Chocolissimo!

Photo By Kadik Babik
____________________________________ 28.11.2013 __________________________________

Czekoladki! O tak, co roku na święta u nas goszczą właśnie czekoladki od Chocolissimo. Wcześniej w postaci Halloweenowej. Tym razem postanowiłam wam to pokazać zanim je zjemy. Kilka kolorowych pudełek kryje w sobie cudowne czekoladki. Wszystko jest tak piękne, że nie raz zastanawiałam się czy mam sumienie by to zjeść. Tym razem większość kartoników trafi do bliskich jako dodatki do Mikołajkowych prezentów. Wiem ile będą mieli z tego radości. Także zapraszam żebyście nacieszyli oko i wy :)

http://kadik-babik.blogspot.com/2013/11/chocolissimo.html
CZEKOLADKI CHOCOLISSIMO

W wielkim pudełku kryło się 6 kartoników z czekoladkami. Wszystkie zupełnie inne. Każde zaskakiwały na swój sposób. Zobaczcie!




W tym roku każdy z moich bliskich dostanie pudełko czekoladek do prezentu na Mikołaja. Te powędrują dla mojego chłopaka. To wielkie pudełko z czekoladą w kształcie choinki, ozdobioną słodkościami i nerkowcami do tego małe pralinki w kształcie gwiazdek. To pudełko czekoladowych słodkości nazywa się Goodies Maxi i znajdziecie je TUTAJ#





Kolejne 4 osobne kartoniki to np. koniki na biegunach jakich jest 6 w pudełeczku, z białej czekolady, mlecznej i oczywiście ciemnej czekolady. Do tego aniołki w niebieskim pudełeczku, choinki i gwiazdki w beżowym i świeczki w czerwonym. Te świąteczne opowieści znajdziecie TUTAJ#




Na sam koniec zostawiłam najlepsze. Dokładniej RENIFERA w 3d! To całkowity HIT! U nas 3 reniferki już zaczynają tworzyć magię świąt. W pudełku czekają na poskładanie 3 renifery. Jeden duży i dwa małe. Reniferki znajdziecie TUTAJ#


Kochanii uprzedziłam wasze pytanie i wszystko wam podlinkowałam.
Jeśli będziecie mieli jakieś pytania śmiało piszcie, jestem tu codziennie :)



75 komentarzy:

  1. Te 3D są megaaaaaa!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to cudnie wygląda! az szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! jakie to wszystko cudowne <3
    aż szkoda by mi było jeść te reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam na szczęście jedn spadł i po tym incydencie musiałysmy go zjeść,
      smakują jeszcze lepiej niż wyglądają <3

      Usuń
  4. Te ostatnie czekoladki to nie wiedziałabym czy mam je jeść czy postawić jako figurkę świąteczną hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pikole, ale ekstra ;D Jak kiedyś będę bogata to kupię chyba wszystkie kosmetyki i słodycze z Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobilas reniferaz czekolady ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Chryste Panie ! :O
    Marzy mi się w takim razie ten prezent !!!! <3

    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakaś Ty śliczna !:)) ja bym tych łosi nie jadła, za fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudels nooooo właśnie to straszne :DDD

      Usuń
  9. omg, niesamowite. te składane :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniferki są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak słodko wyglądają! Chyba też zamówię takie pudełeczko smakołyków jako dodatek do prezentu dla mojego chłopaka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega pomysł <3 no i jaki praktyczny :DDD nic tylko zjeść do kawy :D

      Usuń
  12. Te ostatnie renifery wyglądają tak cudownie, że aż szkoda je zjadać! :D

    U mnie ostatnie dni trwania rozdań urodzinowych, zapraszam ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodkości mniam , super na prezent

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają przepysznie! Aż szkoda jeść tak piękne reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejciu, jakie piękne... a ta kolorowa choineczka... cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że się ukochany ucieszy <3

      Usuń
  16. urocze, aż szkoda jeść, ale ja jestem takim słodyczomaniakiem, że wszystko bym zjadła:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejkuuuuuuu ja tak samo slodyczomaniak :((((

      Usuń
  17. świetne!!!! myszkuje właśnie po tej "czekoladowej stronie", inspirujące miejsce;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny prezent na święta! :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie te czekoladki są cudowne! i opakowania, kolory, dodatki, coś pięknego :) Oj poskładałabym sobie chętnie takie reniferki :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. palce lizac! piekne czekoladki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniferki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  22. omg jakie cudowne <3 nie mogę się napatrzeć *___*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pyszności..
    cudne reniferki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozpływam się i mruczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coż mogę napisać, mniamiiii piękne są te czekoladki :) Uwielbiam Twoje posty i zdjęcia, dlatego że są naturalne i zawsze jest coś innego Tak 3maj Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10:50

    Jakie słodkości <3 mmmm
    Na mikołajki prezent cudowny :-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. składane reniferki najsłodsze :))))
    w ogóle, co za fantastyczny pomysł! :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda to potem zjeść!
    Najlepszy reniferek i te koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż szkoda zjeść ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  32. piekne czekoladki, az szkoda je jesc :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy15:16

    napisałaś na facebook, że spełniło się Twoje marzenie, można wiedzieć jakie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16:54

    pyszności!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. cuuudowne czekoladki <3

    OdpowiedzUsuń
  37. jaaaaaaacie, ale jak to przepięknie wygląda !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, normalnie cuda :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak cudnie wyglądają :)) Czekoladki to zawsze dobry pomysł na prezent, a w dodatku mają takie urocze kształty :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy01:27

    Ale słodkości! Świetny pomysł na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O Boże ale cudeńka!! <3 :D Jestem zachwycona :D Reniferki są mega pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  42. aż szkoda byłoby zjadać te reniferki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są faktycznie,ale potwornie drogie :( ja wolę upiec pierniczki w prezencie, będzie taniej i zdrowiej ;) miłych przygotowań do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja chcę zostać tak rozpieszczona!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej, tak nie wolno, mam taaką ochotę na coś słodkiego! :(

    OdpowiedzUsuń
  46. zjadłabym te wszystkie czekoladki ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Wooooooooooooooooow!
    The items are very cute!
    And I love your hair!
    Thanks for sharing.

    www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy14:52

    Kadik, a co z Twoim ogromnym zachwytem nad ćwiczeniami, studiem fitnessu i tak dalej? Taki był szał ciał w notkach a nagle cisza. Słomiany zapał czyżby? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten zachwyt nie opadł :)))) Niestety aktualnie mam 3 tygodnie rehabilitacji z powodu kręgosłupa i czekają mnie jeszcze 2 tomografię odcinka piersiowego i szyjnego przez co nie mogę chodzić aktualnie do Kinetika. Wracam tam końcem grudnia jak tylko zakończę leczenie :) To niesamowite miejsce z genialnymi ludźmi, zwłaszcza Miśką od treningu funkcjonalnego, nie da się zapomnieć o tym miejscu i zwłaszcza porzucić ćwiczeń :)))))

      Usuń
    2. Anonimowy17:00

      to dobrze, że planujesz wrócić :) ćwiczenia są ważne, szczególnie jak pisałaś nieraz, że masz kłopoty z plecami :(

      Usuń
  49. Ja bym zjadła, nie wytrzymałabym nawet, żeby zrobić czekoladkom zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń

Instagram