GLITTER 20te URODZINY

Photo By Kadik Babik, Dominka Cuda
___________________________________ 22.10.2012 ___________________________________

http://www.kadikbabik.pl/2012/10/glitter-20te-urodziny_22.html

Urodziny zawsze są super, a urodziny w sporym gronie jeszcze lepsze. Glitter obchodzi w tym roku swoje 20te urodziny, a my z tej okazji dostałyśmy zaproszenie i objadałyśmy się babeczkami, piłyśmy szampana i śmiałyśmy się w najlepsze. To był bardzo miły dzień, nie dość, że dopisała pogoda to jeszcze nasze humory. Poznałam grono śląskich blogerek, tak to bardzo fajne grono! Dziewczyny są tak pozytywne, że z przyjemnością będę odwiedzać Śląsk żeby tylko je zobaczyć. Glitter spisał się na medal.







47 komentarzy:

  1. o Ja tu jestem ;)

    Kadig jak zawsze ślicznie... Taki misiu z Ciebie był do przytulania ;D

    Buziole !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo pewnie, że jesteś! no wszyscy się śmiali, że jestem reklamą H&M i zacytuję ''Lana Del Rey w angorze'' :P

      Usuń
    2. Ejże, wszyscy?! Myślałam, że tylko ja. ;P

      Usuń
  2. Anonimowy23:43

    zakochała się w Twoim swetrze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. widząc wszędzie tyle miłych i uśmiechniętych buzi bardzo żałuje, że nie mogłam się tam pojawić i poznać Was osobiście.

    pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super radosne zdjecia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny w swoim żywiole:D Och jakie tam królestwo błyskotek panuje, też tam chce być♥

    OdpowiedzUsuń
  6. boski sweter! skąd?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie pozytywne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile cudeniek. a tęczowe gwiazdki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa, zdjęcie nie oddaje nawet 30% tego jak cieszyłam się, że Cię mogę w końcu poznać! ;d
    ps. uwielbiam je ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. uuwielbiam Glitter ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super :)
    Lubię ten sklep. Zdjęcia fajne, a te babeczki..mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy09:45

    jakie cudowne zdjęcia,widać, że zabawa była na całego. och ile rzeczy bym stamtąd przygarnęła:) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy09:51

    genialnie :)! aż mi się mieni w oczach od tych piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tu widzę takie pyszności z rana i jak mam utrzymać swoje zdrowe odżywianie? ;p
    widać, że się świetnie bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie na : sugarhyme.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi smutnooo :(((

    OdpowiedzUsuń
  18. wgl super foteczki, może się znajdzie jeszcze inna by się spotkac ;p moze nawet osobiście hehehehe :P :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile tam pereł. :D Widzę, że chyba same Canon'y były. :P
    Śliczne wszystkie byłyście!

    OdpowiedzUsuń
  20. masz śliczny pluszowy sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne spotkanie, śliczne cacuszka, te sówki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13:03

    super, aż pozazdrościć takiego fajnego spotknia;p

    OdpowiedzUsuń
  24. :-) Jak tam Kadik w lesie ? Kosz pełen grzybów przyniosłaś do domku, Buziak

    OdpowiedzUsuń
  25. było wesoło oj było, zapraszamy częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka Ty jesteś piękna!*.*

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowite przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kadiczku strasznie Ci zazdroszczę tak wspaniałego dnia spędzonego w takim towarzystwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ piękny ten Twój milusi sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mamuniu, dlaczego w moim mieście nie ma takich miejsc? bardzo ci zazdroszczę :D nie często zdarza mi się oglądać takie sklepy, z takim wnętrzem i asortymentem. wyglądałaś jak zawsze zjawiskowo- i nie rzucam słów na wiatr, ponieważ twojego bloga obserwuję od bardzo dawna ;) tym bardziej będzie mi miło jeśli zaglądniesz do mnie: ANECIA WAS HERE ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądałyście :D babeczki musiały być pyszne :O♥
    i powiem ci , że sweter masz cudny :*:d

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam imprezy urodzinowe : D

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie fajne zdjęcia!!!! Ty w misiowym słodkim sweterku bardzo się wyróżniasz, jesteś taka dziewczęca. Mufinki też ciekawe, oczy mi sie rozbiegają, nie wiem co bardziej mi się podoba. Ale zdecydowanie na tych zdjęciach widać ciebie . oooooo !!!!!!pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. jak tu słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Babeczki wyglądają bardzo smakowicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę przyznać, że świetnie wyglądałaś! Naprawdę jestem zachwycona, prosty zestaw, ale zrobił na mnie spore wrażenie. Prosty dół czarne rurki i do tego czarne botki i ten puchacz na górze w kolorze baby pink bomba!

    OdpowiedzUsuń
  37. jaki piekny sweterek;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam chęc na te babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super pluszakowy sweterek :). Przytulaniec z Basią jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki miałaś sliczny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy21:18

    mmm babeczki :D ale sliczna bizuteria :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram