HELLO OCTOBER


Nie znoszę pożegnań tak samo jak poniedziałków. Nie znoszę ostatniego przytulenia i oczekiwania. Choć tęsknota to uczucie jakie uzmysławia nam, że jeszcze mamy ważny organ w śródpiersiu, tuż za mostkiem, jednak przyspieszone bicie serca wiele razy nie kojarzy nam się zbyt dobrze. Ile to razy byliśmy na lotnisku witając się i żegnając, ciesząc i smucąc. Skrajność skrajnością, jednak przyspieszony puls to to czego nie lubię w takich momentach jak ten dziś. A teraz jak na skazanie idę na ostatni spacer przed wylotem mojej koleżanki za morze. Z kim ja będę żyć na tym osiedlu? No z kim... Funkcjonować tu przestanę.

 PŁASZCZYK/SH  SUKIENKA/SHEINSIDE  KAPELUSZ,BUTY/OASAP TOREBKA/SH

:*

105 komentarzy:

  1. Piękna jest ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. omg genialny ten płaszcz i w dodatku za 1zł! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się w tamtym roku, jak przejeżdżasz przez chrzanów to wpadaj do ciuszków bo mają super rzeczy tu u nas!

      Usuń
  3. płaszczyk z sh ? OMG ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo płaszczyk :)
    kurcze niepotrzebnie tu wchodziłam , mogłam to zrobić po spacerze :(
    nawet nie wiesz jak ja będę tęsknić ;( <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz śliczny nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, jakie cudowne serduszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:53

    Piękne masz włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze mieszkam niedaleko chrzanowa, więc mam nadzieję, że uda mi się kiedyś odwiedzić Wasze sh : )
    a poza tym to świetnie wyglądasz : )

    pozdrawiam
    Klaudia : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także nienawidze pozegnan.. Co innego powitania : ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej sukience ! :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13:33

    Płaszczyk za 1zł?? o jaaa, świetny! i genialnie wygląda sukienka w serducha, daje troszku kolorów i uśmiechu do całej stylizacji:) nie smuć się, chyba nikt nie lubi pożegnać, przesyłam tysiące uśmiechów na poprawę humorku:)))) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pożegnania są okropne:( nie znoszę ich:( zawsze przy nich płaczę:(
    Jaki super płaszczyk! I to w dodatku za 1 zł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny płaszczyk i sukienka ♥
    Kocham wygrzebywać w sh, jakieś tanie ciuszki :D
    Ogółem super stylizacja <3
    +obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka przecudna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka i płaszczyk, razem rewelacyjny duet!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka ...bardzo fajnie CI w kapeluszu :)dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe serducha
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14:43

    jjej jaki płaszczyk czaderski ;O i to z sh, kocham nasze sh <3 :P
    wyglądasz ślicznie, masz świetny styl taki niepowtarzalny :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. I just love this tee !Thanks so much for ur comment on my blog ! If u want we can follow each other on gfc n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  22. pożegnania są fe ale jednak potrafią nam uzmysłowić jak dużo znaczy dla nas inna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna sukieenka!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz prześliczny styl. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie wyglądasz !!:d

    OdpowiedzUsuń
  26. głowa do góry! dasz sobie radę :))
    sukienka jest przepiękna!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNA SUKIENKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHAM TWÓJ STYL <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozegnania sa strasznie bolesne - dla mnie glownie z perspetywy tej "odlatujacej", za kazdym razem gdy wracam do Francji, serce mi peka. Ale w pozegnaniach piekne jest to, z po nich nastepuja powitania i ogromna radosc przy ponownym spotkaniu!

    A co do zestawu - mistrzostwo, jak zwykle. Serduszkowy wzor jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty chyba naprawdę lubisz serduszka! :D Nawet w notce o tym piszesz.
    A kumpela wróci:) Poza tym jest skype...

    OdpowiedzUsuń
  31. Pożegnania są najgorsze eh, ale za to jaka radość z powitań :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna sukienka :) A nagłówek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękna sukienka i płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy15:56

    Ekstra ta stylizacja i buty to już wogóle wow ! Bardzo mi się podoba:D Jeśli będziesz mieć czas,zapraszam do siebie.Pozdrawiam,miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna sukienka !!!

    uwielbiam serdaczka !!!

    a płaszcz cudny !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba nikt nie lubi pożegnań, tzn z ważną osobą... genialna sukienka i płaszczyk *_*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie cierpię rozstań/. Dwa dni temu tez płakałam jak bóbr kiedy wyjeżdżał za granicę mój przyszły szwagier :( Tak się wszyscy ze sobą zżyliśmy, że nie sposób opanować łez. :(
    Piękna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Absolutnie uwielbiam Twoje zestawy. I włosy ^^
    Tęsknota jak choroba. Ale potęguje radość powitania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Awww the dress is so lovely <3 like it so much!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wierzę, że za złotówkę ! ;o tez chce takie sh u siebie ;dd swietnie wyglądasz !


    Zapraszam,
    badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing pics!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. super cool!!!!!!!followed you back darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja, bardzo symboliczna; ostanie blaski lata w lekkiej kolorowej sukience pod zimowym już wdziankiem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka cudna sukienka!

    Masz dzisiaj ostatnią szansę by mi pomóc w dalszym blogowaniu. Wejdź na
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Każdą odpowiedż nagrodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jak pięknie wyglądasz :O A te buty są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  46. Doskonale znane mi uczucie ;(

    zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. OHH I love your dress!! The hearts are adorb! Lovely blog my dear. Just followed you on GFC. Would love if you could follow us too!
    xx micol

    The Marcy Stop

    OdpowiedzUsuń
  48. taki płaszczyk za taką cene?;o nie wierzę! poza tym super styliazcja, wszystko mi się podoba oprócz butów, widze je często na blogach,ale nie szczegolnie mi sie podobaja ;) masz bardzo ladna urode !:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana wyglądasz cudnie;)) w ogóle podziwiam Twój kolor skóry masz idealnie białą cere:) na żywo też czy tylko tak na zdjęciach wychodzi? ;) ja osobiście nie widzę siebie samej takiej bladej ale zachwycam się kobietami które takie są:))

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne te serca ;D ;D

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi miło ze ktoś kogo obserwuje juz długi czas natrafił na mojego bloga :D Dziękuje :D

    Sukienka jest przesłodka!:D Uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się bardzo, tylko nie lubię takich butów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. te serca są urooooczeee!!
    a płaszcza zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  54. fantastyczny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam takie połączenia, sukienka jest cudowna, a o butach juz nie wspominam, achh <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak jest, zgadza się :) Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona z tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  57. piękna sukienka :)))

    a propos pytania o lakiery pupa u mnie - kupiłam je w promocji w sklepie hebe.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  58. też nie lubię mówić saygoodbye. wyglądasz ŚLICZNIE<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny outfit : 3


    http://kappuku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. jbdhguiabdhjigfaidgfbah *.*
    Jesteś śliczna, a Twoja stylówka jest wspaniała :o ZAZDROCHA :3

    OdpowiedzUsuń
  61. Twoja sukienka jest bardzo słodka, a kapelusz dodaje dużo uroku :)!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ojeju to smutne :c
    + ładny outfit ! :3

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow that dress is beautiful, so pretty!! <3


    Thanks for the comment on my blog! Follow for follow??
    (You said your following me but can't see that you are yet haaha)


    thanks
    xxx

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Outfit kozacki! :D

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Echh te pożegnania :(
    Nie ma to jak zdobycze z SH ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Te serducha na sukience są bombowe:) Ożywiają całość.

    OdpowiedzUsuń
  68. you are bang on trend - love this look! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. oooooooooo jej! :D Ale genialna stylówka! :D <3 a płaszcz za zeta powala! :D
    W ogóle post poniżej też mi się bardzo podoba!:) Aż zaobserwuję :)
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  70. Niestety ale w tych czasach trudno u nas przetrwać i takie wyloty są codziennością, coś o tym wiem

    OdpowiedzUsuń
  71. Kadik Ty wariocie genialne zdjęcia w nagłówku masz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarynaaa dzienkujem :* do przytulenia kochany maluszku :***

      Usuń
  72. WOW, those shoes and that dress is gorgeous!! :) xxx

    http://ohabbiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo pasuje do Ciebie taka stylizacja : ))

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglądasz genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaka słodka ta sukienka! Niebanalna całość. też nienawidze pożegnań, brrr! Nie lubię się rozklejać, za to uwielbiam się witać :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy22:39

    oj na pewno szybko zleci i koleżankę wnet odzyskasz:D
    co do stylizacji nic dodać nic ująć;) J.

    OdpowiedzUsuń
  77. ja już Ci pisałam, że jest świetnie :*
    chcę Cie zaprosić na konkurs do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. noone ever likes the goodbyes :(.
    I love your dress though, it ought to cheer one up.
    Lovely post

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. swietne polaczenie letniej zwiewnej sukieneczki z ciezszymi jesiennyi dodatkai:)))plaszczyk genialny...i to za taka cene...wooow!!!
    dziekuje za mila wizyte...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. urocze serduszka <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Będzie dobrze, poza tym wiem o czym mówisz, mam podobną sytuację... hlip hlip...
    Ślicznie Ci w tym serduszkowym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy11:49

    W których sh w Chrzanowie kupujesz?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niepodległosci, koło nowego liceum no i nad starymi murami dobry ciuszek ale już drogi :)

      Usuń
  84. super serduszka ;)
    Ładnie Ci w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale masz piekną sukieneczkę! Taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Tak ślicznie, tak ślicznie, tak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy17:37

    aaa gdzie jest sh na niepodległości? jak się dzieje, że tu mieszkam a o nim nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki metalowy budynek Pegaz koło wejścia do nowego liceum to z drugiej strony tego budynku:) od strony wejścia na boisko szkolne tam gdzie jest wyjazd, albo inaczej palił sie budynek z 2 lata temu tam koło szkoły to ten blaszny obok to tam jest ten ciuszek :)pisz jak nadal niezrozumiale napisałam :DDD

      Usuń
  88. Prze genialna !! uwielbiam + dodaje ! <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram