GLOSSYBOX & OLAY

  
http://www.kadikbabik.pl/2014/04/glossybox-kwiecien.html
 GLOSSY BOX zamówiony TUTAJ


Tym razem specjalny GLOSSYBOX wypełnił się kosmetykami OLAY by Joanna Brodzik.
Aż 5 pełnowymiarowych produktów do pielęgnacji twarzy.

- KREM NA NOC
-KREM NA DZIEŃ SPF 15
- KREM POD OCZY Z DODATKIEM KOREKTORA
- SERUM
- MLECZKO DO DEMAKIJAŻU

Bardzo miło mnie zaskoczyła zawartość. To właśnie dzięki GLOSSY poznaje coraz to nowsze kosmetyki po jakie sama nie miałabym odwagi sięgnąć. Także zaczynamy testowanie :) Opowiem wam o nich więcej za jakiś miesiąc.

16 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę :) Całkiem fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki, miłego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty ;;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:46

    Fajnie, że pełnowymiarowe produkty ale... szkoda, że raczej do starszej cery :p Nie powiem, korzystałam z mleczka do demakijażu i złe nie było ale kremy to jeszcze nie ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Glossybox by Joanna Brodzik to edycja specjalna, pudełko kwietniowe wysyłane będzie w okolicach połowy kwietnia ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale pojawiło się w kwietniu :) dlatego w opisie jest, że to kwietniowe :))))

      Usuń
    2. no tak :) ma to sens :)))

      Usuń
  6. Kiedyś z Olay miałam emulsje do twarzy i była fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłabym zadowolona z tego pudełka, bo nie ciągnie mnie do kosmetyków olay, zresztą w glossy i shiny fajne jest to, że mamy pudełko pełne RÓŻNYCH produktów, a tak to... no ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba też bym wolała różnorodnie jak już coś :)

      Usuń
  8. też się zastanawiałam nad tym pudełkiem, ale jak na razie nie zamówiłam :)
    jestem ciekawa jakie będą Twoje wrażenia o tych kremach

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:09

    ciekawe zestawienie;)

    yves

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość tego pudełeczka jest całkiem kusząca :]

    OdpowiedzUsuń

Instagram