Weekend Majowy

Photo By White Pony
__________________________________ 01.05.2013 _________________________________

Pogoda mało wiosenna. Jak na weekend majowy to zupełnie nie na miejscu. Wczoraj udało nam się grillować, przerodziło się to w wielkie ognisko, także mimo dzisiejszego pochmurnego dnia, nasz weekend majowy uznaje za bardzo miło rozpoczęty :) Uwielbiam grillowanie, uwielbiam ogniska i ciepłe letnie wieczory. Nareszcie mogę swobodnie spacerować o każdej porze dnia czy nocy bez czapek, szalików i śniegowców. Kochani także uszy do góry i życzę jak najmilszego weekendu majowego :* cały czas aktualizuję mój facebook, także jak mnie nie ma tutaj to szukajcie mnie tam :*

WŁOSY/AB HAIR KOSZULA/AVARO TOREBKA/WHOLESALE BUTY/MELISSA BIŻU/MAD CAT 



 Życzę miłego WEEKENDU MAJOWEGO!!!:)))

77 komentarzy:

  1. Sówka prze boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci pięknie w takim brzoskwiniowym kolorku! To życzę dalszej świetnej zabawy w te wolne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, świetny kolorek koszuli

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszula <3 Piękna Ty i Twój uśmiech <3 ;*
    Mam nadzieję, że pogoda ulegnie zmianie, bo faktycznie weekend majowy w oprawie deszczu nie jest nikomu na rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! pięknie wyglądasz w brzoskwiniowym. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz mi ci to masz za dopinki kochanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wiosenny look!
    do twarzy Ci w takich kolorkach !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie Ci w takim morelowym kolorze, do twojej urody pasuje on idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie Ci w tych kolorach :-). Nie ma to jak grill, ognisko i kochane mordki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo dokładnie :*** ♡ mam nadzieję, że się w końcu zobaczymy :)

      Usuń
  13. genialna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweet! <3 lovely color matching! love that bag <3 haha so cute!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:32

    wow!! wyglądasz rewelacyjnie, absolutnie jestem zauroczona całym zestawem!kolor koszuli piękny, a torebeczka.... wymiękam:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz PIĘKNIE! te kolory <3 + idealny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:46

    mogłabyś zaproponować jakąś sukienke ktora by pasowala na wesele? na szczuplła 20latke;d ślicznie ci w takiej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy od tego co lubisz, ja nie znosze takich sylwestrowych kolorów, takich sukienek połyskujących, najlepsza moja sukienka taka sprawdzona na wesele to taka szara z dłuższym tyłem :) do tego szpilki i kopertówka, najprostsze najlepsze, kok i po sprawie ♡

      Usuń
  18. piękna koszula i torebkaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudoowne włosy! a outfit bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przesliczna koszula i torebka !

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka torba przeslodka!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza torebka!
    Prawda, pogoda na majówkę nam nie dopisała ale mimo wszystko, przy ognisku lub grillu siedzi się bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O moja torebusia:);) Ślicznie wyglądasz taka brzoskwiniowa!:)
    Miłego majówkowania!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz dlugie wlosiskaaa!!!!;D slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:33

    Ładnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko wyglądasz Kochana <3 Świetna koszula i torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w Twojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja Ci zazdroszczę włosów, są taaaaaaaaaaakie długie, a moje chyba się zbuntowały i już nie chcą rosnąć:/

    Świetny look i przesłodka torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19:58

    świetna koszula;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się kompozycja kolorów : D

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny blog i boskie stylizacje. z chęcią tu zostanę ;)
    + bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo oryginalną urodę - śliczna jesteś !
    Świetne kolory masz na sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:31

    bardzo fajna stylizacja :> fryzura bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejciu - jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kadiczku, jaka śliczna jest ta torebunia!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz! Ach ta torebeczka i buty *.*
    Wow, ale masz superaśnie długie włosy, ja zapuszczam, ale jakoś marnie mi idzie ... :(
    Miłego weekendu majowego ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy23:12

    Jakie długaśne włosiska ;o <3
    Wyglądasz wspaniale, a ta koszula cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna Ty:* Ja też uwielbiam grillowanie i ogniska szczególnie te rodzinne, ale niestety w tym roku mnie to ominie :(

    OdpowiedzUsuń
  40. jak cudownie Ci w pastelach !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna torebka ! <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10:49

    uroczo wyglądasz w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny makijaż, a ta torba jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie Ci w takich kolorach Kadiczku! Częściej takie ciepłe barwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jaką masz piekną koszulę ;oo i jak Ci pięknie w takich włoskach i kolorystyce ♥

    lovelovelove Kadik ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna koszula ;) Ładnie wyglądasz!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zestaw i te piękne, bajeczne buty!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Woooow! Ale ładnie wyglądasz w brzoskwiniowych kolorach! ♥ Śliczniee! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudownie wyglądasz w tej koszuli :*

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz prześlicznie, a torebka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudna koszula:))) promieniejesz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja !!!! <3
    WSPANIAŁA TOREBKA !!!! *.*
    Zapraszam do mnie ---> thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo delikatna stylizacja :) ze szminką super! ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram