ALWAYS IN MY HEAD


http://www.kadikbabik.pl/2014/08/always-in-my-head.html
SPODNIE/LEE  JAPONKI/HAVAIANAS TOREBKA/CHOIES KAMIZELKA/MANGO






Nadszedł czas aby pożegnać się z plażowanie, 
leżeniem na różowym leżaku na balkonie wieczorową porą, 
koniec z pomidorami, szpinakiem i własnym ogródkiem. 


Z czym będzie mi się kojarzyć to lato?
- czarną wiśnią, Jackiem Danielsem i hektolitrami, które wypijaliśmy.  KLIK# KLIK#
- wygraną Ligą Mistrzów przez Real Madryt i świętowaniem do rana. KLIK#  KLIK#
- ulubionymi japonkami HAVAIANAS w deszcz czy upały. KLIK#
- Tour De pologne KLIK# KLIK# KLIK#
- masą racuszków z syropem klonowym KLIK#
- balkonowym ogródkiem i 68 pomidorami z jednego krzaka, wiadomo dlaczego :P KLIK#  KLIK#
- meczem Realu w Warszawie KLIK# KLIK# KLIK#
- z urządzeniem jadalni KLIK# KLIK#



A wy, z czym będziecie kojarzyć to LATO?






34 komentarze:

  1. perfekcyjne wlosy, zazdroszcze c;
    japonek też - marzą mi sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japonki są genialne :**** to kiedys tez takie moje marzenie było :))))

      Usuń
  2. oooo tak! Koronka + biały + jeansy! Idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka jest wspaniała, wyglądasz kwitnąco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. torebeczka i buty-cudowne kolory!

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie, 3 zdjęcie od dołu spokojnie nadałoby się na okładkę jakiegoś magazynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz! kocham plaze! torebeczka jest urocza!!! mnie to lato glownie bedzie sie kojarzyc z moimi rodzicami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te japonki są rewelacyjne, sama mam na nie chrapkę od jakiegoś czasu ;)
    moje wakacje kojarzą mi się tylko z moim facetem, bo to właśnie z nim spędziłam większość czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna torebka :))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam biel i jeans! :0

    derniere-danse.me.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:06

    Jesteś prześliczna !!
    To lato? Jakoś bardzo szybko mi minęło, okropnie.
    Ale szczególnie z :
    - wypadem namiotowym i wielkim żukiem w nocy :/ :P
    - ożenkiem najlepszego kumpla i fajnym weselem
    - chrztem mojego cudownego pierwszego siostrzeńca!
    - bardzo ważną niedzielą spędzoną z moją siostrą
    - masą dni spędzoną w domku rodzinnym, bo o dziwo miałam tyle wolnego w pracy
    - moją piękną opalenizną
    - moimi problemami z cerą, która nie lubi lata ;/
    - cieplutkimi wieczorami i porankami
    Ajjj

    Dla mnie lato jeszcze nie zakończone, bo za dwa tygodnie będę leżeć tydzień w ciepłych krajach :D

    yves

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty jesteś po prostu piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje lato przeleciało zdecydowanie za szybko. Na plaży nie byłam ani razu, zaledwie raz na basenie. Nogi wciąż mam nieopalone... och, jesień. Przynajmniej można wyciągnąć ulubiony bezrękawnik, parkę, botki... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bialutka po lecie :D a u mnie już parki wyciągnięte :PPP

      Usuń
  14. Jeśli lato to jezioro,morze,znajomi i wiele miłych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie masz stajlaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza torebka!

    OdpowiedzUsuń

Instagram