I want YOU on my Christmas tree!


http://www.kadikbabik.pl/2014/12/i-want-you-on-my-christmas-tree.html

Za nami Mikołajkowy Weekend. Czas od piątku się zatrzymał i ruszył dziś o 6:30! Zupełnie nie wiem kiedy minęły koncerty Łąki Łan i Goorala i imieniny Barbary! Czas leci zdecydowanie za szybko i nim mrugniemy okiem będzie idealny moment na ubieranie choinki, a później już tylko zmienimy skoroszyty na te z numerem 2015 i ruszymy z kolejnymi postanowieniami noworocznymi, które i tak w pierwszych tygodniach stycznia legną w gruzach. Tym oto akcentem nie polecam mrugać.







Miłego dnia!


22 komentarze:

  1. Tak, ten czas leci bardzo szybko... Zdecydowanie za szybko... ;p
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:27

    Też byłam na łąki łan :) jak wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny super <3 dają radę i jak znów będą tu w okolicy znów pewnie pójdziemy :)

      Usuń
    2. Anonimowy23:24

      Na ich koncercie to można poczuć się jak na jakiejś sekcie (oczywiście jak najbardziej na PLUS). Wszyscy skaczą, świetnie się bawią, a wokalista wykonuje swoje 'wygibasy' :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci w różowym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pieknie ci w różowym, też rozglądałam się za różowym paltocikiem, ale jakoś nie maiłam szczęścia znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie ! I włosy już takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie Ci w różu! :) Łąki Łan dają świetne koncerty. Byłam już na czterech i na pewno nie były to ostatnie... tylko jak ich ściągnąć do Niemiec? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:05

    skąd szalik?

    OdpowiedzUsuń
  9. leci czas, leci... ale ty masz piękne te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw , śliczny szal <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Łąki łan i gooral rewelacja! Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny płaszczyk, idealnie Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze świetny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Klaudio,
    jestem oczarowana Pani urodą i od dawna zafascynowana blogiem (dopiero dzisiaj zebrałam się, żeby w tym miłym miejscu dodać wypowiedź). Odwiedzam bloga codziennie, od kilku lat. Stałam się istnym maniakiem blogosfery, aż wreszcie sama postanowiłam coś swojego "spłodzić". Jednak mnie to idzie, jak przysłowiowa krew z nosa :) Jednak z ręką na sercu mogę powiedzieć, że Pani wpisy są dla mnie inspiracją.
    Pozdrawiam gorąco i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, czas pędzi zbyt szybko... Wyglądasz pięknie, płaszczyk jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś przepiękna! Do twarzy Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram