Turn up the sun!



Dziś zdecydowanie MRÓZ wchodził do kieszeni. Temperatura mocno dziś zaskoczyła. Ja oczywiście wychodząc pierwszy raz rano założyłam 'balerinki' i cienką kurteczkę. Obawiam się, że kiedyś zaskoczy mnie w ten sposób śnieg. Myślałam, że zamarznę, ale mam za swoje skoro oceniam pogodę na oko, a raczej przez co widzę za oknem, a nie przez zerknięcie na termometr. Tak więc dziś marzłam! Ale teraz wieczorową porą poprawiłam to niedociągnięcie i mam już ciepłego futrzaka na sobie i czapę! Także lecimy na spacer, a wam życzę miłego wieczoru :***

KURTECZKA/SHEINSIDE CZAPKA/SZALEO BUTY/LE BUNNY BLEU SPODNIE/CHOIES



71 komentarzy:

  1. uwielbiam panterkowe kurteczki :) wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czarne spodnie !!! <3 <3
    W takim futerku musi być mega ciepło ! :) Ja dzisiaj już kurtkę na zimę wyciągnęłam.. brr !!! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez już zimowe rzeczy wyciągnęłam z szafy :((( kuuurdeee i nawet czapki bo mi tak zimno :((((

      Usuń
  3. ale masz cudowną kurteczkę Kadiczku! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. tego futrzaka to masz wspaniałego :)! musi być ciepły :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mega mega mega cieplutki, ale szkoda, że nie ma zamka ani guzików tylko jest możliwość spinania go paskiem w talii :(

      Usuń
  5. już futerko nosisz? w sumie zimno jest.... piękna <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:35

    aaaaaaaaaaa jakie cudne futerko<3<3<3 zakochałam się! Czapa mega:*
    Wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. futrzana kurteczka jest świetna! :)

    Zapraszam na rozdanie :) http://kasiuulkowyblog.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:42

    oj dzisiaj cos inaczej wygladasz na zdjeciach....czyzby to bylo spowodowane ciaza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością tak ;)

      Usuń
    2. Anonimowy19:59

      jeeeeeeju gratulacjeee! :) Cos tak myslalam ;)

      Usuń
    3. To była ironia ;*

      Usuń
    4. Anonimowy21:08

      no wiesz ty coo..ja naprawde myslalam ze tak jest. na 5 zdjeciu od dolu masz naprawde zmieniona twarz :)

      Usuń
    5. Haha xD
      Ale poproszę zbliżenie na prawą dłoń przy kolejnej sesji zdjęciowej :)

      Usuń
    6. Ostatnio dostaje mase anonimowych komentarzy i uprzedzona jestem do tego typu wiadomosci dlatego tak reaguje :) ale jak tylko pojawia sie na tescie dwie grube krechy z pewnoscia nie bedziemy tego kryc, od razu powiadomimy i bedziemy skakac z radosci :))) Pozdrawiam serdecznie :***

      Usuń
    7. Masz zmienioną twarz, jesteś w ciąży? Ale się teraz uśmiałam :))

      Usuń
    8. hahahaha no czyli wyznacznikiem ciąży nie jest test, a zmieniona twarz :D

      Usuń
  9. Naprawdę gustownie ♥ Jak zawsze zresztą xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz piękne ;) Świetne futerko ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziemy bliźniaczkami w tych futerkach (mam takie samo) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi :D nooo dobra możemy być :DDDD moje to już staroć :D taki zniszczony, ale serca nie mam, żeby go wywalić :DDDD

      Usuń
  12. Wyglądasz super! Jeszcze nie widziałam tak fajnie i luzacko zestawionego futrzaka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, genialnie wyglądasz <3 !
    Fajny, ciekawy blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. NIce look! I love your coat! XX

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi sie twoja karnacja ;D taka jasna ! zazdroszcze. mega fajna czapa;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:25

    to Twój pierścionek zaręczynowy?
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi serce skradła torebunia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie w nim wyglądasz!:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz ;-) czapeczka genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknię wyszłaś na zdjęciach, a zastaw bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie piękne futerko:) chyba się skusze na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie to połączyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Futerko jest przepiękne! Kiedyś miałam okazje sobie takie kupić, ale nie wiem dlaczego tego nie zrobiłam ( było oczywiście sztuczne). Nigdy więcej nie popełnię tego błędu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkuuu nie mów mi o takich sytuacjach jak żal, że czegos sie nie kupiło bo robi mi się w glowie wielka lista :((((((( ehhhh i nie da sie tego naprawić :((((

      Usuń
  24. Ale fajniutki futrzak! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz wspaniale, kwitniesz nam <3 <3 kurteczka cudna a torebkę Ci ukradnę, ok ? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Misiu-Kadiku, wyglądasz prześlicznie :) jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do sportowych butów... ale tak je pięknie pokazałaś na blogu, że uważam, że wyglądają super! do tej panterki pasują idealnie ;)
    fajna czapa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! BUTKI sportowe są MEGA!!! ja już kolejne upatrzyłam na Le Bunny Bleu <3 ja kocham ich buciki, innych sportowych tego typu raczej bym nie założyła <3

      Usuń
  27. Ja chcę takiego futrzaka i taką czapę..... chcę , chcę, chcę!!! :D Obłędnie wyglądasz:) Strasznie mi się dzisiaj podobasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Patrząc na te zdjęcia, od razu zrobiło mi się cieplej, mimo, że za oknem prawie mróz i najchętniej nie wystawiałabym nosa za drzwi :) Chyba wyciągnę z szafy swoją czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo czapy to podstawa, ja juz to zrobiłam :((((( kuurde za szybko atakuje taka pogoda, zdecydowanie za szybko :(

      Usuń
  29. boski ten futrzak :D

    OdpowiedzUsuń
  30. o ja, futerko i czapka cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna pantera ;D

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna kurteczka ♥

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejciu Kadiczku ja Cię uwielbiam w tej panterce <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudowne futerko <3 <3 genialna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. przeboska pantera <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy17:50

    jak zawsze świetnie !!! :d super stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że się przebrałaś, bo Twoje chudziutkie ciało zmarzłoby jak nie wiem co i nawet ukochany nie dałby rady Cię rozgrzać. Wydaje mi się, że jedynym lekarstwem byłaby wtedy gorąca czekolada :)
    Kadiczku, ale masz piękny kolor na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaaaaak ja mam mega problemy z tym ;/// nogi to ja mam jak sople lodu czasami ;/////
      musze cos na poprawe krążenia kupić i o wiele cieplej sie ubierać :((((

      Usuń
  38. Cudowna kurteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. w tej czapie tak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja! :D Ja też mierzę pogodę "na oko" :D

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale z Ciebie kiciurrrra! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23:13

    Cudna panterka!

    OdpowiedzUsuń

Instagram