So it's gonna be forever!


http://www.kadikbabik.pl/2015/01/so-its-gonna-be-forever.html

Czasami potrzebny jest detoks od całego zgiełku. W jednej chwili, kiedy zerwała się dostawa prądu w naszym domu chwyciłam za talerze z obiadu i zaczęłam sprzątać. Z racji, że u nas bałagan zazwyczaj marny to usiadłam na łóżku i obserwowałam co dzieje się za oknem. Po jakimś czasie otworzyłam szafę w poszukiwaniu zeszłorocznych ELLE, których do dziś nie miałam czasu przeczytać i znalazłam świetny przepis na obiad. Odwiedziłam biedronkę, zrobiłam zakupy. Co dalej? Po godzinie już czytałam zaległą książkę i dotarło do mnie, że z książkami jest jak z lustrem. Dziś gdy zjedliśmy obiad usłyszałam 'Jak mają być tak dobre obiady codziennie to mam nadzieję, że jutro też wyłączą prąd i będziesz miała czas na szukanie przepisów'.



SWETER/SHEINSIDE SZAL/VERO MODA PŁASZCZ/SH TOREBKA/TU BUTY/TU

____________________________________________
MAKIJAŻ:
PODKŁAD: SISLEY PHYTO TEINT EXPERT tutaj#
PUDER: BIKOR COMPACT OSLO N°1 tutaj#
RÓŻ: MAC POWDER BLUSH kolor MELBA tutaj#
BRWI: MAC VELUXE BROW LINER tutaj#
TUSZ: YVES ROCHER tutaj#
EYE LINER: CATRICE tutaj#
SZMINKA: MAC tutaj#

42 komentarze:

  1. Czasami taka przerwa od prądu dobrze nam robi! :)
    Wyglądasz cudownie! :)
    Widzę, że i tobie Blank Space nie daje spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, codziennie słucham po kilka razy :)

      Usuń
  2. świetna całość a szal cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Liliana22:21

    mi się bardzo szal podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię siedzieć przy świeczkach jednak brak internetu może doskwierać. Uzależnienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba już wszystko zależne jest od prądu... Dla mnie to trudne, aeby znaleźć sobie miejsce w takich chwilach :)

      Usuń
  5. cudowny makijaż a Ty wyglądasz pięknie <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny szal
    a taki makijaz idealnie Ci pasuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to makijaż do którego wróciłam :)
      i chyba jest najlepszy :)
      Dziękuje!

      Usuń
  7. Masz rację - czasami warto się na chwile zatrzymac, uciec od codzienności - kiedy tylko da sie to zrobic ;) wygladasz swietnie poza tym :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały szal ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. Pięknyyy szal ;-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, uroczy szalik :))

    OdpowiedzUsuń
  11. szal i sweterek cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przepiękne włosy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. BArdzo śliczny blog - obserwuje - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz, wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21:22

    piękny szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj prawda, brak prądu może sprawić, że zrobimy wszystko :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:11

    o tak, z tymi książkami masz rację :-) uwielbiam cytaty, które idealnie pasują do mnie :-)
    piękny masz ten szal!!

    yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja tez się na tym łapie, że wychwytuje te cytaty opisujące mnie :)
      chyba tak każdy ma.... To takie fajne jakby ktoś opisywał nas samych :)

      Usuń
  18. Anonimowy12:46

    Kiedy kupiłaś ten szal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszłej zimy :) chyba juz tylko na allegro mozna go odszukać :)
      albo w outletach...

      Usuń
  19. świetny płaszcz i szalik! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie :) Bardzo świeżo. Zazdroszczę tak perfekcyjnej cery! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie z tym szalem wyglądasz Kadiczku <3 !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle pięknie wyglądasz :) pozdrowionka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń

Instagram