Autumn Leaves!

Photo By Nataszkowiec Babik
____________________________________ 10.10.2013 __________________________________

Dziś znikome ilości treści, a więcej zdjęć. Codziennie mimo, że robię wszystko na maxa, cały czas brakuje mi czasu. To chyba pracoholizm. Chce zrobić milion rzeczy na raz, a przecież jestem jedna. Lecę ćwiczyć, a na komentarze odpowiem w najbliższych dniach, na maile też :) Całuje mocno i miłego dnia!

KOSZULA/ASOS SPODNIE/ASOS TOREBKA/KLIK BUTY/KLIK KAPELUSZ/KLIK ZEGAREK/KLIK










70 komentarzy:

  1. piękna <3 świetnie wyglądasz w takich kolorach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hej :**** uzależniona jestem od Twego INSTAGRAMA :pppp:)))))

      Usuń
  3. Kadik patrząc na Twoje zdjęcia zawsze na myśl przychodzi mi jedno: 'chcę więcej, więcej' ! :D
    Aaa! Ja naprawdę Cię uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszula;) a zdjęcia jak zawsze robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ta bluzeczka jest cudowna! Dobrze, że jednak możesz ćwiczyć, mimo tego bólu pleców. Zdrówka Ci życzę - ja od jakiegoś czasu intensywnie chodzę na Zumbę i chyba bym się zapłakała na śmierć gdybym z powodów zdrowotnych musiała przestać trenować lub to ograniczyć. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo ja się bałam dzisiejszej wizyty właśnie dlatego, że nie wiem co bym zrobiła gdyby teraz okazało się, że nie mogę ćwiczyć, jak to mój drugi DOM <3 ale ufff!!!!

      Usuń
  6. Kochana zdecydowanie widać różnice miedzy zdjeciami teraz a kilka miechów temu, cała promieniejesz!:) Co skutkuje tym, że zdjecia sa zajebiste;* uśmiecham się od ucha do ucha gdy Cie widzę:) wgl też mam ciuszek w serduszka, tyle, że spódniczkę;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ja tez to widzę, chłopak mi przewrócił życie do góry nogami, nikogo nie byłam nigdy tak pewna jak jego i teraz kwitnę :) Pomyśleć, że znamy się od liceum i nie umieliśmy się do tego przyznać przez tyle lat, ale nareszcie!!! :))) Nooo a ubranka w SERDUSZKA są boskie :****

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:19

    Od bardzo dawna wchodze na Twojego bloga i do dzis nie wiem skad wlasciwie wzielas nazwe bloga? I wlasciwie jak masz na imie? Bo Kadik kompletnie nic mi nie mowi. :) Tak Cie nazywaja.czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) a nooo to to tak bardzo dawno temu wyszło, w gimnazjum mój pierwszy w życiu chłopak tak zaczął do mnie mówić i tak zostało, teraz mało kto mówi do mnie 'Klaudia' i zupełnie od tego odwykłam, a Babik to moje nazwisko :)

      Usuń
  9. Jak ślicznie! Tak jesiennie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia jak zawsze perfekcyjne, cudne i klimatyczne :D Boska ta Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz.:) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. promieniejesz, nie dość że z buźki świetnie wyglądasz, bije od Ciebie radość, to i zestaw piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne butki!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i ekstra koszula <3 - po prostu pięknie :)

    Pozdrawiam
    Lilis z lilissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 o dołu swietnie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesympatycznie wygladasz! słodko! Lubię twego bloga i ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. So lovely! The dotty shirg goes great with those pants 👍

    OdpowiedzUsuń
  21. Miliony serduszek aaaa :D mnie się też uczepił ten pracoholizm ;) jakiś nowy wirus to czy co ? :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta koszula i kapelusz, uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba, pewnie też dlatego, że mam taką samą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszula i świetne portrety :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Grabisz sobie u mnie ślicznotko:( Znowu chłodno ubrana! Jak Ci znowu siądą plecki to tak mi smutno będzie :((( Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy09:35

    tak dla kapelusza i ten kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kadiczek jak zwykle wygląda prześlicznie :-)
    buziaki z Krakowa dla Ciebie :-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. magiczne i klimatyczne , piękne zdjęcia !; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13:10

    Piękne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, Ty zawsze robisz wrażenie! Ja nie wiem czy to Twój styl czy uroda, mam wrażenie że Ty byś nawet w worku wyglądała genialnie! Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz! Cudna koszula ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś najlepsza ! <3
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze przepikevie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny, dziewczęcy look! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21:32

    Świetnie Ci w kapeluszach, Kadik! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastycznie, nie wiem która część stylizacji podoba mi się najbardziej, chyba całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie *.* Boska ta koszula, zakochałam się ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kadiczku, nie tylko Tobie na wszystko brakuje czasu. Ostatnio myślałam nad tym, jakby to fajnie bylo gyby doba miała jakieś 30h.... Doszłam do wniosku, że i tak by mi nie starczyło czasu na wszystko :) świetna koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka śliczna koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  42. swietna torebka! a sesja taka magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepięknie wyglądasz :) bluzeczka cudowna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. oj, jak ja chciałabym byc pracoholiczką. jestem mega leniem! :c
    ładny zestaw, urocza jest ta koszula! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. mam bardzo podobną koszulę w serduszka, moja jest z New Looka; świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne połączenie barw, idealnie na jesień
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy22:04

    Piękny masz uśmiech, uśmiechaj się kiedy tylko możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kadik jak ja uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia! Jesteś śliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz przepięknie! ta koszula z kapeluszem tworzą razem mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow wyglądasz przepięknie! ta koszula z kapeluszem tworzą razem mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie pomyślałabym, żeby połączyć białoczarny z nude!
    Masz talent, dziewczyno! :) Modowy talent!

    OdpowiedzUsuń

Instagram