AUTUMN IS COMING


http://www.kadikbabik.pl/2014/08/autumn-is-coming.html
SWETER/BERSHKA KOSZULKA/ADIDAS ZEGAREK/DW 

BRANSOLETKA/GUESS  TOREBKA/CHOIES SANDAŁY/CZASNABUTY





Dzień dobry!


Dziś jeden z tych dni, w które przez cały dzień pali się Yankee Candle. Wszystkie okna są szczelnie zamknięte, a ja chodzę w piżamie i nadrabiam dosłownie wszystko. Moja szafa już wypełniła się swetrami i ciepłymi butami. Śmiało mogę powiedzieć, że oswoiłam się z nadchodzącą jesienią i już nie mogę się doczekać płaszczy, kurtek i czapek. Bo lato latem ale nasza Polska jesień jest najpiękniejsza. Z pewnością odwiedzimy Szczawnicę na obiad i spływ Dunajcem. Do tego wakacje nad morzem i śmiało mogę powiedzieć, że ta jesień będzie długa i piękna.





31 komentarzy:

  1. Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz kochana przecudowny sweterek, uwielbiam ten kolorek, zwłaszcza w jesienne dni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak brązy sa idealne na jesień :)
      Już nawet kupiłam poduszki w takim kolorze do salonu :)

      Usuń
  3. Tez uwielbiam jesien i te zimne wieczory :) no i masę swetrów przygotowalam!


    a zestaw ladniusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, mam masę swetrów, ciepłe skarpety :D

      Usuń
  4. uroczo jak zwykle :)
    widzę, że robi się jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień już w mojej głowie to i w stylizacjach :))))

      Usuń
  5. Czy Ty w każdej stylizacji musisz wyglądać tak PERFEKCYJNIE? :D Właśnie za to uwielbiam Twoje stylizacje! Zawsze wyglądasz wręcz genialnie! :) Ja też nie mogę się już jesieni doczekać, to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie bardzo! Ale tez bardzo Ci dziękuję :)))
      PS. moja też :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz ;) Urocza fryzura. Ale błagam nie mów o zbliżającej się jesieni :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny look - choć już taki jesienny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chłodne wieczory to (w końcu) czas na sweterki i bluzy :) i oczywiście ciepłą kawkę! super sweterek :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gruby, długi sweterek na chłodne dni musi być obowiązkowo! :) Twój jest uroczy - pomyśleć że jeszcze 2 lata temu nie założyłabym takiego bo stwierdziłabym że takie noszą tylko starsze osoby A teraz? Ulubieniec! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie nie dociera jeszcze ta myśl, że zbliża się jesień. Ale taka kolej rzeczy.
    Przepięknie wyglądasz Kadiczku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już się nie mogę doczekać liści pod stopami <3

      Usuń
  11. ostatnio byłam w górach i też zaliczyłam spływ Dunajcem :). Było mi zimno jak cholera, ale widoki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki cudne!!! byłam latem i było genialnie :))))

      Usuń

Instagram