Only 72h



Piszę tu dla was praktycznie każdego dnia, ale także dużo czytam tego co umieszczają w sieci inni, zaglądam i podglądam. Rzecz jasna mam te ulubione modowe, kulinarne, kosmetyczne. Z tych ulubionych wyciągam to co niezbędne. Każdego dnia zaglądam na kilka blogów, to taki rytuał. Ale można się bardzo przyzwyczaić do zaglądania na niektóre blogi, to taka chęć zobaczenia co u tej osoby każdego dnia, a jak widzimy nowy wpis to uśmiech pojawia się na buzi :) ja tak mam, a czy wy tez tak macie?

 KOSZULA/SHEINSIDE SPODNIE/SHEINSIDE BUTY/MELISSA TOREBKA/MUMU BIŻU/KLIK


Miłego dnia !!!:)))

84 komentarze:

  1. cześć piękna!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kadiczku ja z niecierpliwością czekam aż dodasz coś nowego :) Oczywiście mam kilka swoich ulubionych blogów, na które wchodzę z czystej ciekawości, bo chcę wiedzieć co u tej osoby się dzieję :P
    Piękną masz tą koszulę, uwielbiam Cię w kwiatowych motywach ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest cudowna a buty rewelacyjne ! Uwielbiam Twoją torebeczke. Wyglądasz meega kwitnąco. Ja mam tak samo jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jednym z takich blogow jest np. Twoj :) uwielbiam do Ciebie zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie ! Świetna koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zagladam tu zawsze jak coś dodajesz, zawsze jesteś taka kolorowa, że poprawia mi się humor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. loczuś!!! ja do Ciebie tez codziennie zaglądam :DDDD :**

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe buciki, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobnie. Mam swoje ulubione bloga na które zaglądam i z niecierpliwości czekam na nowy post ;) Wśród nich jest również Twój blog.

    Wyglądasz tak uroczo i dziewczęco! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tak mam :P Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa, zakochałam się w tym zestawie! Uwielbiam taki błękit, a Ci w nim cudnie ;) Buty rewelacja, takie delikatne! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:05

    Ja wchodzę na twojego bloga 20 razy dziennie i gdy już zobaczę że pojawił się nowy post to od razu dzień jest dla mnie milszy i uśmiecham się od ucha do ucha:) Ostatnio zaczęłaś dla nas pisać codziennie za co ci dziękuje serdecznie mój chłopak który nie na widzi kiedy mam zły humor a dzięki tobie ostatnio przestałam go miewać :). Ja się cieszę że ty dodałaś nowy post, a moi bliscy się cieszą że mam dobry humor:).

    Ps. Zauważyłam że projektujesz ubrania czy masz w planach otworzenie jakiejś swojej działalności? Jestem strasznie ciekawa twoich projektów. Obiecuję że była bym pierwszą osobą która kupiła by jaką kolwiek rzecz twojego projektu:D
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :) Oczywiście w planie mam otworzenie sklepu internetowego z ubraniami, juz o tym pisałam zimą, kiedy to zaczęłam pracowac nad formalnościami i zbierać pieniadze :) żeby założyć działalność trzeba najpierw poznac od podszewki jak to funkcjonuje i w tym nie wolno się spieszyć i być pochopnym do tego trzeba dużo pieniędzy na reklamę i materiały :) także w przeciągu kilku miesięcy zaczynam ze sklepem :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Uwierz mi, że dzięki swojej blogowej działalności nie potrzebujesz ogromnej kasy na reklamę ;) Nawet nie wiesz ile osób jest w stanie tylko dzięki temu kupić zaprojektowane przez Ciebie ubrania ;) W tym oczywiście JA:) I pamiętaj, że biznes rozkręca się najszybciej właśnie drogą pantoflową ;) Ta powie tej, pochwali, ta kupi, dalej powie... Dasz radę Kadiku! :)

      Usuń
  12. Mam tak samo i jednym z takich blogów jest Twój.. Wydajesz się w tym co robisz taka prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjjjjj <3 nie wiedziałam, że ktos tu mojego bloga poda <3 ale mi miło <3

      Usuń
  13. O tak. Zdecydowanie mam tak samo. Właśnie między innymi Ty jesteś jednym w tych blogów, na które koniecznie muszę wejść. Napawasz mnie takim optymizmem, że nie sposób tu nie wracać. Z resztą masz swój styl. Za równo ten blogowy jak i modowy. Lubie jak jest u Ciebie tak kolorowo, to niebywale zachęca do powrotu. A ciekawością "co u innych słychać?", też w zasadzie się kieruję zaglądając na te ulubione blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jak zawsze.
    Masz przebajeczne buciki!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też tak mam :) czekam na posty na niektórych blogach, bo zawsze można spodziewać się czegoś ciekawego :)

    koszula i torebka - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez tak mam i wlasnie Twoj blog jest jednym z takich ulubionych, glownie dlatego, ze z tego co widze mamy podobny gust :)

    Mam niemal identyczne spodnie kupione w Cubusie :)

    A co do koszuli to jednak nie zdecydowalam sie na nia, szukalam stacjonarnie, ale nic mi nie wpadlo w oko, a to co sie podobalo, nie bylo mojego rozmiaru, jednak licze, ze jeszcze gdzies cos dorwe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, koszula przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sesja. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:42

    świetna koszula*.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak mam, a jednym z takich blogów jest Twój ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:29

    Można wiedzieć kiedy będziesz wystawiała kosmetyki na allegro bo czekam, czekam i doczekać się nie mogę a była bym zainteresowana kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś po 19:00 będę wystawiać kosmetyki i jutro od 11:00 :)

      Usuń
  22. Ja najczęściej zaglądam do Ciebie kochana i do Basi z Szarość Gwiazd ;)
    To moje dwa najulubieńsze blogi ;**
    Śliczna koszula, dzięki Tobie uśmiecham się tak samo jak Ty, tak pełnie, tak promiennie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu ja właśnie Ciebie podziwiam i zastanawiam się jak Ty ,,wyrabiasz"???
    Piękna kobietko ściskam i życzę miłego weekendu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale jestes sliczna :) fajny wiosenny zestaw, buty sa czadowe a te rurki to bym Ci podkradla ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko piękne a w szczególności Ty <3 buziaczki ;****

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna koszula!!
    motyw kwiatowy idealnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No dokładnie.
    Zawsze mam taką chęć do czytania moich ulubionych blogów ;)
    Ciekawi mnie co nowego ;)
    I ciesze się zawsze, gdy są jakieś nowe hahahhahahaha ;33
    Zdjęcia <333
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. no pewnie, że od razu uśmiech na twarzy! też mam kilka takich blogów. :)
    śliczne zdjęcia, ekstra wyglądasz. + cudne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna stylizacja ♥ zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejne boskie zdjecia !:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz,koszula boska:)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, np.Twój blog ;)
    śliczna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczności ! :D buciki masz śliczne ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też tak mam..:) uwielbiam czytać/oglądać blogi innych..Twój w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy19:48

    Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam tak samo jak Ty! Codzień zaglądam na ulubione blogi i właściwie to chyba na wszystkie te które zaopbserwowałam. Ciebie też mam na liście i zaglądam choć nie zawsze dodaję komentarz;) Cieszę się że też do mnie zajrzałaś.
    Masz prześliczne koraliki i cała jesteś śliczna i bardzo bardzo pozytywna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zagladam do Ciebie codziennie i zawsze sie usmiecham jak dodajesz nowy post i uwielbiam ogladac te przecudne zdjecia i Ty jestes Sliczna i ubrania sa juz w ogole boskie ze chce sie tylko patrzec i podziwiac:)) buty i koszula<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:11

    Piękna koszula ;) U Ciebie zawsze coś kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudna koszula *_* Torebka zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy23:40

    Jakie Ty masz buty <3
    zawsze, kiedy dodasz nowy post i jakiś buty tooo wzdycham ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wyglądasz, tak promiennie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Też tak mam :) ps. ślicznie wyglądasz!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy02:55

    wszystko dobrze ☺

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna ta koszula! umieściłam identyczną (jak nie taką samą) w moim wczorajszym friday's set :) piękne kolory- WIOSNA! :D


    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  46. cudnie :)
    koszula jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale śliczna kolorystyka! Bluzeczka ma takie ładne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. tez tak mam! mam kilka swoich ulubionych blogow na ktore wchodze codziennie m.in. na Twojego! uwielbiam ogladac Twoje zdjecia! :) btw. masz swietne spodnie i torebke!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. love your style! :) especially that bag <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś bardzo ładna <3 Też mam listę blogów, które codziennie odwiedzam :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też tak mam, że codziennie wchodzę na różne blogi. Ale regularnie to na te, które są moimi ulubionymi.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale ładnie wyglądasz ;) Świetna stylizacja!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. szukam takich butów, tylko klasycznie czarnych od roku i znaleźć nie moge xD
    Ale racja, też lubie jak na moich ulubionych blogach pojawiają sie nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja wpadam do Ciebie zawsze, kiedy tylko dodasz coś nowego. Nie zawsze komentuję za co przepraszam ale czytam każdy post :). Oddaj mi koszulę!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  56. powiem ci kadiczku, kochanie moje, że w niebieskim ci najlepiej :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ooo jak tu dzis romantycznie u Ciebie :)
    oczywiście, że tez tak mamy ; no przynajmniej ja mam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Idealna stylizacja:) Wyglądasz prześlicznie i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepięknie wyglądasz. Ta koszula jest rewelacyjna, pasuje ci!

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13:37

    REWELACJA! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Idealna stylizacja, pokochałam tą koszulę <3

    OdpowiedzUsuń
  62. gdy miałaś remont pokoju, jakoś tak dziwnie pusto i cicho było bez Twoich statusów na fcb i bez notek na blogu. także zawsze mega się cieszę jak coś nowego dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. koszula piękna w kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Koszula cudna, ale bardziej się w butkach zakochałam.
    Co za cudeńko :*

    Do zobaczenia w NS :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakie świetne buty i torebka! ♡

    (www.ITSPAULINAB.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog, weszłam tu pierwszy raz ;) Obserwuję :**
    Boooski komplecik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. SUPER wyglądasz !!!
    Masz wspaniałe włosy !!! *.*
    Zapraszam do mnie---> thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram