Stroimy dom KULAMI Cotton Ball Lights


http://www.kadikbabik.pl/2014/12/stroimy-dom-kulami-cotton-ball-lights.html

Cotton Ball Lights to idealny sposób na dodanie świątecznej atmosfery w naszych domach. Ciepłe światło jakie możemy uzyskać dzięki nim sprawia, że w domu zaczynamy czuć świąteczną atmosferę. Do tego kilka poduszek z motywem reniferów i gotowe. Zobaczcie moje nowe lampki...



Kule dostajemy już gotowe do powieszenia. Możliwości na wypełnienia nimi domu jest nieskończenie wiele. Zależy to od naszych oczekiwań i wyobraźni. U nas ich miejsce zmienia się z prędkością światła. 

Można je wieszać, po prostu układać na komodzie, ciekawym sposobem jest też wypełnienie nimi szklanego pojemnika, a najlepszym rozwiązaniem jest wieszanie na karniszu aby rozświetlały ciemne kąty naszego mieszkania.




Miłego weekendu kochani!


19 komentarzy:

  1. Anonimowy14:02

    Wiesz gdzie mozna kupic online takie pudelko z motywem swiateczyn na ciastka? Najlepiej takie wieksze okragle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie moga być:

      http://allegro.pl/ikea-zestaw-3-pojemnikow-puszek-zlotych-vinterkul-i4845216283.html
      http://allegro.pl/ikea-zestaw-3-pojemnikow-puszek-vinterkul-i4845202426.html

      i jeden ceramiczny: http://allegro.pl/ceramiczny-pojemnik-z-reniferem-i4809803149.html

      Te IKEOWE najlepsze :)

      Usuń
  2. urocze poduszki :) biegnę do biedronki, może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja przepadłam- moje pierwsze kulki przyjechały kilka dni temu i jak tylko uporam się z poremontowymi porządkami znajdę dla nich idealne miejsce :) super renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze poszewki na świecie ! Mam je ! Są przepiękne ! <3
    Do kompletu był jeszcze kocyk w reniferki ! :)

    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze je kupic !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:41

    Jak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. są najlepsze <3 i podusia z biedry haha! ;*
    u mnie dzisiaj nowości świąteczne, takie w pastelowych klimatach sądzę że Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale cudowne światełka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju...muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przywiozlam sobie takie lampki z Tajlandii 3 lata temu. Mam zestaw z kilkoma kolorami robia naprawde cudowny nastroj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mnie tu daaawno nie było! Studiowania się zachciało ;D
    A kule GENIALNE! Muszę takie mieć w swoim pokoju, dają super klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie zastanawiam się nad kupnem tych kulek :D świetnie one wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczorami wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kończę właśnie urządzać sypialnię :) Takie kule od dawna mi się marzą, zamierzam je zamówić na ebay'u bo tam najtaniej, tylko nie mogę się zdecydować na wersję kolorystyczną, bo wybór jest ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczo! ależ będą magiczne, zimowe wieczorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram