CELEBRATE EVERY TINY VICTORY


http://www.kadikbabik.pl/2016/07/be-as-you-wish-to-seem.html

Bardzo mi nie po drodze na bloga... Obrazek mnie to już nie tylko laptop na kolanach 24h ale ciągle ja z bliskimi. Jakby ktoś wyrwał mnie z tego blogowego świata i nie potrafię znów do niego wrócić, mimo, że stosy zdjęć zalegają mi na dysku z napisem 'na wczoraj'. Pokochałam nasze 4 kąty, Euro i każdy mecz we dwójkę, czy tam w większym komplecie. W wolnych chwilach nadrabiamy zaległości filmowe i przez ostatnie miesiące oglądnęłam więcej filmów niż przez przeżyte 27 lat. A każdy nowy dzień jest jakby lepszy od poprzedniego. Wiecie co chyba zwariowałam :)




Dobrego tygodnia kochani!

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i cudny kapelusz! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie zwariowałaś, mam to samo, ale zmotywowałam się, żeby wyciągnąć bloga z otchłani niepisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja teraz mam taką sama misję :D

      Usuń
  3. Cudownie wyglądasz a te spodnie są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem o czujesz, odkąd się wyprowadziłam z domu rodzinnego i mieszkam z narzeczonym to przed komputerem spędzam może godzinkę dziennie. Szkoda mi na to czasu, bliżsi są najważniejsi <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, rodzina, bliscy najważniejsi :)
      Ja teraz z samego rana blog, jak nie dokończę wszystkiego to w nocy jak wszyscy śpią :)

      Usuń
  5. Przepięknie się to razem preentuje, prosto ale nie nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnei ;) zazdroszcze takiego życia we dwójkę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie życie jest fajne :P polecam każdemu!

      Usuń
  7. zdjęcie w całości -przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjecia!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zwariowałaś :) Tak w życiu bywa, że rzeczy które miały dla nas kiedyś sporą wartość idą w odstawkę, gdy na naszej drodze jest możliwość czerpania z życia u boku drugiej i to w dodatku kochającej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:41

    hej piękna!
    Cudownie wyglądasz!


    yveses

    OdpowiedzUsuń

Instagram