BIRTHDAY wishes!


http://www.kadikbabik.pl/2015/01/birthday-wishes.html

Wczoraj wybił magiczny dzień moich urodzin. Niesamowite jest to, że telefon zadzwonił tylko tyle razy ile wyliczyłam dzień wcześniej. Inaczej mówiąc od 7 lat te same osoby otaczają mnie życzeniami i nie potrzeba mi nic więcej, bo uwielbiam ludzi, którzy są mi bliscy. Czy mam jakieś życzenia? No pewnie, lista się nie kończy jak na kobietę przystało, ale te ubraniowo/butowo/kosmetyczne życzenia zostawię dla siebie. Od Was chciałabym dostać jeszcze więcej pozytywnej energii, wspaniałych komentarzy, znaków, że jesteście i obyśmy za rok znów spotkali się tutaj :)





''Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.''



24 komentarze:

  1. Kadik Babik, pięknie Ci w takich jasnych kolorach! :) Promieniejesz! I jeszcze raz spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA ♥♥♥ ŚLICZNE ZDJĘCIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, wyglądasz super kobieco! Mogę wiedzieć ile teraz ważysz? :) wyglądasz dużo korzystniej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:19

    Cho na kawe!❤️❤️💜

    Grempik💜

    OdpowiedzUsuń
  5. mój najpiękniejszy Kadik! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śniegu, zazdroszczę! <3
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego pięknego! Uwielbiam Twojego bloga i jestem tu prawie od początku.. A lubię tak bardzo dlatego, że mam wielką ochotę spotkać się z Tobą na kawę i tak po prostu pogadać :) Oby dalej tak cudownie Ci się układało :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego!Świetny zestaw...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to samo z liczbą osób pamiętajacych, ale to jest fantastyczne bo chociaż wiadomo, że szczere! :)
    spełnienia marzeń i rozwijania się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny szal <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę śniegu, u nas nie było go jeszcze tej zimy :(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego nasza wspaniała! :);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie Tobie w jasnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo plastyczną urodę, harmonijne rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wszystkiego naj naj <3 stylizacja fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tych kolorach! :)

    <a href="http://www.some-tulips.blogspot.com/>SOME TULIPS</a>

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego ;)
    Piękna stylizacja, a ten kolor idealny dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten szal to marzenie i ten cytat na końcu...dal mi do myślenia. Piękny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO Klaudisia ma urodzinki dzień przede mną? Wszystkiego dobrego :-*!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:45

    przecudowny jest ten szalik :)

    ale ładny śnieżek na zdjęciu. Teraz nadal macie?

    yves

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! +Makijaż jest uroczy, taki delikatny i świetnie współgra z bielą śniegu:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram