A DAY WITH SUNSHINE!

Posted on  2 APRIL 2014

http://www.kadikbabik.pl/2014/04/a-day-with-sunshine.html
 SUKIENKA/TUTAJ KURTKA/CHOIES RAJSTOPKI/GATTA BALERINKI/TUTAJ ZEGAREK/TIMEX




Dziś popołudnie z Grempikiem, także nie mogło być lepiej. Siedziałyśmy, piłyśmy kawę z poprzedniego wpisu i najbardziej smakowała BANANOWA. Także  nie tylko ja sądzę, że ten smak jest najlepszy. Do tego wczoraj oglądaliśmy mecz ze znajomymi i co?  I co I REAL MISZCZ :)

Także nie może być lepiej, no i zamówiłam dwie torebki, pokazywałam TUTAJ, bo pieskowa się zerwała :( W ramach rekompensaty zamówiłam czarną podobnej wielkości i różową do sukienki. Szkoda wielka, ale chodziłam w niej bardzo często, także nie ma co się dziwić :( Postaram się ja naprawić bo nie mam sumienia jej wywalić :(((( 

Miłego wieczoru jutro też się tu widzimy :****



33 komentarze:

  1. Uwielbiam Twojego bloga - za każdym razem wywołujesz uśmiech na twarzy, a poza tym zdjęcia są bardzo dobre ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A Kadiczek nasz jak zawsze inspiruje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:52

    DLATEGO PIESO TAKI SMUTNY :)

    dowiem się skąd te słodkie torebki ?:(

    yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaaaaaaaaak :)))))
      różowa tu : http://www.choies.com/product/pink-leather-across-body-bag-with-push-button-detail_p25017?cid=233aaron

      a czarna tutaj: http://www.choies.com/product/black-leather-across-body-bag-with-push-button-detail_p25016?cid=233aaron

      Powiem Ci jak juz przyjda czy warto :)))) ale od nich wszytskie moje torebki są świetne :)

      Usuń
  4. cudownie połączyłaś tą sukieneczkę z takimi rajstopami! świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful photos! Love your style! :)

    Stray Alley

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka! szkoda torebki, podobała mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Również oglądałam mecz - dużo nerwów, ale skończyło się jak miało się skończyć. Lubię Cię w bieli i czerni ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas były wrzaski nieziemski :D ale mój Bartek to fan wieli Realu :D
      mega mega mega sie ciesze, że wygrali, Bale MISZCZ <3

      Usuń
  9. ale cudowna sukienka ♥
    wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej lubię te Twoje koczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką masz cudną sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza ;)
    tez mam dzis koczka, i trzymam kciukasy za piesową torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. pasują Ci te pasy :)
    kwitniesz nam Kadiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka!:)) a torebek nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz.
    Tak ślicznie wiążesz sobie włoski.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale uroczy Kadik! Sukienka jest genialna i te rajstopki uwielbiam, chociaż ja z moją manią pewnie bym nie założyła tego razem, jakoś nie lubię tak łączyć wzorów, nawet takich drobnych :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna sukienka no i genialna torebka :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Promieniejesz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz! te rajstopki z sukienką w paski tworzą fantastyczny duet!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz slicznie kochana!
    Wspaniałych Świąt dla WAS!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nigdy nie mam sumienia wywalać rzecz nawet takich , które nie nadają się do założenia czy zabrania :) ale torebeczka z zestawu piękna ;)

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się Twoja sukienka i do tego boska fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś moją ulubioną bloggerką! uwielbiam Cię kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz wielki talent, bardzo podoba mi się Twój blog. Bedę tutaj stałym gosciem! Rób dalej to co kochasz! <3 Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ Pozdrawiam! :) ps. wesolych swiat! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też nie mogłabym wyrzucić tej torebki pieskowej, urocza była :C.
    A sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukieneczka, ostatnio pokochałam paski <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudownie kochana wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ przeuroczo!
    Te rajstopy to był dobry wybór do tej sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram