SUMMER AGAIN



Poznajcie koszulę w różową kratę, jest wyjątkowa. Kupiona w dzień w jaki uświadomiłam sobie, że praca w sklepie odzieżowym i  miejscach gdzie jesteśmy pionkami na końcu piramidy, to nie to czego chce od życia. No dobra, 5 miesięcy jakie spędziłam jako sprzedawco/dekorator dało mi dużo do myślenia. Zrozumiałam jak ciężko zdobyć 769zł wypłaty jaka ma wystarczyć na wszystko. Czasem siedząc i metkując w środku nocy prymitywne ubrania myślałam, że wyjdę i nie wrócę. Ale przez to każdą wolną chwilę wykorzystywałam jak tylko się da, dusiłam czas jak cytrynę.
 KOSZULA,GETRY/H&M  WISIOR/RESERVED  TOREBKA/ATMOSPHERE KAPELUSZ/OASAP


100 komentarzy:

  1. Ja mam etat, ale też zupełnie takie same zdanie na temat pracy jak Ty, bejb :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super tekst !!!

    niestety często jest tak, że wiele osób pracuje - bo musi - w miejscach, które nie lubi...

    praca w święta - coś strasznego...

    koszula fajna !!!


    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, zdecydowanie praca w naszym kraju jest dołująca. straszne jest to, że ludzie są tak potwornie wyzyskiwani. ale nie tylko u nas tak jest. będąc w Holandii przeżyłam dosłownie to samo. owszem, na zarobki nie narzekałam, bo tygodniowo miałam te 1300 zł na rękę, ale ta atmosfera w pracy. ta męcząca praca, to codzienne schylanie się, nawet płacz...nie to nie dla mnie. tylko najgorsze jest to traktowanie ludzi jak cyborgów, przykładowo pracując 11h wystarczy Ci tylko (dla pracodawcy aż!) 30 minut przerwy i to na raty, bo po 15 minut (pracowałam w szklarni, a tak tam przerwy dzielą). dlatego będąc teraz w kraju, postanowiłam ostro wziąć się za naukę i czerpać garściami życie. robić to na co mam ochotę, dorywać nieraz oczywiście jakąś pracę.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam taką sytuację z autopsji.. masakra

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego tylko 769zł? :O ale miałam podobne odczucia jak pracowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kadik jak zwykle wyglądasz prześlicznie :) no ale ładnemu we wszystkim ładnie ! :)) kapelusz jak piękny ! <3

    http://kamikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to uczucie i wiem przez co się przechodzi w takiej pracy... Doskonale rozumiem co masz na myśli :) A koszula jest rewelacyjna - kolory bardzo pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktos wreszcie otwarcie napisal na temat pracy w chorej branzy jaka jest sprzedaz. Mam takiensame odczucia, z tym ze codziennie do miejsca pracy dojezdzam 40km w jedna strone i po 4 miesiacach obecnie mam serdecznie dosc. Brak czasu na cokolwiek, odseparowanie od zycia prywatnego poza praca. Mam ochote to rzucic w cholere, problem w tym ze bezrobocie sie szerzy :/
    Obserwuje bo milo sie Ciebie czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie było jeszcze podchodzenie do klienta i wmuszanie pomocy, hahah Ci ludzie czasm nie moga patrzec na nadgorliwych sprzedawców i wychodza :) Boskie....

      Usuń
  9. Tekst jest świetny, bardzo lubię czytać Twoje przemyślenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mądry post.
    rozumiem ze mialas juz dosc takiej roboty
    sa granice wszystkiego!
    mi kiedys dali niby pracę i etat - na kasie - a warunek - muszę wybyć tuż przed swietami na jakies zadupie, za wlasna kase, i sie szkolic. Odmówiłam.

    Koszula fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:43

    sliczna ta koszula ;) i butki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak nasi polscy prywaciarze :/ ja się niedawno męczyłam jako telemarketerka, wytrzymałam niecałe 2 tygodnie wciskając na siłe coś ludziom i słuchając jak ktoś ci stoi za plecami i powtarza ze masz sprzedać jak najwięcej :/ potrzebowałam wtedy pracy ale z drugiej strony pomyślałam sobie że jak mam tak pracować to wole siedzieć w domu :( psychikę mi to strasznie ryło... A Ty wyglądasz ślicznie ;) fajna ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja właśnie miałam zamiar się w sklepie z odzieżą zatrudnić :((

    świetnie wyglądasz- buty genialne! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna koszula ;) i kapelusz ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech ludzie chyba myślą, że jak człowiek jest młody, to nie ma innych wydatków niż paczka cukierków, więc te rzucone jak ochłap 6zł/h w zupełności wystarczą :/

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmm love ur shirt! it is so cool! and goes great with that necklace

    xxx
    K

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:23

    jakie buty!!! <3 <3 <3
    po prosty prze prze cudownie tutaj wyglądasz!
    barak słów:*
    jestem zauroczona tym zestawem na maska;))))
    czad! czad! czad! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz!! *.* zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny naszyjnik i paznokcie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mądre słowa!Ja niestety nadal tkwie w takiej rzeczywistości nie starcza mi odwagi by zrobić podobnie ale Tobie gratuluje.Wyglądasz ślicznie ;)
    Pozdrawiam

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. praca w święta to ciężka praca, ale czasem nie ma wyboru... koszulę mam podobną i nigdy nie wiedziałam, co z nią robić :) fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak niestety z tymi prywaciarzami bywa. Zapominają jak kiedyś musieli zapieprzać za przysłowiową najniższą krajową...
    A koszula stała się fajnym akcentem dla zakończenia tego co było :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja wyglądasz jak z amerykańskiego filmu :)
    + za genialny nagłówek (emblemat)
    Zapraszam częściej :]

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne zdjęcia!! świeny kapelusz i buty, Twoja stylizacja wyświetliła mi się na fb z Jelly ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13:54

    mój ulubiony Twój zestaw!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Praca w święta to coś strasznego, ale niestety niektóre osoby muszą ze względu na utrzymanie swojej rodziny. I właśnie to jest przykre... :(
    Rewelacyjnie wyglądasz w tej koszuli! :* Zresztą Ty zawsze wyglądasz pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula b.fajna i fajne zdjęcia.

    Z pracą niestety tak to jest i teraz nawet ciężko znaleźć korzystniejszą stawkę, ewentualnie bez ubezpieczenia z firm zewnętrznych, praca w święta, bywa i tak, miałam to samo swoimi czasami, praca szkoła, szkoła praca do tego stopnia, że na proszkach uspakających byłam, bo miałam tak napięty grafiki podobnie nie wiedziałam już jak mam na imię.

    Imprezy mocne, ale z umiarem mówisz ... :) to ładnie, odkąd rok temu urodziłam dziecko skończyły mi się takie, ale powiem szczerze całkiem dobrze się też wybawiłam za wsze czasy, gdy wcześnie zaczęłam :)

    buźki pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny post. Ja co prawda mam pracę biurową, ale znam słowo wyzysk - tak to już jest u prywaciarzy. Ktoś pracuje, żeby dorobić mógł się ktoś. Marzę, by kiedyś rzucić im wypoiwedzeniem w twarz i zająć sie tylko fotografią. Ale do tego chyba daleka droga ....

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna ta koszula :) no niestety, w Polsce za miesiac pracy dostac 769zl, kpina...

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze napisane! Koszula świetnie wygląda, ale na takiej właścicielce nie mogłoby być inaczej...

    P.S. Dziękuję za serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Outfit w moim stylu. Podoba mi się i ta koszula i ta torebka i te buty. <33 ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. buty są świetne,

    praca w święta - nie znam tego ale mogę to sobie wyobrazić i współczuć ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale słodka ta koszula !:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz.
    A poza tym, po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że genialnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy15:37

    Świetnie wyglądasz! Zapraszam do mnie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tego samego zdania co Ty, mam pracę, nie etat i robię to, co kocham - to jest w życiu najważniejsze, dodaje skrzydeł i sprawia, że każda chwila jest wspaniała, inna, niepowtarzalna...
    A koszulka świetna, cała stylizacja i Ty, oczywiście, w niej wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz ! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Super tekst. Można wiedzieć co teraz robisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyzysk jest wszedzie :-(

    Ale ciesze sie, ze teraz robisz to, co chcesz i jestes szczesliwa!!

    A koszula przepiekna :-)

    Pozdrawiam Cie Kadiczku :*

    OdpowiedzUsuń
  42. jeśli mogę wiedzieć ;d gdzie pracujesz??

    OdpowiedzUsuń
  43. Strój jak zwykle świetny. ;3
    Bardzoo podoba mi się notka, coś z pogranicza samorealizacji można powiedzieć. :)
    Życzę wszystkich świąt spędzonych z rodziną, choć może na takie teksty przyjdzie jeszcze czas w grudniu, hah. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tez pracowałam za 6zł/h i to na nocki pracy multum warunki beznadziejne, ale takie doświadczenia się w życiu przydają ;)
    Koszula ma śliczną kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16:47

    No hej :) ja właśnie nie wiem bo mi nie odpisują od tygodnia na emejle :( nie wiem co się stało...

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam koszule w kratkę ! mam ich już kilka i cały czas mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Love the color of the shirt ^^

    xxx Lara
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  48. O tak! Fuck the system!
    Podziwiam Cię, bo nie każdy zdobyłby się na rzucenie pracy i zmianę swojego życia. Dobrze, że zrezygnowałaś z tego, co Cię męczyło i sprostałaś wyzwaniom.
    Jesteś śliczna! KOszula jest cudowna, a cały zestaw bardzo mi się podoba. Oby tak dalej XD :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Łał to straszne że nawet takie dni jak święta trzeba spędzać w pracy.
    Dobrze że robisz to co kochasz! :)
    śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  50. You look really lovely, darling! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Cały zestaw mi się baardzo podoba! Uwielbiam koszule w kratę, takich butów szukam od dawna! :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz cudowne buty, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz pięknie ! :)))
    Masz bardzo ładny układ bloga i chciałabym Ci się zapytać o parę rzeczy :)
    Moje gg: 9945826

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy19:02

    http://2.bp.blogspot.com/--rr_VD-sUMA/UE_SL9qLvnI/AAAAAAAAJ1Y/WZYbJY-o4dA/s1600/1IMG_2616.JPG <3

    Kadiku, podeślij mi Twoje ulubione zdjęcie (Twojej osoby rzecz jasna:D). ]:-> zyciekolorublond@gmail.com W dużej rozdzielczości jak możesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  56. i tak właśnie być powinno, trzeba robić to co się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie Ci w tej koszuli, pasuje do twojej porcelanowej cery a jednocześnie podkreśla naturę buntowniczki:) w dobrym znaczeniu oczywiście, czasami trzeba w życiu tupnąć nogą! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy19:14

    Kadiku a Ty co robisz w pracy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę zdradzić :) ale to jest duży projekt, jeśli uda się go doprowadzic do takiej skali jaką mam zaplanowana ujawnię :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:33

      o super ;) w takim razie trzymam kciuki ;) Paula

      Usuń
  59. Świeeeeeeetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam koszule. ;D Ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. podoba mi się Twoje nastawienie (; do kosza z takimi pracodawcami

    OdpowiedzUsuń
  62. Też miałam w swojej 'karierze' okres kiedy pracowałam w sklepie w dużej galerii... Nigdy więcej. Nigdy więcej znoszenia naburmuszonych klientów za 6 zł/h. Nigdy więcej monotonnego przekładania rzeczy na półkach! Od niedawna staram się ogarnąć własną działalność, to jest coś, co pozwala mi zajmować się czymś co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Magiczny ten post :) Też kiedyś tak postanowiłam i częściowo w tym trwam:) ps. a koszula świetna :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny post i zdjęcia. Ta opowieść o koszuli po prostu mnie zauroczyła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia i piękna ty. Zestaw mi się podoba, idealny na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudna koszula i naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne kolory koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja całe wakacje pracowałam na magazynie i znam ten ból.. Non stop przemęczenie (bo to były nocki), a dnia szkoda, starałam się wykorzystać czas i przez to nie wysypiałam się. // a zestaw świetny, zakochałam się w Twojej koszuli! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. przepięknie wyglądasz! słuszne przemyślenia.. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. ah i dobrze, że porzuciłaś coś co cię męczyło ! :) To piękny krok do odnalezienia szczęścia i odkrycia że mamy je w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ten róż w koszuli przebija wszystko. gdybyś dobrała inną kratkę, nie byłoby już tak efektownie. świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  72. czystą prawdę napisałaś...nie ma sensu się dawać tak wykorzystywać.. sama jestem zwolenniczką pracy na własny rachunek :) mam nadzieję, że mi się to kiedyś uda :)
    koszula i kapelusz są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy23:19

    To cudowne móc robić to co się kocha i jeszcze dostawać za to kasę, niestety wielu ludzi nie ma tego szczęścia:P co do stylizacji, no cóż mogę powiedzieć po prostu... podoba mi się:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy23:54

    eh co do pracy to niestety różnie z nią. Wiem co to znaczy pracować i studiować zaocznie... od października mogę zapomnieć o wolnym weekendzie.. jeden w pracy jeden w szkole. eh... ale koniec narzekania;P
    koszula jest słodka;) i masz pięknie włosy ułożone!:* J.

    OdpowiedzUsuń
  75. alez ona do Ciebie pasuje! jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny kapelusz, jestem ogromną fanką kapeluszy, ale niestety nie mam jakiej smykałki do stylizacji, dobierania ubran....
    Czy masz może w swojej szafie kapelusz z dużym rondem, takim miękkim---> http://celebritywonder.ugo.com/picture/Jennifer_Lopez/jenniferlopez_045.jpg
    ale nie letni tylko właśnie typowo jesienny? Jeśli tak, mogłabyś zrobić kilka stylizacji z nim, lub napisać post np z czym to się je? :) Straaasznie mi się te kapelusze podobają, ale nie wiem czy umiałabym je nosić...

    OdpowiedzUsuń
  77. KAPELUDEK !!!!!!!! uwielbiam kapelusze i do tego ten róż i torebka. Jak zawsze bardzo bardzo ciekawe zdjęcia. pozdrawiam cieplutko.
    p.s. na temat pracy się nie wypowiadam, ale wiem, że Mamidło też ma taką pracę, że nieraz musi pracować czy to swięta, czy niedziele czy soboty. Ale wiem też, że uwielbia swoją pracę, dużo podróżuje i poznała kawał świata

    OdpowiedzUsuń
  78. Ważne że to kochasz ;) Koszula jest świetna , super wygląda z tym wisiorkiem - tak dużo ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. też chcę taki kapelusz! ;3

    OdpowiedzUsuń
  80. świetny zestaw!!!pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  81. kapelusz i koszula są cudowne !

    jeżeli masz ochotę to zaglądnij na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy10:15

    Jak ja bym wyszła w kapeluszu to pewnie wyglądałabym jak dziwak... Jak to jest, że Ty wyglądasz we wszystkim tak dobrze? <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy10:15

    Jak ja bym wyszła w kapeluszu to pewnie wyglądałabym jak dziwak... Jak to jest, że Ty wyglądasz we wszystkim tak dobrze? <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Kadik w koszuli ! aaaaaaa, pięknie Kochana ! :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wow mega ta koszula, super Ci pasuje!:) W tym kapeluszu przypominasz mi Żydówkę, bardzo Ci pasuje, nawet masz takie rysy ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram