TURN OFF THE WORLD

Posted on  29 APRIL 2014
 
http://www.kadikbabik.pl/2014/04/turn-off-world.html
SUKIENKA/TUTAJ KURTKA, TOREBKA/CHOIES  BALERINKI/CZAS NA BUTY


 SUKIENKA



Mało pisze tu o ubraniach, jednak kiedy dostałam paczkę z GRANA wiedziałam, że zrobię o tym wpis. Zamawiam swetry, sukienki i kurtki z CHOIES i SHEINSIDE, jednak to firmy zagraniczne i nie każdy ma odwagę z nich zamawiać, albo chociażby wie jak to zrobić. Mam zebrane w swojej szafie same perełki dzięki tym sklepom i teraz zaskoczenie. Zamówiłam z ciekawości sukienkę (bo krój mi się spodobał) i koszulkę z GRANA, kiedy odebrałam paczkę wiedziałam, że poświęcę na to osobny wpis. Świetna jakość, polski sklep z którego zazwyczaj zamawiałam biżuterię. Byłam bardzo miło zaskoczona, zamówiłam tą sukienkę i taką# koszulkę. Jeszcze raz to powiem, jeśli chcecie koszulkę i sukienkę na lata to śmiało możecie zamawiać. Gruby pikowany materiał, do tego krój jakiego poszukiwałam :)


28 komentarzy:

  1. torebka z zegarkiem tworzą świetny duet! Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie specjalnie tak je ze soba zgrałam :)))

      Usuń
  2. sukienka jest wspaniała <3 uwielbiam Ciebie w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś wolę Cię w kolorkach niż w czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów tak dobrze czuje sie w czarnych ubraniach, maskuje zawsze wszystko czarnym kolorem, no i do czerni pasuje dosłownie wszystko :)

      Usuń
  4. Pieknie! Fajne zestawienie pikowanej sukienki z kropeczkami na rajstopach! Torebka jest cudowna. Wyglądasz jak zwykle nieziemsko!
    Pozdrawiam
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:40

    torebka mega! :)
    ale ale. chyba miały być dziś włosy tematem przewodnim, a nie sukienka ?!


    yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaa trzymam Cie w niepewności :****

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz!! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie słodziutkie rajstopki <3 Uwielbiam je :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna leśna dziewczyna :) wyglądasz niesamowicie w tej czerni. kochana, jesteś jeszcze zainteresowana tą szminką MAC ?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) Ah te rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie wyglądasz ;) Podoba mi się koczek twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukeinka jest boooska !

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna sukienka <333
    calosc rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo iż kocham czarny kolor i świetnie wyglądasz w tym zestawie, to mógłby być inny kolor sukienki ;)) Byłoby weselej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rajstopki :) Sukienka też choć nie zdecydowałabym się na ten krój. Jakoś mało.. praktyczny mi się wydaje :) Ja rzadko zamawiam z zagranicznych stron bo specjalizuję się w wyszukiwaniu tanich perełek a jak przeliczam sobie dolary na złotówki na tych stronach to już nie jest tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jest !
    i te rajstopki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi najbardziej podobają się... rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięnie wyglądasz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana! pięknie!!!

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarna mamba, piękna mamba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy09:45

    Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że Grana ma sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cała na czarno ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram