ramion, ta pochodzi z MOSQUITO


Too Faced opanowało moje kosmetyki. Są najpiękniejsze co nie?


Faceci i ich pomysłowość...


Mój pierwszy chłodnik!
 4 ugotowane i obrane buraki kroimy w kosteczkę, zalewamy bulionem rosołowym do 2/3 wysokości buraków w naczyniu. Do tego czosnek, pieprz, sól, wyciśnięta cytryna, cały jogurt grecki, cała kępka koperku drobno posiekana. Wymieszane i gotowe. Rewelacja!



Moje pierwsze tak kolorowe lakiery OPI. Ta piękna wakacyjna kolekcja nazywa się Retro Summer.


W tym roku często przesiaduje na leżaku czytając gazety. Wiecie jak ważna jest dla mnie pielęgnacja i ochrona przed promieniami UV. NUXE sprawdza się u mnie ostatnio idealnie. 


Najprościej mówiąc posprzątane, można odpoczywać.


Wiecie co? Zwariowałam na punkcie tych butów! Zamówiłam i po otworzeniu paczki moje oczy się zaświeciły. Po raz pierwszy odczułam, że boję się je zakładać, żeby nie zniszczyć :P

Mam do ANSWEAR dla Was kod zniżkowy na -20% i dokładnie te MELISSKI są z nim za 239 zł!  Więcej o zniżce tutaj#


Trochę na szaro. Torebka ROSEGAL.


Moja siostra to wielka fanka The Balm, teraz przyszedł czas na mnie. Zobaczymy jak to się skończy.


Taki obiad ostatnio na mnie czekał! Pycha, a przepis zostawiam Wam tutaj#


Jest i MISIEK, nie mogłoby go zabraknąć. Najkochańsze stworzonko, ostatnio opanował, że zasypia mi na kolanach, kiedy ja pracuje przy laptopie i to miłe, że można mieć takiego kochanego stworka, który też lubi się tulić.

 
Wakacyjne pudełko Be Glossy to same perełki, a ja mam dla Was zniżkę na pakiety -20zł na hasło tbg20KADIKBABIK


I jeszcze nowości marki MISSLYN. Opakowania są piękne!


Może będzie szansa, że dziś pójdę spać :P Wspaniałego tygodnia dla Was!


17 komentarzy:

  1. Cudne kosmetyki, śliczne kolory. Zwierzątko rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiek wygrywa instagramy :D Dorotko buziaki :*

      Usuń
  2. Jeden z najbardziej inspirujących Instagramów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję :* nawet nie wiesz jak mi miło :*

      Usuń
  3. Cudowny instagramowy mix *.* Zaraz do Ciebie wpadam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak Ty to robisz, że Twoje zdjęcia robione telefonem są takie piękne! Zazdroszczę umiejętności i estetyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo :* peszysz mnie od lat swoimi komentarzami :) ale Ty to wiesz!

      Usuń
  5. podoba mi się ta biała torebka ;)
    te kosmetyki są urocze *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. i właśnie takich postów mi brakowało :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze u ciebie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny mix zdjęć. Podoba mi się sukienka z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same skarby! :) Jestem ciekawa tych wszystkich cudowności od Too Faced.

    OdpowiedzUsuń

Instagram