LA DOLCE VITA

http://www.kadikbabik.pl/2016/07/la-dolce-vita.html
Mam tą świadomość, że większość z Was żyje w większych miastach, za oknem beton, w drodze do pracy beton i tak każdego dnia. Dlatego gdy mam wybór co zatrzymać w kadrach, to jednak wolę napawać Was dawką zieleni i tym milszym krajobrazem. Niech blokowiska, kamienice pozostaną dla nas w drodze do pracy, a ja będę zabierać Was na systematyczne spacery. 



BUTY/ RESERVED SPODENIE/ RESERVED KOSZULKA/ ESMARA OKULARY/ RAY BAN TOREBKA/ ROSEGAL


Wspaniałego Weekendu kochani!

19 komentarzy:

  1. piękna torebka, a set idealny na co dzień ;) super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czarne rureczki ;-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate dla mnie mogłyby nie istnieć inne spodnie :P

      Usuń
  4. Piekna torebeczka! Zabieraj więcej nas na te spacery! Cudowne foty :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że ja tylko studiuję w Poznaniu a mieszkam w małym miasteczku, gdzie jeziora, pola i lasy mam w zasięgu wzroku każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie widoki, nie wyobrażam sobie mieszkać w centrum :)

      Usuń
  6. Jaka torebunia :) Cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna prosta stylizacja na lato!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torebka jest fnatasytczna ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez takie fantastyczne torebki to ja zbankrutuje :D chce kolejną....

      Usuń
  9. koszulka! przeeepiękna <3 cały look cudowny właściwie, uwielbiam prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i ta torebeczka! :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram