PARTY HARDER

.
http://www.kadikbabik.pl/2014/06/party-harder.html
 SPODNIE/SHEINSIDE KOSZULKA/H&M OKULARY/VISION EXPRESS TOREBKA/CHOIES




Dzień dobry!



Odgrzałam kotleta w postaci finału X-Factora, bo nareszcie znalazłam na to czas i muszę powiedzieć, że ten Artem fajny chłopak. Mam nadzieję, że stanie się autorem płyty na miarę Dawida Podsiadło. Chcąc nie chcąc tego typu programy talent show wylansowały nam w kraju doskonałe gwiazdy jak Ania Dąbrowska, Tomek Makowiecki, czy Monika Brodka. Także chwała im za to!  No i oczywiście Artem wielkie brawo.



23 komentarze:

  1. Tak lubię, prosto i z wyrazem.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;**

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta koszulka w paski ;) Tak minimalistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:58

    up, nie ogladam żadnych talent show :) często staję się jednak tak, że to osoby zajmujące 2-3 miejsca więcej osiągają w show biznesie niż wygrani uczestnicy :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha świetnie piszesz!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszulka <3 fajnie wyglądasz w takim minimalistycznym wydaniu !!! pozdrawiamy serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:17

    mój styl :)

    ja w ubiegłym sezonie przerzuciłam się z oglądania x factora na the voice. No ale na pewno każdy taki program, mimo niepotrzebnego Show jest szansą dla młodych talentów :)
    Buziaaaaki;*


    yves

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja
    bluzeczka jest najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie to we wszystkim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, niewymuszony zestaw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie! Takie połączenia na co dzień lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zestawy! Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Artem jest spoko, stylizacja też - choć taka prosta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:07

    Nooo jakie spodnie <3
    Skradły moje serce!!!!!!!!!! :*
    Cudna;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam bluzki w paski, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary, torebunia i zegarek <3
    no i te Twoje włosy! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:32

    ale świetna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włosy masz :) uwielbiam rzeczy w paski!

    zapraszam do mnie, może Cię coś zainteresuje- jestem tu nowa :P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Instagram