SUMMERTIME SADNESS



Mówię trochę jak robot, skłania mnie to do częstego nie odzywania się. Gardło dalej szaleje. Może to i lepiej bo ostatnio uszczypliwa jestem strasznie i szufladkuje wszystko. Opryskliwie odpowiadam na pytania. Chyba ostatnio za dużo myślałam i dosadnie postanowiłam nie marnować czasu z ludźmi i na ludzi jacy wogóle na to nie zasługują. Jakie to bezczelne. A jakie prawdziwe. Okroiłam ludzi jak jabłko ze skóry. Komentarze zostawiam już tylko w mojej głowie, jakbym miała się produkować na coś co jest niepotrzebne wolę, przemilczeć i odwrócić się plecami. Możecie sami przypomnieć sobie ile to razy kontynuowaliście zbędne dyskusje z jakich nie wynikało nic, a tylko dosadnie uzmysławialiście sobie jaki mają poziom rozmówcy. Polecam nie tracić cennej energii na odpowiadanie na zaczepki, głupie komentarze, krzywe wzroki. To taki trening bo już nie długo będę musiała trzymać myśli na wodzy, żeby nie powiedzieć o zdania za dużo na pewnej uroczystości. A wam życzę okrojenia facebookowych znajomości abyście tak ogólnodostępni nie byli dla wszystkich w sieci, bo zauważyłam, że moda panuje na znajomych w tysiącach. Ciekawe ilu z nich powiem wam 'Cześć' na ulicy i będzie pamiętało jak macie na imię. To taka głupia moda z tym facebookiem. Zacznijcie zwracać uwagę na jakość, a nie na ilość. Albo zamiast zaśmiecać osobiste facebooki może załóżcie sobie bloga? Ja przyznaje się bez bicia gdyby nie blog dawno bym usunęła facebook. Wklejam tam wszystko to czego tu nie zdążę, ale jak ktoś myli kolejność to już nie dobrze.

 KURTKA/BENETTON  SUKIENKA/SHEINSIDE  SPODNIE/ATMOSPHERE  BUTY/KUPBUTY BIŻU/MOLLIE,JELLY WATCH

:*

68 komentarzy:

  1. Przecudownie :) !
    Kochana pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka/tunika!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna ta sukienka! I co do FB masz zupełną racje, sama czasem zastanawiam się na ludzką głupotą przeglądając tamtejszą tablice, bo niektórzy, gdyby mogli wrzuciliby chyba zdjęcia z łazienki ze słit komentarzem ' to ja w kąpieli!'. Masakra:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaaha najlepsze sa zaznaczenia ''Z UŻYTKOWNIKIEM'' ''NA WESELU'' ''UŻYTKOWNIKA XX'' ''W MIEJSCU KIBEL'' ''RZYGAM PO WÓDCE'' rozumiem coś normalnego ale jak już zaznaczaja cuda to mnie to dobija ;llll

      Usuń
  4. Pięknie prezentujesz się w tych promieniach słonecznych :)
    Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich sukienek, co jedna to ładniejsza! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    a lakier to ten z shinybox z rimmel ? : >

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie Ci w tych jesiennych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) świetnie wyglądasz, a sukienka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ta sukienka :)
    uwielbiam piosenke, ktorej tytul nosi Twoj post :)
    zapraszam na ProhibitedStyle :) nowy adres, tytuł i przede wszystkim odmieniony blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka, Mimo ze troche dziwna, ma coś w sobie :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygode z blogowaniem.:)
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Caly zestaw piekny, ale najcudowniejsza jest sukienka!

    A zabawy w "zbieranie" wirtualnych znajomych uwazam za bezsensowne :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. the top looks very cute!

    http://steph-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba połączenie tej sukienko-tuniki ze spodniami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:27

    Zachwycił mnie Twój zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna jesteś dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taka mała modrość dla innych :
    popatrz na liczbę swoich znajomych -> usuń konta fikcyjne z listy -> usuń osoby, z którymi widziałaś się 1 raz -> usuń osoby, z którymi w ogóle nie rozmawiasz -> ile ci zostało ?

    moi znajomi mają ponad 1 000 znajomych - nawet nie wiem po co,

    sytuacja z wakacji : siedzimy z koleżanką w knajpie z kolegami (tam poznanymi) a moja koleżanka z tekstem : czyli mam o 2 znajomych na fb więcej hahahahahaha ?
    obecnie ma ich w znajomych - porażka /

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka! co do facebooka, pilnuję, żeby liczba moich znajomych nie przekraczała 100 ;) usuwam tych, z którymi nie mam kontaktu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie raz mówię za dużo, później żałuję. Dlatego teraz staram się trzymać język za zębami, zamiast znów odpysknąć osobie, którą kocham, na której mi zależy:( Cały czas się tego uczę :)
    Ładny lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16:39

    Cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego powodu usunęłam kiedyś swoje konto na fb na którym miałam chyba z 700 znajomych, bolała mnie głowa od postów ludzi których prawie nie znam. Teraz mam nowe konto i dodaję tylko tych, z którymi chcę mieć jakiś kontakt poza fejsem - ale i tak połowę postów blokuję...
    A tak poza tym to widzę, że odkrywasz połączenie spodnie + spódnica - na Tobie świetnie to wygląda ale wiem że na mnie to tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo! Ja tak samo mam poblokowane. To straszna strona i strata czasu ;/ gdyby nie blog olałabym to...

      Usuń
  22. uwielbiam Twoje zdjecia! slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super;) kolory są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie co rano zaczepia gówniara młodsza o 3 lata i już mam jej dość. Dlatego nic się nie odzywam i może w końcu jej przejdzie.
    Śliczny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne kolory drzew już są :))

    OdpowiedzUsuń
  26. calosc dograna idealnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienkowy Kadik:) śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. amazing outfit!

    check out eFoxCity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasia Pacholska19:07

    Ślicznie wyglądasz Klaudio :-) Mam wrażenie że wiem o jakiej uroczystości mówisz :-) ściskam mocno i buziaki :-) no i udanej imprezki życze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobre przemyślenia. W moim przypadku nawet tak bardzo na czasie bym nawet powiedziała...

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz !!!

    super wykorzystałaś tą letnią sukieneczkę !!!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion




    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię taki kształt okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasia Pacholska19:49

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:00

    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć Kadik,
    mam pytanie, bo wiem, że miałaś reklamy od AdTaily. I podobno trzeba rozliczać się z podatku. Czy mogłabyś mi przybliżyć o co w tym chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  36. ach, ale ladnie wygladasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. głowa do góry Kadik, ja myślę, że w głębi serca dobra z Ciebie dziewczyna jest i miła! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. moje gardło tez szaleje :( świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. niestety sheinside ostatnio cyrkuje podobno mnie tylko mi i nie odpowiada na jakiekolwiek maile od blogerek. Protest przeciwko wyzyskowi na całego! ;D DAMN! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. no nie wiem kontaktowałam się już na dwa i nic. na jessy parker i na advertisement nie wiem czy mają jeszcze jakis inny ;/ No ale cóż nie jestem jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  41. a na jakiego maila piszesz? bo tam jest podobno kilka babek do spraw blogerek i każda inaczej dysponuje tymi rzeczami. Jedna wysyła częściej inna rzadziej itp.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja póki co nie mam facebooka i żyję! haha ;D
    mało tego- miewam się znakomicie z tego powodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Lepiej późno niż wcale:)
    Super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  44. Love the print on this adorable dress! And the photos are gorgeous :)

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie już niestety dziwne facebookowe czasy nastały.
    Piękna ta kurteczka :)!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, z facebook'iem jest przegięcie.... ja mam tam stu iluś znajomych i tak samo gdyby nie blog, być może bym go usunęła.. Ja tez zawsze wewnętrznie byłam buntowniczka i sprzeciwiałam się nałożonym na mnie przez społeczeństwo ramom i oczekiwaniom... Przez co zawsze miałam w szkole problemy, bo nauczyciele lubiących typowych pupilków mnie nie znosili, ale za to z tymi co mieli naprawdę coś do powiedzenie, zawsze lubiłam porozmawiać i bardzo ich szanowałam. Tak samo było w kolejnych pracach. Dziś mam dużo więcej pokory ale wciąż nie znoszę tzw. masówy, na każdej płaszczyźnie...
    Kadik, u Ciebie jest naprawdę fajnie, wpadam pooglądać ciuchy, a przy okazji poczytam zawsze jakieś konkretne słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy11:48

    Podzielam Twoje zdanie, nie tracę czasu na ludzi, którzy na to nie zasługują. Ostatnio zrobiłam porządek na fb, powyrzucałam wszystkie osoby, które widząc mnie odwracają się w drugą stronę czy też osoby nic dla mnie nie znaczące. I teraz raz dwa trzy i Kadik się uśmiecha, ale bardziej:) świetnie Ci w tej sukience:)A.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11:52

    Dlatego ja facebooka nie mam :) A ty masz piękne bransoletki Kadiku! :)


    OdpowiedzUsuń
  49. Stara zasada się sprawdza: jeden prawdziwy przyjaciel jest lepszy niż stado znajomych.
    PS pięknie wyglądasz w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ojeeeeej masz racje ;o dopeiro etraz pomyslalam ze moze nam sie pogoda popsuc czy cos w tym stylu ;o ojojoj nieciekawie ;oo

    a mi sie smiac chce z tego facebook'a bo niby masz racje, ale z drugiej strony ja mam 700znajomych i prawda jest taka ze ze wszystkimi z nich utrzymuje kontakt mowimy sobie czesc na ulicy A NAWET pogadamy chwile na ulicy :D chyba ze ja jestem jakims dziwologiem ;) ale uwazam ze moim zdaniem nie powinno sie przywiazac wagi do tego chyba ze sie ma 'znjaomych' na fejsie ktorzy zyja moim zyciem to wteyd moge sie pozloscic ;D a tak to o :D

    OdpowiedzUsuń
  51. ludzie niestety potrafia byc bezczelni. Ja mam prywatne konto i blogowe, ale na tym drugim nie mam zbyt wielu znajomych, bo po prostu mi na tym nie zalezy ;> Stylizacja boska, btw kocham Twoje kolaze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw !
    Podoba mi się.
    :]

    OdpowiedzUsuń
  53. Zmotywowałaś mnie do zrobienia dogłębnej selekcji w liście znajomych na moim fb... Lubię Twojego bloga - nie dość, że masz wielkie wyczucie stylu, to jeszcze piszesz mądre, trafiające prosto w serce (i głowę!) słowa! ;) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  54. no to fkat Ty masz gorzej bo jestes na penwo w jakims stopniu rozpoznawalna w Polsce wiec jest bardzo latwo Cie znalezc hahaha :DDDD ale gdybym zobaczyla cos takiego na wlasnej skorze to bym sie poplakala ze smiechu :D aczkolwiek slyszalam jedna sytuacje jak jakis chlopak sie patrzyl na kolezanke w autobusie i ja juz dodal do znjaomych na fejsie coz za flirty ;DDD

    no no juz mamy wsyztsko ustalone ;D wez tam sobie zrob wycieczke do Lublina :D usiadzies zmi na kolanach :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie Kadik! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne przemyślenia. A stylizacja jak zawsze perfekcyjna :) :*

    OdpowiedzUsuń
  57. ale piękna sukienka ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne fotki! wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy00:21

    z utęsknieniem czekam na kolejne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  60. sukienka jak zwykle piękna <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram