California country



Za mną remont. Jestem tak szczęśliwa, wszystko wyszło jak chciałam. Także za kilka dni będę Was męczyć wyglądem mojego pokoju. Do tego nie mam siły, całą swoją energię wsadziłam w ten remont, w malowanie, przekładanie, składanie. Teraz czeka mnie odpoczywanie i oklejanie pudełek. Nareszcie mam czas na bloga, oj tęskniłam bardzo :) Nie pamiętam kiedy odpisywałam na maile i komentarze. Dziś wszystko nadrobię. Miłego dnia kochani :***

KOSZULA/KLIK SPODNIE/CHEAP MONDAY TOREBKA/YES WALKER WISIOR/KLIK ZEGAREK/DW 







Miłego dnia !!!:)))



86 komentarzy:

  1. Przepiękna koszula! Ostatnio jestem zakochana w niebieskim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak z "Domku na Prerii" <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula :)
    Już się nie mogę doczekać Twojego pokoju! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:17

    Bardzo podoba mi się to połączenie :)))))))

    Długo Cię nie było na bloguu;( brakowało Twoich codziennych wpisów na fb :p a świetnie że pokonałaś dni remontu i teraz odpoczywaj:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo już nadrabiam :***** Teraz już będę codziennie :***

      Usuń
    2. Anonimowy13:55

      <3;*

      Usuń
  5. Jakie tam męczenie? Czekam z niecierpliwością na zdjęcia pokoju, bo na pewno jest cudny! :)
    A Ty jak zwykle pięknie wyglądasz, koszula jest śliczna, ładnie Ci w tym kolorze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz.
    Nie mogę się doczekać jak zaczniesz męczyć nas zdjęciami pokoju:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, powiedz mi - dobrze sie nosi ta koszulka? Rozmiar jest w sam raz? Dobry ma skład (mogłabyś mi go podać)? Ja jestem dosc szczupla, ale widze, ze figury mamy bardzo zblizone, stad to moje pytanie. Odpisz proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Koszula bardzo wygodna, nie mam jej teraz przy sobie ale jest fajna i miekka. Jeśli chodzi o rozmiar to ja mam S ale dla mnie jest za krótka bo jak rączki podnosze do góry to mi widać brzuch, wczoraj się na tym złapałam jak robiłam zakupy w Lidlu, także rozmiar polecam większy, ja mam 165 cm i 47kg :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za info :) Kurcze, to teraz mnie zmartwiłaś, bo mam 172 cm i też 47 kg, więc S tym bardziej będzie na mnie za krótka, a w M boję się, że będę pływać. No nic, wymierzę dokładnie swoje wymiary i coś postanowię, bo koszula wygląda przegenialnie i właśnie czegoś w tym stylu brakuje w mojej szafie! ;)

      Usuń
    3. kuurdee:((( to teraz nie wiem, pomierz sobie to i jak coś moge Ci więcej zdjęć wysłać...

      Usuń
    4. Czekaj, piszę priv na pocztę :D

      Usuń
  8. Śliczny kadik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej niebieskiej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula rzeczywiście śliczna :) Jednak Twoja piękna buźka i tak ją przyćmiewa

    OdpowiedzUsuń
  11. super dobrana kolorystyka, ten czarny wydobywa piękny blękit koszuli!! extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie podoba mi się zestawienie jeansu z czernią! I pięknie masz zrobione włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz! uwielbiam Twoje włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna!
    cudownie wyglądasz w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest genialna ! Idealna całość ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz sliczne włosy:) nie moge sie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:58

    jakim obiektywem miałaś robione te zdjęcia :)?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny ten naszyjnik! :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula. Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szybko się uporaliście z tym remontem :) nie moge się doczekać zdjęć :) śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczny uśmiech! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski kapelusz, właśnie takiego szukam! Stąd to to masz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dokładnie ten :)
      http://www.oasap.com/hats/8116-woolen-wide-brim-gentleman-hat.html

      Usuń
    2. Dzięki kochana :*

      Usuń
  23. Muszę kupić sobie jeansową koszulę:)
    i jestem bardzo ciekawa jak Ci wyszedł remont ( to chyba zboczenie zawodowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą samą koszulęęęęęęę! Ale Ty chyba o wiele lepiej w niej wyglądasz! <33
    Cudna jesteś, zawsze tak pięknie ubrana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTTTTTTTTTTTTTTT mam coś takiego samego jak Aśka!!! jestttt! ej zamówmy coś znów razem :DDDD hahahah :D mam coś na oku :D

      Usuń
  25. bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie dzisiaj wyglądasz, bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. moja piękna Kadik! :D
    czekam na zdjęcia pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowna koszula! Czekam na zdjęcia z efektami remontu! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna koszula, świetnie wyglądasz w takich zestawach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja. Mam nadzieje, że w nowym pokoiku będzie Ci się fajnie mieszkało ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kapelusz , pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszula i wisior the best, ah i mam pytanko? Czy Ty zawsze musisz wygladac tak idealnie?;) po prostu przecudnie:***

    OdpowiedzUsuń
  33. wylądasz super :) very country style <3 podoba mi się i ci pasuje :).
    nie mogę się też doczekać zdjęć pokoju.
    kadiczku, nadal nie dostałam nagrody z giveaway :(

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze o wybaczenie! chyba nigdy na poczte nie dotre :((((

      Usuń
  34. Koszula świetna, ładnie dopasowana ;)
    Do twarzy Ci w kapeluszu ;) Też o takim marzę ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny set;)

    pozdrawiam
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz w kapeluszach! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wreszcie remont za sobą masz :)
    PS Czy mi się wydaje, czy mój komentarz nie został opublikowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opublikowałam ale cały post usunęłam poprzedni, a z nim komentarze :)

      Usuń
  38. Piękna koszula.;) fajnie zestawiona z ciemnymi elementami;)

    Pozdrawiam, Sasskia.;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy19:54

    jestem ciekawa efektu;p
    świetna kosuzla;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Slicznie wygladasz! Tylko buty zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz! Cudna koszula ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja i taki klimat leśny. Przecudnie.
    I świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym mieć taką koszulę:) Powinnaś nie rozstawać się z kapeluszem:) Czekam na post o wystroju Twoich wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz *_*
    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. W końcu jesteś!! ;D Twój pokój pewnie wygląda bajecznie!
    Świetnie wyglądasz w tym kolorku i w tej koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kadiczku zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz pięknie, no i w błękitnym zawsze Ci do twarzy! Kadiczku, ja nie mogę wyjść z podziwu skąd Ty bierzesz energię? Jesteś człowiek-orkiestra, robisz tyle rzeczy, a oprócz tego masz jeszcze czas na bloga i na ten piękny uśmiech! Podziwiam Cię. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooooo to jest spanie po 4h i tylko dlatego :D ♡

      Usuń
  48. śliczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw, wszystko do siebie tak idealnie pasuje ;)
    również tytuł :D

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  50. pięknie Ci w jasnym jeansie! A do tego kapelusz i naszyjnik, mmmm ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Wytłumaczyłaś się, a ja to doceniam. :) Kurczę szkoda, ale trudno się mówi i nie zmienia to faktu, że na zdjęcia po remontowe i tak cierpliwie jeszcze trochę mogę poczekać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieje, ze teraz bede miec wiecej czasu ♡

      Usuń
  52. To widać, bejbe, żeś szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie wymyśliłas to połączenie dwóch odcieni dżinsu i tego naprawde fajnego naszyjnika!!!! Dla mnie bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Koszula i naszyjnik-świetne!:)
    Czekam na fotki nowego wystroju :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  55. właśnie zrobiłam zdjęcia ♡ jejku remonty są fajne ♡

    OdpowiedzUsuń

Instagram