I've been everywhere with you!



Ostatnio wszystko się zmieniło. Zupełnie wszystko. Gdyby ktoś mi powiedział 2 miesiące temu, że każdego dnia będę tak szczęśliwa, tak zorganizowana, tak uśmiechnięta, tak poukładana, tak punktualna, tak pracowita, to bym go wyśmiała. Powiedziałabym poważnym głosem ''nie mam czasu na opowiadanie fanaberii, proszę Cię skończ i tak wiemy, że będę zarywać noce i budzić się w południe''. Dziś jest tak jak być powinno, budzę się skoro świt, dostaje codziennie tego samego smsa o 7:00 rano, po tym śniadanie, bieganie, kawa i praca. koło godziny 18:00 kończę i wsiadam do samochodu. Spędzam każdy wieczór na uśmiechu, rozmowach i liczeniu spadających gwiazd. Jestem najszczęśliwszą kobietą pod słońcem, cieszą mnie tak małe rzeczy. Mam teraz to, o co tak bardzo zabiegałam. Stabilność, uśmiech i dużo miłości. Niczego już mi nie brakuje.  

 TOREBKA/KLIK BUTY/KLIK PŁASZCZ/SH KOSZULA/OAKLEY KAPELUSZ/OASAP









72 komentarze:

  1. Oj tak miłość i uczucie stabilności/bezpieczeństwa jest najważniejsze w życiu :). Kochana Ty ciągle zaskakujesz mnie jakąś mega fajną torebką :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuurde mam słabość do torebek :))) straszną!!!

      Usuń
  2. no to.. oby tak zawsze!! :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka torebka *_*
    Cieszę się Twoim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:08

    aaaaaaaaaa chce krzyczeć !!!!!!!a aaaaa jaka torebka,koszula i dosłownie wszystko <3 Wyglądasz promiennie!!!!
    Oby szczęście trwało wiecznie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wspaniała stylizacja <3 torebka ma cudowny kolor ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko po opisie widać, że jesteś szcześliwa;) Twoja radość aż promieniuje z fotografi!:)) Ciesze się Twoim szczęściem:) Oby już tak zostało!
    A co do stroju co ja mam Ci dużo pisać, jak zwykle wyglądasz zjawiskowo:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby zostalo na zawsze1 ale nie licze na takie cuda :***

      Usuń
  7. chce taka torebke :) swietna jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:30

    Ale Ci włoski urosły!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz przepiękne buciki! Nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś cudowna, wszyscy to wiemy :)
    uśmiech bije od Ciebie, szczęście i spełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:35

    Byliście razem na studniówce?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:43

    Hej :) Bardzo fajny wpis, na pewno bardzo motywujący:) A gdzie pracujesz ? :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuje się marketingiem 'firm' :) pracuje w domu przy laptopie :)

      Usuń
    2. fajna firma, która nie ma biura oszustko. zmien opis, bo sapu chyba tez nie skonyczlas, ledwno lo... heh :D

      Usuń
    3. prowadze marketing kilku firm, dwie z butami jedna jubilerska i jedna kosmetyczna :)
      a na SAPU nie podeszłam do obrony dyplomowej i wraz z dziewczynami ze szkoły grubo sie nad tym zastanawiamy czy chcemy do dyplomu podejść :)
      Jesli to jakies oszustwo to fajnie, wazne, że dobrze płatne i stać mnie dzieki temu na zupełnie wszystkie moje zachcianki :)))))

      Usuń
  13. Jaka fajna torebka : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszula. Oj, zazdroszczę Ci tego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dążę do takiego stanu :) ciągle mi czegoś brak, ale odnajdę swoją równowagę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:57

    Wyglądasz świetnie! W komentarzu wyczytałam, że zajmujesz się marketingiem firm, stąd moje pytanie - skończyłaś specjalną szkołę, aby robić to co Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, po prostu napisali do mnie kiedys, zaskoczylo mnie to i sie zgodzilam, teraz traktuje to powaznie i dostaje coraz wiecej takich maili :)

      Usuń
  17. świetny kapelusz :)! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ja staram się przynajmniej w mniejszej mierze być zorganizowana :)
    Świetnie wyglądasz ! :)

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze widzieć Cię tak szczęśliwą... :) Ja też maleńkimi kroczkami dążę do takiego stanu, zainspirowałaś mnie do wprowadzania zmian w moje życie. Bo jak nie teraz, to kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dobrze patrzeć na takiego szczęśliwego Kadika! Z taką słodką torebką :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że za kratą nie przepadam, twoja mi się podoba :) a torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać na zdjęciach, że jesteś szczęśliwa, bo prawie bije od Ciebie blask ;D
    A torebka przesłodka ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cieszę się razem z Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zasługujesz na szczęście kochana ;** Ślicznie wyglądasz, aż promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :):) ooo jak fajnie!:) Ale macie już jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  28. i love your photos so much! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Dążę z Wami i ja :))
    ... a jestem na dobrej drodze, bo już baaardzo kocham moje życie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz słodziachną torebkę! Uwielbiam Cię taką roześmianą Kadiczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna koszula. Bardzo fajnie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać aż promieniejesz szczęściem :) pięknie wyglądasz, urocza torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać aż promieniejesz szczęściem :) pięknie wyglądasz, urocza torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj po tym sercu rozowym wesze milosc na horyzoncie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. aleeee masz torebkę ♥ super, że jesteś szczęśliwa!


    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs na moim blogu w którym możesz wygrać portret wykonany przez profesjonalistę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Radość i uśmiech aż biją z Twojego wpisu :D
    Uroczo wyglądasz z tą torebką! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam Twoje wpisy! jesteś mega pozytywną kobietką :)
    Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. aż miło się czyta takie posty :). Uśmiech sam pojawia sie na twarzy. Promieniejesz Klaudia, a do tego jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz cudownie :))) torebka jest zachwycająca !
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twój usmiech, śmiej sie jak najczęściej !
    Pieknie Ci w tym rozu !

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie. To ja jestem najszczęśliwszą kobietą pod słońcem! :)
    Już dawno odkryłam milion uroków codzienności, bezrobocia, spacerów, uśmiechów... Tak, polecam dużo uśmiechu! Na co dzień, do siebie, do kogoś i do siebie raz jeszcze.
    A najbardziej cieszę się, kiedy ludzie odkrywają to w sobie. Że życie wcale nie polega na marudzeniu i na użalaniu się nad monotonią życia, ale na braniu z niego wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy01:37

    Czemu piszesz na blogu, że jesteś singielką, a na fb o Twoim lubym? Nie rozumiem tego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pisalam, ze jestem singlem, to nim bylam, od kilku dni sytuacja diametralnie sie zmienila, a ktos mi bliski poruszyl moje serducho tak mocno, ze szybko przestalam nazywac sie singlem :)

      Usuń
  44. genialna torebka
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy17:05

    Mam do Ciebie nietypowe pytanie. Zamówiłam plecak z granashop, dziś przyszedł (czarny w beżowe jaskółki). Czy Twój jak przyszedł też miał takie ślady odciśnięcia i odbarwienia? Liczę na odpowiedź, bo tu u Ciebie na blogu czytałam, że zachwalałaś sobie ten produkt a mnie nieco rozczarował. W dodatku niestety, nieprzyjemnie pachnie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak toooo?:(((( no pognieciony był bo był w pudełku ale jak napakowąłam go raz, drugi to wrócił jego pierwotny kształt, no a odbarwienia? chyba nie miałam nic takiego.... Ja mój uwielbiam, całe wakacje z nim spedziłam i jest idealny :)))

      Usuń
  46. Promieniejesz Kochana i widać to na zdjęciach :) Oby to szczęście trwało jak najdłużej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta torebka to taka różowa dupka ♥ cudo :D hahaha :**

    OdpowiedzUsuń
  48. fantastyczna torebka!!<3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nareszcie wolny wieczór, to mogę nadrobić zaległości u kadik ♥
    Szczęścia z ciebie :( Ja póki co nie mam czasu na szczęście bo samotność i rutyna zbyt bardzo mi go wypełniają i gdyby teraz ktoś mi powiedział to o czym mówisz, to bym go wyśmiała. Tak po prostu.
    No ale należy cieszyć się szczęściem innym, to i ja się bardzo cieszę, że nareszcie znalazłaś swoją drogę i wiesz jak jest :D
    Ślicznie wyglądasz :) Zakochałam się w tej torebuni jak tylko pokazałaś linki na fb *.*
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń

Instagram