STARTUJEMY OD ZERA

a
http://www.kadikbabik.pl/2014/08/startujemy-od-zera.html
SUKIENKA/TUTAJ SPÓDNICA/PRESKA TOREBKA/CHOIES





Angina powinna być kłopotem. 
Okazała się sporą lekcją na przyszłość. 


Leżę w łóżku i na siłę kuruję się bo sobota już blisko, a to nasz ważny dzień. Łykam tabletki i zamiast gotować obiad snuję przemyślenia. Może nie było tego ostatnio widać, bo raczej nie chciałam, żeby to jakkolwiek do was docierało, ale dostałam kolejnego kopa od życia. Coś nie poszło po mojej myśli i początkowo cholernie ciężko przyjmowałam to co się dzieje. Dziś świadomie cieszę się z tego, bo każdy taki kopniak to motywacja. Do tego wierzę w przeznaczenie i jak już wypłaczę swoje uświadamiam sobie, że to przecież i tak szczęście w nieszczęściu bo tak miało być. Ktoś to tam na górze zapisał pod moim nazwiskiem.


Więc mówię tu do Was, a raczej krzyczę D R U K O W A N Y M I literami, nie martwcie się z niepowodzeń. Szukajcie w nich plusów. Są! Bo zawsze są :) Zatem uszy do góry i startujemy znów od '0'. Z nowym limitem na przyszłość :) 




55 komentarzy:

  1. zakochałam się w torebce! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A musze się pochwalić, mam jeszcze jedną taka tylko różową :)

      Usuń
    2. Szalona, wcale się nie dziwię, że kupiłaś 2 :D

      Usuń
  2. ale mi się strasznie podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokladnie takie samo podejscie jak Ty - widocznie tak bylo nam napisane i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuruj się szybko :)! super spódniczka :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowy pomysł z użyciem kiecki jako bluzki :) i cudowna torebka! zdrowiej misiu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, sukienka na milion sposobów :))) lubie takie

      Usuń
  6. Jak zwykle wyglądasz cudownie!

    Moim zdaniem wszystko co złe szybko się kończy, w życiu są ważne też te gorsze momenty. Każda porażka, jest nowym doświadczeniem, które sprawia, że jesteśmy silniejsi i mądrzejsi!

    3maj się kochana i wszystko się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o te doświadczenia chodzi :)))))

      Usuń
  7. Wyglądasz super, torebeczka w kształcie serduszka urocza :)
    Czasem swoje trzeba pocierpieć, ale jak to mówią 'po każdej burzy kiedyś wychodzi słońce'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zawsze tak jest :)))
      później się docenia nawet te smutki :)

      Usuń
  8. Super zestaw :) Spódniczka jest świetna.
    A rada też przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to zdrowiej kochana! :))
    śliczna stylizacja, pięknie wyglądasz *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Cie w takim wydaniu, w kolorach <3 cudnie! zdrówka!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zdróóóówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta sukienka! Ale widać, że bardzo krótka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie...trzeba pocierpieć, coś się musi skończyć, żeby mogło nadejść coś lepszego, co docenimy...
    :*

    śliczny look

    OdpowiedzUsuń
  14. ejejejej zdrowiej ;** :) mnie w tyj roku angina ominęła o dziwo ;))

    ja potrafię znaleźc plusy we wszytskim ; i myślę, ze tlyko dzięki temu jestem dokładnie tu gdzie jestem ;) z tym, co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde! a ja to nigdy nie miałam z angina problemów, chyba mi w kość klimatyzacja dała ;///

      Z tymi plusami to ja się tego nadal uczę :)))
      to bardzo długa lekcja...

      Usuń
  15. U mnie też ostatnio poszło coś bardzo nie tak. Cały weekend przeryczałam i wspomagałam się walerianą. I teraz niby już wszystko OK., ale gdzieś niesmak zawsze zostaje i na pewno teraz będę bardziej uważna.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.......... ja się zawiodłam i cholera tak to jest w naszym kraju ;/// teraz wiem, że na instytucje u nas w Polsce nie ma co liczyc ;/////

      Usuń
  16. jestes piekna w tej stylizacji! :)
    racja, uszy do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze wszystko zależy od tego jakie to niepowodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku chodzi o urzędy, o prawo Polskie i całe zamieszanie i czas jaki straciłam :(

      Usuń
  18. mega, zestaw idealnie pasujący do Ciebie;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pozytywwnie torebka i buty wa!:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj wiem co to angina, współczuję Ci bardzo, szczególnie w lato! :(( Kuruj się i to szybko! :)
    Zestaw jak zwykle świetny! :)
    Mam pytanie, smarowałaś się jakimś samoopalaczem na nogach? Bo masz ciemniejsze od twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cięzko w lato chorować! Mam się wygrzewać pod kołdra, kiedy mi juz bez niej gorąco :D A noce są fatalne :((((

      Właśnie tak mnie krzywo opaliło ostatnio :DDDDDD

      Usuń
  21. Bardzo fajny wpis, ja też ostatnio miałam takiego lekkiego kopa i szczerze to Twój post jeszcze bardziej podniósł mnie na duchu :)

    A co do stylizacji- ślicznie jak zawsze, torebeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo to prosze tu systematycznie zaglądać :*****

      Usuń
  22. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kadiczku, ale Ty promieniejesz, uwielbiam Cię taką! <3
    Ps. Mój Ł. mówi, że już Cię lubi za koszulkę Realu Madryt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihih prosze go tam pozdrowić i przekazać, że ja tu wiernie kibicuje!!!!:DDDD

      Usuń
  24. Cudowne zdjęcia, cudowna Ty! Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:59

    zestaw mega w moim stylu!
    I jak ta sukienka, bo szalenie mi się ona podoba!!!!

    Każdy kopniak od życia czegoś nas uczy. i choć początkowo się złościmy i przeklinamy los, to w przyszłości zauważamy, że to co się działo złego miało sens :)

    yves

    OdpowiedzUsuń
  26. "Wszystko będzie dobrze na końcu, jeżeli nie jest dobrze to znaczy, że to jeszcze nie jest koniec." :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie łam się, może się jeszcze wszystko potoczy w tę dobrą stronę :). Głowa do góry, piersi do przodu i uśmiech na twarzy! Tylko jeszcze wyzdrowiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem wielką faaaanką tego zestawu <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram