Loving every minute!


Od tygodnia kompletuję ciepłe sukienki, swetry, jesiennie buty od balerinek po kalosze, kurtki i kapelusze. Przygotowania do jesieni pełną parą. W tym sezonie zdecydowanie będę stawiać na czerwoną kratę i dużo, dużo czerni. Oczywiście do tego klasyczne czarne torebki ze złotymi dodatkami i złote zegarki. To mój plan. Mam nadzieję, że moje sety przypadną wam do gustu. A teraz szybko zbieram się na spacer, bo to z pewnością ostatnie dni, kiedy będzie można łapać słońce o takiej porze. Miłego dnia :*

 SUKIENKA/KLIK TOREBKA/VEZZI BALERINKI/KLIK KURTKA/VIVILLI




INSTAGRAM FACEBOOK


68 komentarzy:

  1. U nas dziś taka piękna pogoda, że aż chce się na dwór wyjść ;) Pięknie wyglądasz :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też <3 dlatego czekam na telefon i lece na spacer <3

      Usuń
  2. Pięknie się wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pokochałam kratkę - bo czerwień uwielbiam od dawna,,,

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i kurtka! Bardzo mi się podoba to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kratkę uwielbiam, dlatego jestem prawie pewna, że wszystkie Twoje zestawy przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mnie już jesień w Twoim wydaniu się podoba.. Krata i do tego czerwona + dużo czerni to to co tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to to będzie piękna jesień D: zobaczysz!!! czekam na kurtkę <3

      Usuń
  7. Ej świetnie i w takiej fryzurze! wyglądasz bosko! pasuje Ci taki styl! zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ! Super sukieneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, cudowna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak. Jesień za pasem.
    Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, u mnie (tak jak u koleżanki do góry)- fantastyczna pogoda i zapowiadają taki cały weekend :))
    Także proszę Cię zmarzluchu- nie zakładaj jeszcze grubych rajstop :) Jeszcze się je nanosimy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z kolei ufarbowałam włosy na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:43

    Wyglądasz świetnie, a krata pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie Ci w tej sukience:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz, zazdroszcze Ci tych dlugich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuurdeeee i tak nie sa takie jakbym chciała :((( jeszcze z 10 cm mi brakuje :(((

      Usuń
  16. cudna krata:) czerwona najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w tym zestawie, kraciasta sukieneczka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ślicznie to wszystko razem połączone ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz w takiej stylówce! fajna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rany.. Od X czasu obserwuję Twojego bloga. Dzięki Tobie spędzam czas też u Twojej siostry i na angelikasplace. W końcu założyłam własnego bloga, więc spokojnie mogę dodać do obserwowanych i śledzić naprawdę na bieżąco:). Gratuluję tego, że potrafisz zatrzymać czytelnika przez bardzo długi czas postami i zdjęciami:)

    kaaiki

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie! pięknie wyglądasz w takiej fryzurze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wyglądasz ;D
    Ja się jeszcze powstrzymałam jeżeli chodzi o kompletowanie jesiennej garderoby, poczekam aż zaczną się promocje i wyprzedaże :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam słabość do takiej kratki! <3

    furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sukienka i genialna torba!

    OdpowiedzUsuń
  25. taak, całe szczęście :) Teraz pozostaje mi tylko powoli się przeprowadzać i czekać na inaugurację roku.
    Też poszłabym na spacer, ale muszę znaleźć najpierw jakiegoś kompana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo dokładnie juz najgorsze za tobą :)

      Usuń
  26. Widze, ze zaopatrzenie na jesien kompletujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznaś :DDD no ja zara ztez spierdzielam gdzieś na zewnątrz bo jest pieknie i ciepło < 3

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:41

    Piekna sukienka, pokaż ją bez kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super kratka!!!! mega
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja , podoba mi sie torba !:D Zapraszam do siebie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochany Kadiczku, popełniłam błąd, wiem, że zrobiłam źle. Nie powinnam kopiować Twoich pomysłów, źle zrobiłam że nie zapytałam. Jestem po prostu głupia ;/// Wiem, że mi nie wybaczysz, bo to niewybaczalne. Ale na prawdę PRZEPRASZAM. Zaraz wszystko naprawię, ale tak jak już nadmieniłam, masz prawo moich przeprosin nie przyjąć. Mogę Ci tylko obiecać, że więcej tego nie zrobię i ostatni post zmienię. Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo przepraszam. Jest mi cholernie przykro i cholernie z tym źle ;///

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękna sukienka i torebka... śliczna jesteś :****

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie zestaw świetny!
    http://supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jaka piękna sukieneczka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze trochę lata mam nadzieję, że będzie - w końcu jeszcze kilka dni do jesieni zostało :) Ale świetna zapowiedź jesieni w Twoim wykonaniu - jak tak ma wyglądać to ja ją chcę już teraz! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne zdjęcia i fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetna sukienka *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku jaki wspaniały blog i cała Ty:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna krata i cudownie Ci w niej <3
    ja póki co grzej3 się na plaży i żadna jesień mi w głowie. choć...przy okazji wpadły mi idealne botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. torebka mnie zachwyciła.. a tuniczka bardzo szybko Ci przyszła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia w 3 dni! uwielbiam takie szybkie zamówienia!

      Usuń
  41. super! i wogóle świetny blog, a zwłaszcza torebki w stylizacjach;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram