New DRESS

Photo By White Pony
____________________________________ 29.05.2013 __________________________________

Dzień dobry Kochani. Jak ubrałam tą sukienkę to w domu usłyszałam, że nikt nie podpisze się pod tym setem. Tata zapytał co to mam za skarpetkę, a siostra powiedziała, że zdjęć temu nie zrobi :D Nie zrozumiałam o co im wszystkim chodzi, tak dobrze czułam się w tej sukience, jest tak wygodna, materiał świetny, no i długość jaka ostatnio cały czas chodzi mi po głowie. Bo właśnie latem mam zamiar wypełnić moją szafę kolorowymi trampkami i tego tupu sukienkami do kolan i za kolana. Chodzi mi o bardziej szerokie modele, wręcz wielkie sukienki jak worki. Ta to rozmiar M! Także ostrzegam jak ktoś będzie zamawiać z AX Paris bo rozmiarówka malutka. No i pytanie... Jak wam się podoba takie połączenie?

SUKIENKA/AX PARIS TRAMPKI/CONVERSE TOREBKA/MUMU BIŻU/LIBELLULE



 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)

82 komentarze:

  1. mnie siępodoba torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Twój tata i siostra chcieli od tej sukienki.. Moim zdaniem leży na Tobie świetnie.. JA bym takiej nie ubrała bo nie wyglądałabym w niej nawet w połowie tak dobrze jak Ty;)
    Poza tym są trampki, jest błękit więc jest cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo takie połączenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:05

    Ale genialne połączeni kochana <3 ;* CUDNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam leśne stylizacje, twoja wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:11

    Wygladasz przepieknie!!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:12

    hej, mmoglabys napisac post jak dbasz o wlosy? a jak to jest tylko i wylacznie zasluga szamponu(ze masz takie geste wlosy) to prosze powiedz jaki szampon uzywasz. Bede wdzieczna, pozdrawiam!! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o włosy to caly czas zmieniam kosmetyki, teraz uzywam Macadamia całego zestawu, odzywka, szampon i spray :) bardzo polecam :) no i systematycznie dodaje wpisy o pielegnacji włosów :)

      Usuń
  8. A mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. M worek ;D no ładnie ;D Poczułam się właśnie jak wieloryb :D
    Ale sukienka piękna, torebka jeszcze bardziej mi się podoba:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale nie, że M to worek :D chodzi mi o modele takie wielkie luźne :D

      Usuń
  10. genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie we wszystkim jest dobrze :) nawet w worku na ziemniaki, pewno :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:26

    Świetna sukienka! Mam identyczne conversy, ale już nie takie czyste:D Masz bardzo ładne i zadbane pazurki!:)) Ile dochodziła Ci paczka z madcatshop (właśnie zamówiłam i nie wiem, czy dotrze mi do wyjazdu do Francji:C)? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni czekałam na paczuszke :)))) oby dotarła! trzymam mocno kciuki :**** i zazdroszcze FRANCJI :(((::***

      Usuń
  13. Anonimowy20:30

    genialne połączenie stylów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie . Połączenia w Twoim wykonaniu są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:33

    Cudnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa jak świetnie wygląda ta sukieneczka z turkusem <3
    co za siostra jak mogła powiedzieć że zdjęć Ci nie zrobi w tym zestawie :D
    super wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka jest naprawdę świetna.
    I połączyłaś ją z genialnym kolorkiem. Torebka mi się najbardziej podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem Natalki i Twojego taty, przecież jest prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka i stylizacja. :) Pięknie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna ta kiecka! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. oddawaj conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja sie pod stylizacja podpisuje, i zadnych skarpet nie zauwazylam:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest świetna-zarówno krój, jak i deseń!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia jak zwykle ♥ :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest dobrze! :3
    Całość współgra ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jest ta sukienka, nie wiem, czemu rodzina się czepia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. godne podziwu polaczenie takiej sukienki z trampkami ! GRATULUJE !:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:24

    Do twarzy Ci w niej. Bardzo oryginalna i wyróżniająca się sukienka. :)Bardzo mi się podoba ta długość do kolan :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka pięknie podkreśla Ci sylwetkę :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem za bardzo o co z tą skarpą chodziło, mi się sukienka bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah no się śmiał tata, że chyba założyłam za dużą skarpetkę na siebie :DDDD

      Usuń
  33. Świetny zestaw, nie rozumiem siostry i taty ;). Sama założyłabym taką sukienkę, trampki i torebkę!.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna sukienka !;))
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  35. jak dla mnie całe połączenie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW świetne połączenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmm, nie bardzo rozumiem zachowania Twojej siostry i taty, sukienka jest naprawde bardzo fajna, długość na świetna, a polaczenie jej z trampkami- dobrze wyglada. Wiadomo, ze bardziej kobieco byłoby w szpilkach, ale tak jest wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie siostra krzyczała o wysokie buty :DDD

      Usuń
  39. Fantastycznie wyglądasz ! Prowadzisz świetnego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zupelnie nie w moim stylu,ale wazne ze Ty czulas sie w tym dobrze no i swietnie wygladalas!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienka hmmm... inna, wyglądasz w niej cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak najbardziej się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacja;)
    dawno u cb nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. na takiej figurze to ta sukienka wygląda cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna sukienka, świetnie w niej wyglądasz!
    Błękitne dodatki to był strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  46. Żadna skarpeta XD mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy18:31

    OK, now you tied your best photo set, this one also in mint chucks. That dress with the mint accessories is striking.

    OdpowiedzUsuń
  48. wg mnie sukienka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem o co im chodziło, sukienka jest świetna a Ty wyglądasz w niej jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka <3 | Włosy <3

    Zapraszam na nową notke.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy21:09

    coraz to bardziej podoba mi się Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz Wspaniale! Zupełnie nie rozumiem siostry i taty ;) Połączenie sukienki i trampeczek - super. Uwielbiam te twoje trampki, marze o takich własnych *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Żadna tam skarpeta!

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie wyglądasz ;) świetna stylizacja i bardzo ładna sukienka :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy14:10

    bardzo fajna sukienka;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiem dlaczego Twój tata i siostra tak zareagowali. Wyglądasz w niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam:) Ależ ta sukienka jest super!!! Bardzo fajny zestaw...i te niebieskie dodatki!
    Pozdrawiam ciepło-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sukienka jest prze-cudna.
    Ja jednak widziałabym do niej szpilki :) ale ja już stara jestem, to wiesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo moja siostra też krzyczała, że mają być SZPILE do tego :DDD

      Usuń
  59. That dress is amazing and you look gorgeous! I'm also digging that deep side part in your hair:)

    OdpowiedzUsuń
  60. prześliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Idealna sukienka:)


    Zapraszam na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH, stymulująca wzrost rzęs :)
    http://letmelook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. love the coloful dress,and the maxi dress team with stilettos .perfect

    OdpowiedzUsuń

Instagram