INSTA MIX 01.


http://www.kadikbabik.pl/2015/01/insta-mix-01.html


1. Uśmiech od ucha do ucha. 
2. Moje nowo wywołane zdjęcia na FOTOMATON.PL.
3. Bransoletki Serenade. 
4. Pierwsze urodzinowe prezenty, dziewczyny z BeGlossy jesteście genialne! Lusterko VOGUE idealne :D 
5. Wyszukany przepis w ELLE, niesamowicie pyszne COŚ. 
6. No i uśmiech na dziś :)



1. Kupiłam Daisy Marca Jacobsa, czyli spodziewajcie się recenzji :)
2. Tulipany na poprawę humoru.
3. Moja szuflada toaletki pełna skarbów.
4. Davidoff ADVENTURE czyli prezent jaki zrobiłam mojej drugiej połowie.
5. Styczniowy BeGlossy
6. Tak o mnie dba Misiek. 

Miłego wieczoru :)





25 komentarzy:

  1. Pięknie Ci z uśmiechem na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej oglądać Twój uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny ten mix

    Zapraszam do obserwowania i komentowania

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:13

    :)))

    yves

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na recrnzjr :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twoje zdjęcia !! ;;-)) Przepełnione dobrą energią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre masz tam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale klimatyczny miks! A ile pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix :) Piękne te bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile słodkości mmm :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś przepiękna! Inspirujesz na maksa dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Instagram