Stop Stop!

Photo By Nataszkowiec Babik
____________________________________ 07.10.2013 __________________________________

Ile razy planowaliście coś co nie doszło do skutku? Ile razy? No ile? Można to wykrzyczeć ale zapewne nie jest to policzalne. Mnie wycinają z życia moje plecy. Ostatnio w sobotę dzień zaczynałam od jogi, ale co z tego całego pozytywnego nastawienia jak po 30 minutach ćwiczeń moje plecy wołały o pomstę do nieba. Wczoraj przygotowałam masę zdjęć rzeczy jakich nie chce i muszę wystawić na allegro i 10 minut w pozycji siedzącej wystarczyło mi żeby zapomnieć jak się nazywam. Dlatego krzyczę do was, ćwiczcie, ruszajcie się, zapisujcie się do klubów fitness, na siłownie, biegajcie i dbajcie o swoje zdrowie bo ono jest jedno. Tego nie da się kupić, jak będziecie liczyć pieniądze na karnety, na siłownie 'bo jakie to drogie' to kiedyś policzycie jak bezcenne jest zdrowie. Weźcie mój błąd za przykład... Powinien wystarczyć bo czasem najpiękniejszy dzień przeklinam i kończę epitetami łykając kolejne tabletki...

 SUKIENKA/SHEINSIDE BUTY/YES WALKER TOREBKA/PARFOIS NASZYJNIK,ZEGAREK/GRANA










69 komentarzy:

  1. sukienka <3 piękne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczniutka sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez Ty slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się ciepło mój Kadiczku!!!! :-* A zdjęcia i zestaw fenomenalne jak zawsze za co Cię uwielbiam najbardziej na świecie i jednocześnie nie lubię! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka śliczna, zawsze i wszędzie ❤️

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:03

    Kurdę, właśnie sobie uświadomiłam jaką robię krzywdę swoim plecom ;o w kwietniu złapał mnie pierwszy, poważny ból pleców. płakałam, krzyczałam, godzinę czasu wstawałam z łóżka, aż skończyło się na zastrzykach. Nie ruszam się a plecy bolą mnie, lecz nie pomyślałam, że to ból jest od nie ruszania się. Czas najwyższy poważnie zastanowić się na wysiłkiem fizycznym. Super masz buty :D a torebkę chcę taką samą!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje posty! piękna Ty, piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:42

    Wiem, że kobiet nie pyta się o wiek, ale ile masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna sukienka ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:38

    Kregoslup to wazna sprawa ,o ostatnio mnie zlapal taki scisk ze nie moglam sie ruszyc, a z oczu same poplynelly mi lzy i modlilam sie tylko by przestalo nie moglam ani usiadsc ani stac kompletnie nic tylko te rwacy bol. Teraz wybieram sie do lekarza po skierowanie do sanatorium ! I cwiczenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! sanatorium jak najbardziej no i ćwiczenia musisz dobrać do siebie :)

      Usuń
  15. Śliczna i uśmiechnięta ! Tak trzymaj Kadiczku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz w sobie tyle radości, że aż chce się na Ciebie patrzeć :) Ślicznie ;*** Masz rację - ruch to zdrowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia , piękna ty i uśmiech na ustach - podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. to co Ty masz z tymi plecami?:( ja non stop się ruszam. Zdrowia kochanie, zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo kurde mam blokady na wysokości klatki piersiowej, dowiem sie po rezonansie :(((

      Usuń
  19. Już tak jest źle , współczuję ,
    ja trochę się rozruszałam ćwiczeniami i na razie lepiej , tabletek unikam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem, nic nie dochodzi do skutku bo za dużo planujemy. Chyba lepiej zaplanować kilka małych rzeczy ale realizować je powoli i po kolei :)
    Na zdjęciach masz wyprostowane włosy?, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie lekkiej sukienki z futrzakiem, podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. <3 <3 love kadiczkowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyżby zdjęcia nad Tamą ? ;)
    Współczuję bólu pleców.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oj zdarza mi się cos planować a następnie niestety z planow nici - taki urok zycia.
    Fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz :)
    świetne futerko/kurtka ;D

    http://dotsandlaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, ze ćwiczenia pomagają Twojemu organizmowi- oby tak dalej !!! Kochana, pięknie wyglądasz!! Ślicznie buty i niesamowita sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lece właśnie za chwilke na zajęcia :D uzależniłam się :D

      Usuń
  28. super wygladasz;D bardzo ładne widoki;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kadiczku kochany! Musisz pamiętać, że plecy to nie tylko ćwiczenia, choć w dużej mierze na pewno. Ubieraj się cieplutko na te chłodne dni teraz. Na zdjęciach wyglądasz pięknie, ale pomyśl o tym jak mogły w tym czasie przewiać się plecy. Nie wiem jak to tam wygląda na co dzień u Ciebie, ale uczulam. Dbaj o to bardzo! (mój tato ma podobną sytuację i ciepły ubiór bardzo pomaga zapobiegać bólom :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ja wyglądam jak eskimos momentami, wezme to mocno pod uwage <3

      Usuń
  30. jestem zachwycona tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dokładnie, sama się zapisałam na siłownię..nie wiem czego parę lat temu przerwałam zajęcia i przestałam chodzić..bo tak naprawdę to były same plusy ćwiczeń! Głupiutkim się było;/
    + super look, sweter jest śliczny i pewnie mega ciepły! Z jakiego sklepiku?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i bardzo mądre słowa. Sama od pewnego czasu próbuję się zmotywować do systematyczności, ale z tym zawsze jest ciężko... Może w końcu się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się właśnie tydzień temu zabrałam za ćwiczenia, a teraz zamierzam zaciągnąć chłopaka na jakąś siłownie ;D

    Wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Po raz setny Ci powiem, że uwielbiam ten Twój uśmiech ! Oby go jak najwięcej ! <3
    Świetna sukienka ! :)

    Zapraszam na nowy post :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz milutki sweterek!
    Aż chciałoby się do Ciebie przytulić :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na plecy polecam masażystę -lekarza. W Trzebini i Chrzanowie przyjmuje bardzo dobry. Mnie pomógł z ciągle wyskakującym kręgiem w odc. szyjnym. Odkąd powiedział jakie ćwiczenia mam robić jest dużo lepiej. Na kręgosłup dobry jest też basen.

    OdpowiedzUsuń
  37. genialna stylizacja;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Praca przed komputerem (tak jak np. u mnie) strasznie wpływa na plecy. Zazwyczaj się garbię... a potem plecy bolą. Dlatego zapisałam się na ćwiczenia pt. 'zdrowy kregosłup' :) Czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna stylizacja, a tak poza tym nazywam się Kasia Babik :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. na tych zdjeciach promieniejesz;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy21:13

    Ogranicz proszę wstawianie serduszek na fejsie, bo używanie ich jako przecinków, kropek, abecadła jest dość ciężkie w odbiorze i może zmęczyć. Na blogu dajesz bez nich radę więc na fejsie też sobie poradzisz, ograniczając je:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne buty kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna jesienna stylizacja <3
    Kusisz mnie coraz mocniej na zakup kapelusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka świetnie kontrastuje z coraz częściej noszonymi beżami i szarymi sweterkami A przecież jesień wcale nie musi być nudna :)! Dla mnie duży pozytyw ;)

    Pozdrawiam, Livia

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz :)
    i zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wracaj do zdrówka Kochanie :*
    Piękna stylizacja! Super, super, super!
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. eeeeeeeeeeeeeeeeej wyglądasz NAJPIĘKNIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zawsze, zapomniałam dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  50. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny klimat na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne jest to czwarte zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

Instagram