Le Bunny Bleu

Photo By Kadik Babik
___________________________________ 24.05.2013 __________________________________

Kolejne buciki Le Bunny Bleu. Wychwalałam wam już zimową wersję, dokładnie TAKĄ KLIK, jaka bije na łeb i szyję wszelakie śniegowce. Nie mam lepszych butów na zimę jak te od Le Bunny Bleu. Także postanowiłam zaryzykować i zamówić letnie buciki. Paczka przyszła w 5 dni! Jestem w takim szoku, nie dość, że wspaniale opakowane, to jeszcze czas dostawy. Ale jak z jakością? Podobnie! Buty są mięciutki, nawet bardzo, i straszliwie lekkie. Dół jakby z pianki ale zapewne mocnej i bardzo wytrzymałej jak to z Le Bunny Bleu. Do tego środek buta wyprofilowany. Jestem zachwycona. Bardzo polecam, stąd osobny post, żeby dotarło do każdego, kto lubi wygodne buciki

 BUCIKI/LE BUNNY BLEU tutaj LINK do mojego modelu




 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)



49 komentarzy:

  1. piękne są, takie Kadikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:16

    bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgrabne cichobiegi :) nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha to jest określenie idealne wręcz :D

      Usuń
  4. Słodki mają kolor i to przeszycie z króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola ja tu do nich cały czas wzdycham :DDDD

      Usuń
  5. Kurcze, kompletnie nie w moim stylu, ale niech sie dobrze nosza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wydają się być mega wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się ale maja fajny kolor :) muszę zajrzec co tam maja ciekawego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musza byc bardzo wygodne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:11

    Strasznie pasują do Ciebie :* Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe buciki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie!
    Muszą być bardzo wygodne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Na pewno będą wygodne a to bardzo ważne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Na pewno będą wygodne a to bardzo ważne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:09

    Tez uważam, że strasznie do Ciebie pasują :*)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:22

    Cudowne !:*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne są i na pewno wygodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty, szukałam ostatnio o takich :D
    Koniecznie muszę wypróbować tą firmę bo nie słyszałam o niej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie w Twoim stylu Kadiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej przeslodkie:) jakis czas temu wzdychalam do baletek z mysimi uszkami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:46

    na pewno są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kadik ale cudne buciki!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne! Bardzo lubię tą markę, sama mam jedne buty i są znakomitej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju jakie śliczne :D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ich logo, zastanawiałam się nad ich muklukami, ale jednak postawiłam na markę Emu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne , takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18:53

    czytałam u Ciebie, że miałaś kiedyś kompleksy związane ze swoim ciałem i do dziś zostało Ci noszenie spodni do sukienek? ja mam 16 lat i nienawidzę swoich nóg.. są krótkie i grube noo.. teraz przyzwyczaiłam się do małych dwóch miseczek posiłku dziennie i nawet jeśli chcę zjeść więcej to nie daje rady bo boję się, że przekroczę swoje 48kg.. moje pytanie brzmi: co w wyglądzie Ci przeszkadzało bądź dlaczego doszło do tego, że miałaś zaburzenia odżywiania?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne butki, będą pasowały do wielu stylizacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20:08

    bedziesz może robiła wyprzedaz w niedlugim czasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne butki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Są śliczne! A ich logo z króliczkiem to cudooo <3

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne są, bardzo w Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń

Instagram