TRAMPKI CONVERSE



Co to za nadmiar szczęścia? nie umiem tego wytłumaczyć, ale wszystko idzie po mojej myśli z masą pozytywnego humoru i oczywiście uśmiechu. Aktualnie organizuje już 3 spotkanie blogerek w moim mieście i nie mogłam dojść do porozumienia z terminem, ale nareszcie wszystko jasne, lista zamknięta. Teraz tylko kwestia organizacyjna ♡ Uwielbiam organizacje, także miejmy nadzieję, uda się tak fajnie jak w przypadku dwóch poprzednich spotkań. Trzymajcie mocno kciuki ♡ No i do zobaczenia w czerwcu! Oczywiście lada dzień utworzę na facebook wydarzenie żebyście mogli śledzić wszystko na bieżąco. A na zdjęciach oczywiście moje nowe trampki, jestem gapa i zamówiłam za duże :((( ale wczoraj szybciutko pojechałam do sklepu stacjonarnego i udało się wymienić, nigdy wcześniej nie miałam Conversów, teraz już wiem, że to był wielki błąd, bo nie widziałam jeszcze tak masywnie wykonanych trampek, nie jak te z H&M na jeden sezon

SPODNIE/LEE SUKIENKA/H&M TOREBKA/MUMU BUTY/CONVERSE ZEGAREK/MAD CAD






SPODNIE/LEE SUKIENKA/H&M TOREBKA/MUMU BUTY/CONVERSE ZEGAREK/MAD CAD


 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)




71 komentarzy:

  1. Ojeju ale cudowny niebieski kolor trampek ♥
    I cudowne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz Misia :* A conversiaków zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak conversy są najlepsze! A Twoje mają świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:38

    Podobają mi się trampki:) Cudowne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj trampki i torebeczka świetnie ze sobą współgrają :)

    Ps. oddaj mi swoje włosy ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. trampki trampkami, ale skarpetki masz cudne. :) w grochy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne :D
    Jak zwykle wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz :)) a conversy są świetne :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. czy jak kupywałaś ten zegarek musiałaś go zmniejszać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmniejszalam go, ale jest duzy, wczesniejszy taki zmniejszylam i pan mi policzyl 20zl ://// takze zmniejszac sie nie oplaca....

      Usuń
  10. Ach jak ja choruję na conversy. Te są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te trampeluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie conversy to najlepsze buty na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie na takie poluję- w tym roku stawiam na trampki :) śmieszne skarpetunie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na trampki stawiam kazdego lata :))))

      Usuń
  14. you look gorgeous :)

    join : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html .)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna sukienka/bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny mają kolor te butki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne połączenie kolorystyczne <3 wyglądasz super!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. conversy maja to do siebie, że pasuja do wielu stylizacji i do różnych stylów:)
    ja choruje wręcz na białe...mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła się nimi cieszyć:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że tych spodni też lakierem nie ubrudziłaś :)
    Pięknie wyglądasz, a trampki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne są te butki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się tu podoba ale chyba zegarek najbardziej, mhihi <3 slodki

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie kochana:) A buciki fantastyczne i ten ich kolorek <3 Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. conversy nigdy mi się nie znudzą,kocham w każdym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochalam sie w tych trampkach ! :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek mają cudowny! I ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. marzą mi się takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. oj fajnie wyglądasz, jak zawsze;p
    uwielbiam ta Twoja torebeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka i świetny kolor trampek!

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz! uwielbiam taki look. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz cudownie! A trampeczki są obłędne *.* Takie oto to moje małe ciche marzenie *.*
    Miłego planowania spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  32. W konwersach można spokojnie przechodzić nawet kilka sezonów. Kolor się nawet nie spiera. Cały czas, nawet po praniu w pralce ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. W konwersach można spokojnie przechodzić nawet kilka sezonów. Kolor się nawet nie spiera. Cały czas, nawet po praniu w pralce ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam 2 pary conversów - jedyny plus mojej małej stópki (34/35) to to, że kupuję conversy te same tylko na dziale dziecięcym w niższej cenie ;D

    wyglądasz ślicznie :) !

    szkoda, że nie udało mi się dostać na listę bloggerek na to spotkanie, ale życzę wam miłej zabawy ! :)

    pd : kolor conversów jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21:42

    Chyba juz wiem jakie bedzie moje pierwsze zamówienie w Polsce ;) całość cudowna uwielbiam takie Twoje uśmiechnięty zdjęcia <3

    Angelika eM

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczo Kochana! Buciki i zegarek mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny kolor tych trampek :)!

    OdpowiedzUsuń
  38. Conversy są genialne - ja mam tylko jedną parę - klasyczne czarne za kostkę, z wieśniacką szachownicą narysowaną ręcznie na przodzie (pozostałość po dawnym, młodzieńczym buncie ;P). Pamiętam, że parę lat temu przechodziłam w nich całą zimę i ani raz nie przemokły. To buty niezniszczalne, mega wygodne i klasycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po prostu bosko! :) Śliczne trampki. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od dłuższego czasu jestem po uszy zakochana w Twoich włosach. Rany, oddałabym wszystko za taki kolor i objętość! Ps. Fajnie dobrałaś torebkę do trampek - ja wiecznie mam problem z tym, jaka będzie do nich pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. sukieneczka jest śliczna! I trampki, słodziaki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że już wyciągnęłaś swoją fantastyczną torebkę z szafy :)
    Świetny lakier na paznokciach!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie dalej jak wczoraj pokazalam mezowie ze takie chce:)) cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam to jak łączysz wszystkie elementy

    OdpowiedzUsuń
  45. oh zazdroszczę, ja aktualnie mam deficyt szczęścia..
    świetny zegarek i ta objętość włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kultowe, świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jak conversy to tylko te do kostki ;) takich nie lubię :P
    powodzenia w organizacji spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jaka jestes sliczna <3
    masz piekne włosy i wygladasz swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
  50. moja ulubiona stylizacja
    kocham trampki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też muszę w końcu zaopatrzyć się w Conversiki ;)
    Twoje mają ładny kolor ;p
    Oddaj włosy Kadiczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. conversy są najlepsze :))!

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy18:14

    CONVERSE <3





    ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne te trampki, bardzo Ci pasują i ten kolorek- super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Buciki są piękne!!! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna jesteś. Świetny zegarek. Zaobserwowałam i proszę o rewanż. mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzą mi się conversy, ale jest tyle kolorów, że wciąż nie mogę się zdecydować jakie najbardziej bym chciała :D
    twoje piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  58. wieeeeki mnie tu nie było...
    prześlicznie wyglądasz.;)
    ach jak ja Ci zazdroszczę tych gęstych włosów.;)

    OdpowiedzUsuń
  59. wyglądasz uroczo!!<3
    uwielbiam!xD

    OdpowiedzUsuń
  60. Trampki trampkami, ale torebka śliczna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy18:30

    Your best photo set, far and away, you are stunning in this outfit with the mint chucks!!

    OdpowiedzUsuń

Instagram