Help Me Lose My Mind!



Zamawiam wymarzony płaszcz, dostaję go, zakładam oczywiście na spotkanie z chłopakiem i słyszę ot co, że wyglądam jak KOBIETA  Z SANEPIDU. Ekhm, jakkolwiek one wyglądają, cokolwiek noszą to dlaczego ja przypominam w tym płaszczu dokładnie SANEPID...? Nie wiem, ale na pocieszenie mego ukochanego, od razu odpowiedziałam, że będzie musiał oswoić się z sanepidem bo zamówiłam taki sam tylko beżowy :D tak to jest liczyć na ukochanego mężczyznę, tfuuu, a raczej na jakieś jego miłe słowo typu 'ten kolor do Ciebie pasuje kochanie'. Na próżno :)))) Ale mam nadzieję, że wam się mój granatowy kubrak podoba. A od weekendu startujemy z pomysłami na świąteczne prezenty. Także widzimy się tu w weekend :)

PŁASZCZ/TUTAJ SWETER/TUTAJ SPÓDNICA/TUTAJ CZAPKA/TUTAJ ZEGAREK,KOKARDKA/TUTAJ 




61 komentarzy:

  1. a mnie się bardzo podoba Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, pani z sanepidu... dobre!. Podobnie jak Ty, nie wiem jak taka pani wygląda ale nigdy nie wpadłabym na takie porównanie ;). Dla mnie wyglądasz ślicznie!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah ja nie mam pojęcia jak one wyglądają :DDDD

      Usuń
  3. słodka kokardka, słodka Kadiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba płaszcz! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk GENIALNY. więcej przymiotników nie ma aby go opisać :3
    szukam podobnego idealnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. you're so lovely <3
    kisses
    Sophie
    http://justacolorfullife.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy pani z sanepidu, więc trudno mi ocenić :P
    Ciekawa spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. haha piękny płaszcz mi się potwornie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz
    przepiękny sweter !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przy szynszylu jest duużo więcej roboty niż przy chomikach. Przynajmniej raz w tygodniu musi miec posprzątane w klatce, kiedy się kąpie to wszędzie piasek rozsypuje, nie wiem jak z innymi ale jeśli chodzi o karmienie to mój jest bardzo wybredny i wybiera sobie z pokarmu to co mu się podoba, więc jakby połowa pudełka z karmą idzie do śmieci bo ją wyrzuca. Gryzie kable, meble ja mam już cały pokój poobdrapywany jego małymi ząbkami. No i codziennie powinien biegać żeby sie wyszaleć bo one sobie lubią skakać po meblach i ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już podjęłam decyzję <3 muszę poszukac gdzie w mojej okolicy można znaleźć białego <3

      Usuń
  11. Anonimowy16:28

    Kobieta z sanepidu hehe ahh mężczyźni ;x
    Wyglądasz cudnie! Piękny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dziwaczna bransoleta - świetna.
    ogólnie wyglądasz mega uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny płaszczyk ♥

    niksza.blogspot.com <------------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolor sweterka! uwioeliam takie ;)
    pozdrawiam iz zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz:)Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też się podoba płaszczyk i w żaden sposób nie przypominasz mi Pani z Sanepidu :-D Sweterek ma piękny, błękitny kolor. :***

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się bardzo podoba, sama mam bardzo podobny :) No a sweterek i spódniczkę chętnie bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna jest ta kokarda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:51

    Kochana wariatka z Ciebie :* Wyglądasz jak zawsze pięknie, a nogi masz aż do nieba! Wieczorkiem opublikuję wpis z przeglądem sklepu, ale za niedługo przygotuję coś swojego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. sanepid?
    zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko facet mógł to wymyślić :D mężczyźni czasem mają takie skojarzenia, że ja pierdzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem skąd wziął się ten sanepid jednak dla mnie płaszczyk jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na kobietę z Sanepidu wyglądasz bardzo seksownie Kadiczku :P <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No ja nie wiem co to za czepianie się, przecież płaszcz jest super! Lubie takie kroje :)
    A z tym niebieskim sweterkiem i pomponem to już w ogóle mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba twój płaszczyk ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha!! Z sanepidu? Ale faceci mają wyobraźnię! To lepiej spytaj co jeszcze noszą panie z tego urzędu żeby znowu gafy nie było;) Mi kiedyś chłopak powiedział że mam dziwną bluzkę myślałam że mi serce pęknie bo 2 godziny wcześniej ją z mamą kupowałyśmy całe dzikie że taka piękna!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty zawsze tak pięknie wyglądasz! <3 Zazdroszczę, że każde ubrania potrafisz tak ładnie połączyć i stworzyć coś niezwykłego :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie,bardzo dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kolorek sweterka ;-) piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie wygladasz w czapce! sliczny masz kolor tego sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pani z sanepidu?? Jeśli kobiety z Sanepidu noszą takie wspaniałe kokardy/ zegarki- mogę je spotykać codziennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój mężczyzna na pewno ma super poczucie humoru! :D Bardzo ładnie Ci w nim! i fajna czaapa :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja mama pracuje w sanepidzie i zupelnie nie tak wyglada ona i jej kolezanki :D. Slicznie w nim wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21:57

    świetna stylizacja :):*

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:05

    Jaki piękny błekitny sweterek! Ale skąd to porównanie do kobiety z sanepidu.. haha :D nie mam pojęcia :D Co do butów sportowych - polecam Reeboka ;) Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem, co Twój chłopak widział w tym płaszczu z sanepidu, ale wolę nie wnikać :) Jak dla mnie jest ok, ładny ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzień dobry Pani z Sanepidu :D Teraz już wiem jak taka Pani wygląda ;D A tak serio to faceci mają naprawdę bardzo ciekawe pomysły :P
    Pięknie wyglądasz jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz prześlicznie bardzo lubię takie jesienne stylizacje ;)
    Mam nadzieje, że moja nowa jesienna stylizacja przypadnie Ci do gustu ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. hahahahahaha no tak to jest z facetami :-)
    wyglądasz ślicznie a płaszczyk ma idealny krój!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna spódniczka i urocza kokardka na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy15:29

    bardzo fajny blog, będę tu zaglądać, super stylizacja

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A ten płaszczyk bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeżeli w Sanepidzie są takie śliczne i świetnie ubrane panie jak Ty to mogę tam pracować! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznotka;) alez Ci pasuje ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kadiku jesteś świetna :) czapa ekstra!

    Pozdrawiam, wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram