LETNIE YANKEE CANDLE

Posted on  18 APRIL 2014

http://www.kadikbabik.pl/2014/04/wiosenne-yankee-candle.html
 YANKEE CANDLE zamówione TUTAJ


 YANKEE CANDLE uzależnia. 
Mówię od razu.

Jak już człowiek ma z tym styczność, to nie da się przestać zapalać świec, albo topić wosków. W naszym domu zapalamy świece codziennie, każdego dnia po wejściu do domu wypakowujemy zakupy i zapalamy świece. To już taki rytuał.

Przez ostatni czas paliłam świece o zapachu białej czekolady, teraz czas na niesamowicie świeże jabłko. Do zamówienia dostałam długie zapałki. Bardzo ułatwiają mi życie, ponieważ jestem już na końcu wielkanocnej świecy i ciężko tam sięgnąć zwykłą zapałką. Także znów pojawia się wielka radość z małych rzeczy.

Świeca YANKEE CANDLE Sweet Apple jest niesamowicie świeża, to typowy zapach takich słodkich, twardych jabłek. Zamówiłam z ciekawości ponieważ moje wszystkie świece i woski to typowe słodkie ulepki o zapachu czekolady, ciastek, pianek czy karmelu. Ten to nasza nowość i strzał w dziesiątkę.  Ciężko cały czas palić słodkie świece. Miło urozmaicić czas czymś świeżym. Z tego co widziałam u Sylluni klik# pięknie pachnie jeszcze jeden zapach z nowości letnich z Yankee Candle, ten BLACK PLUM BLOSSOM.  Także bardzo polecam słodkie jabłko i czereśniowe kwiaty.






ILLUMA-LID to taka nakładka na świecę, która nie dość, że ma dodawać uroku to jeszcze pomaga w spalaniu. Świeca dzięki nakładce nie kopci. A niestety można zauważyć bez tego takie chmurki czarnego dymu unoszące się do góry. Szukałam długo tych nakładek, w Stanach jest tego ogrom. U nas bardzo ciężko o te specjalne edycje. Bardzo dużo tego można znaleźć na e-bayu (klik tutaj) niestety cenowo nie opłaca się tego zamawiać :( Lepiej zamówić z Polskiej strony. Mój zamówiłam TUTAJ.

 





Wesołych Świąt PO RAZ PIERWSZY :*



31 komentarzy:

  1. Kadik Twoje zdjęcia zawsze wyglądają wspaniale! Jak ty to robisz? :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaaaa weź mi tu tak nie słodz bo u Ciebie to dopiero pięknie :*****

      Usuń
  2. aale fajny pomysł z tą nakładką :)
    i cudownie Ci w czerwieni <3 też lubię świeczki, ale YC są dla mnie za drogie, troszkę szkoda mi kas a coś, co zaraz się spali..

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbaim ich zapachy :) swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie!:)
    wzajemnie wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam..:) a zdjecia genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09:48

    przepiękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jakość Twoich zdjęć:) Ta nakładka prezentuje się fantastycznie muszę za czymś takim się rozejrzeć. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego:))
    Wesołych Świąt Kadiczku !:))

    OdpowiedzUsuń
  10. wąchałam go i jest cudowny! Pachnie takim soczystym jabłuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie tam najbardziej zauroczyła Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką samą sukienkę tyle że w turkusie, ale jestem na nią trochę za szczupła i wyje tu i tam...
    Twoja czerwona też jest przepiękna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham zapach tej świecy!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawi mnie ten zapach, ale już jest w drodze do mnie mam nadzieje, że mi przypadnie do gustu. Super zdjęcia :) Pozdrawiam

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz, sama uwielbiam czerwień

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, I want that candle *O*

    http://vodkaskull.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeczki świeczkami, ale Ty kochana wyglądasz przecudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:56

    <3

    yves

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) Rajstopy mega <3

    OdpowiedzUsuń
  21. czerwień to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie nie uzależniło, wręcz przeciwnie :P

    Wesołych Świąt

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tu pięknie i czerwono, chociaż bardziej pasuje mi do świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te świece ! cudowne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem jak dokładnie pachnie, ale wygląda pięknie. Ty zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia!
    a Ty w czerwieni prezentujesz się nieziemsko!
    cudownie!

    pozdrawiam serdecznie,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  28. same zdjęcie zachęca do kupna :) A Ty! wygladasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia:) Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram