INSTAGRAM

Photo By White Pony
__________________________________ 30.04.2013 _________________________________

Kolejny wpis z instagramowymi zdjęciami. Zbiera mi się to bardzo szybko, także Ci co już mnie śledzą na instagramie wszystkie zdjęcia powinni znać, Ci co z tego nie korzystają dziś zobaczą co tam dodawałam przez ostatni miesiąc :)

 NA INSTAGRAMIE: kadiczek




Za mną remont, jednak jeszcze kilka pomysłów czeka na realizację, w tym tygodniu odwiedzę kilka sklepów i jak tylko skończę to będę się wam chwalić :) Pierwsze zdjęcie to moja ispiracja, kolejne to już pudła jakie okleiłam, chce żeby było kolorowo i przytulnie :)



Ja i mój potworek. To najkochańsze stworzenie. 
już nawet potrafi zapaść w bezruch jak robimy zdjęcia. Uwielbiam go :)



A to już ja w pierwszej klasie podstawówki i pierwszej w liceum :)



Moja kolekcja znaczków i jeszcze kilka listów z jakich muszę znaczki odkleić, większość listów z NY.


Z siostrą moją kochaną :))))) no i oczywiście z nowymi szminkami na ustach.




Moje nowe kosmetyki i oczywiście ukochane MACi :)



Ulubiona pizza...


W czasie remontu znalazłam jakieś stare moje rysunki :)



Miło dostawać  kwiatki :)



Mój ukochany laptop i kawusia :)



No i ja...



 Życzę miłego dnia !!!:)))

68 komentarzy:

  1. Anonimowy16:44

    uwielbiam takie posty:** A.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na bieżąco :):* śliczne jesteście, nie ma to jak dobrze trzymać się z rodzeństwem :)) ulala i jaki porządek na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia instagramowe są fajne! ale Twoje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, szkoda, że nie mam Instagrama, bo mogłabym Cię śledzić cały czas, a teraz nie ma ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zawsze tutaj dodaje INSTAGRAMOWE zlepki <3

      Usuń
  5. Cudowne fotki, a rysunki po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:12

    rysunki chodź mało kresek to przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix zdjęć,
    zdjęcie z chomikiem jest słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjecia, jaki przecuuuuuudowny chomiczek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczną myche!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tonę znaczków w klaserach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, kapelusz, zdjecie z pierwszej liceum - pieeeeekna !!! O kurde ! Cudowne rysy twarzy :d

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia :))!
    aaa! słodki chomik :D
    mój królik to do zdjęć lubi się ustawiać tyłem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Chomik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zdjęca

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pudełka pięknie wykończyłaś. Podobają mi się Twoje obrazki. Lubię takie niedomalowane. :)
    Jakie piękne tulipany od lubego? Piękne Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna `duża` kolekcja znaczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:04

    Sliczne zdjęcia;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pólka na buty i wieszak na ciuchy mnie kosmicznie zainspirowały i wiem już co muszę zmienić w moim pokoju! chomiczek jest przesłodziutki, a w pierwszej klasie była z Ciebie niezła ślicznotka! Teraz tez jesteś żeby nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Chomiczek najlepszy :D bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie, ten kwiatek dodaje mu hiszpańskiego klimatu ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie mixy zdjęciowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ekstra mix, bardzo lubię takie posty! śliczny ten twój potworek. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Siostry, jesteście strasznie podobne!. Piękne kolory na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fotorelacje to zawsze rewelacje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna dziewczyna z Ciebie wyrosla patrzac na foty przed i po, chociaz jako dzieciak tez bylas slodka hehe :d

    Chomiś ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. chomik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakbym chodziła z Tobą do ogólniaka miałabym cię za łobuziarę i bałabym się Ciebie hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjątka:) Chomiczek wymiata;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna od maleńkości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na tym zdjęciu z pierwszej klasy podstawówki wygladasz jak Twoja siostra :) słodki chomiczek !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale się zmieniłaś od podstawówki ;O Ale od liceum prawie w ogóle ;D
    Świetne rysunki *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również zbieram znaczki, Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. suuuuuuuuuuuuuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a pudełeczka w kropki i paseczki gdzie kupiłaś ? :D chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale takie posty są fajne! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21:53

    rewelacyjne fotografie

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne te zdjęcia:)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zdjęcia;)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie rysunki świetne *.*
    uwielbiam takie posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Super fotki, lubię oglądać zdjęcia u Ciebie! :) Na zdjęciu z podstawówki w życiu bym Cię nie poznała ;-)
    Nie mogę się doczekać, aż nam pokażesz efekt końcowy remontu!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia- super mix:)
    Bardzo ładnie wyglądałaś w liceum.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Chomiczek jest uroczy :) A w pudełkach jestem zauroczona :) Mogłabyś napisać o nich więcej.. proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23:29

    uwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. wow świetne zdjęcia miło się oglądało <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny ten twój pokój :) Zazdroszczę talentu do rysowania! Nominowałam Cię do Liebster Award miło będzie jak weźniesz udział :) www.miss-elias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny mix, jak Ty masz pastelowo w pokoju <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10:03

    Pokój zapowiada się świetnie, czekam na więcej zdjęć!:)
    Chciałabym zapytać jak robisz tą kawę?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam Twój istagram :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pastelowe kubeczki i miseczki mmmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam Twoje posty :))
    Miłego weekendu majowego Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  51. słodko i wiosennie:)))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12:54

    fajne zdjecia;)
    słodki zwierzaczek^^

    OdpowiedzUsuń
  53. nice pictures! :) you are gorgeous haha

    OdpowiedzUsuń
  54. nie mogę się na ciebie napatrzeć, jesteś przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój chomik jest chyba urodzony do pozowania!:D

    OdpowiedzUsuń

Instagram