Do The Damage!


http://www.kadikbabik.pl/2014/11/do-damage.html

Po tych wszystkich przeprawach z kosmetykami, produktami do makijażu śmiem stwierdzić, że uroda zamknięta jest w szklanych czy tam plastikowych pojemniczkach. Ot co, bez szminki Estee Lauder nie miałabym tak wyrazistych ust, bez tuszu CLINIQE moje spojrzenie byłoby tak wyblakłe, że sypałyby się pytanie czy jestem chora.





A czy Wy jesteście w stanie zrezygnować z makijażu? 
Czy są takie dni, że wcale się nie malujecie?
Ja dziś pierwszy raz mocno się pomalowałam od jakichś 2 tygodni. To było miłe uczucie.
Przez ostatni czas miałam tak mało czasu, że jedyne na czym się skupiałam to na kremie nawilżającym, 
a o makijażu mogłam zapomnieć. 
 

30 komentarzy:

  1. Ja czasem nie chcę się malować, po prostu bywa, że nie mam nastroju. Najczęściej jednak stawiam na delikatny make up :)
    Piękny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. O moja piekna! Jak ty słodko wyglądasz w tym płaszczyku! :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jak zawsze ! ;) Ja często daje swojej cerze odpocząć i nakładam tylko kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż maluję się czasami tak naprawdę. Gdy siedzę w domu uważam, że nie jest mi to zupełnie potrzebne, po bułki do sklepu też nie mam problemu wyjść bez mejkapu.
    Masz cudny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia powiem Ci, że wiele kobiet ma tak, że nawet na śmietnik nie wyjdą bez makeupu :PPPP

      Usuń
  5. o jejku jaki płaszczyk, aaa! love <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy płaszczyk! ja często wychodzę bez makijażu aczkolwiek z podkładem i tuszem czuję się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez makijażu czuje się jak bym była naga :-) jedynie na wakacjach mogę sobie pozwolić na luz ponieważ jestem wtedy wypoczęta i buzia wygląda zupełnie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w płaszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ten płaszczyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk imponujący! :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo klimatycznie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie chodzę z bardzo niewielką ilością makijażu jeśli tylko ma cera mi na to pozwala.
    Fajny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. Promieniejesz w tych serduszkach! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk jest cudowny :)

    A co do makijażu i dni bez niego- uwielbiam je ;) Na wakacjach, chodzę tylko bez makijażu. Częściej wyjdę z domu bez tzw. 'tapetki' na twarzy niż bez umalowanych paznokci;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23:10

    Maluję się tylko na większe wyjścia, czy czasem bardziej widocznie do pracy.. tak, to uwielbiam uczucie oczyszczonej i świeżej buzi :))))))))))
    Piękna;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ten płaszczyk jest cudowny, ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiscie, że są takie dni, kiedy się nie maluję :) ale to tylko wtedy, kiedy nie mam zamiaru w ogóle wychodzić z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:54

    tak nie w temacie ;-) pokazałabyś całą swoją kolekcję perfum? bo z tego co zdążyłam zauważyć jest dość pokaźna. pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tego dużo bo często komuś oddaje te, których nie używam :)
      na ten moment mam 6 flakonów :)
      To na święta przygotuję wpis o moich ulubionych perfumach jako pomyśle na prezent :)))

      Usuń
    2. Anonimowy15:46

      czekamy ;-)

      Usuń
  21. Przeuroczy ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny jest ten płaszcz ;) zegarek też świetny, spodobały mi się te kolorowe "godziny" :D a co do makijażu to bardzo często stawiam na zwykły krem nivea i maluję tylko rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja bardzo popieram taki makijaż. Też często nakładam tylko krem i tusz,
      to bardzo wygodne rozwiązanie i do tego nie trzeba wieczorem dużo zmywać :)

      Usuń
  23. Anonimowy15:44

    nie maluje się w domu, na wakacjach, jak idę się opalać/na basen/nad jezioro. Najchętniej nie malowałabym się wogóle, ale niestety nie mam tak pięknej twarzy :(

    yves

    OdpowiedzUsuń

Instagram