SO HARD TO EXPLAIN



Zaglądacie tu codziennie, inni raz na miesiąc, niektórzy wpadają na mnie przypadkiem. Możecie wyciągnąć z obrazów jakie ładuje tu w zaskakującym tempie, że żyje najbardziej prymitywnymi rzeczami jakimi można żyć. Mowa o ubraniach, kosmetykach, butach, zakupach. I to jest błąd. Moje życie kręci się wokół całkowicie innych rzeczy i osób co bardzo ważne. Blog to taki dodatek. Wypełnia mi czas kiedy mój chłopak jest w pracy, siostra w szkole, a reszta zajęta. Wtedy nadrabiam i działam tutaj. Robię milion rzeczy na raz bo jak wybija godzina 19:00 jestem gotowa żeby znów spacerować nocami, pić wino na balkonie i dyskutować godzinami o wszystkim i niczym, jeździć samochodem w magiczne miejsca gdzie jest tak ciemno, że nie widać własnych dłoni i zapisywać nowe myśli w notatniku lub telefonie. W takie spacerowe dni robimy zdjęcia, kiedy siadamy na łące, a pies biega między nami. To właśnie w takich momentach powstaje masa fotografii. Wam przekazuje te modowe gdzie gibie się przed obiektywem w taki sposób, żeby pokazać wam jak najdokładniej ubrania, a reszta zdjęć to te, gdzie śmieje się bo znów się potknęłam w za wysokich butach, bo znów się odwróciłam, bo znów robiłam zdjęcia z ręki jak całuje go w policzek. I wiele razy myślałam, o tym jak mnie odbieracie. Pewnie większość z was myśli 'jaka ona pusta', 'ile ona wydaje na ubrania', 'po co jej kolejne buty'. A ja nie wydaje nic, a jeśli już to w sh, nie jeżdżę na zakupy bo z tego wyrosłam i ludzie w centrach handlowych mnie męczą i wolę wydawać pieniądze na żelki, pocztówki, fast foody i nowe kredki albo doniczki i kwiatki do pokoju, a w sezonie zimowym na karnety na stok. Dlatego nie lubię metek jakie doklejają ludzie. To takie prymitywne, a jednak tak powszechne.

 SUKIENKA/H&M KAPELUSZ/OASAP BUTY/CZASNABUTY BIŻU/JELLY WATCH,GRACE FASHION


Miłego dnia.  I słońca tonę żebyście mogły się opalać za mnie:P

73 komentarze:

  1. Anonimowy10:14

    śliczne zdjęcia, profesjonalne ;D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, włosy nadal długie :D
    Mądry post. Tak to jest z tymi stereotypami albo powierzchownym ocenianiem ludzi. Inna sprawa, że nikt nie zna nas, jak my sami i nie wie, co tak naprawdę nam w duszy gra.
    Też uwielbiam wydawać pieniądze na "głupoty" - drobiazgi do pokoju, kolorowe notesy, długopisy, albo prezenty dla najbliższych. Jeszcze kosmetyki to moja miłość, ciuchy kupuję, ale staram się nie tak rzadko. Zresztą skąd brać na to kasę? ;)
    Twoje stylizacje są świetne, zdjęcia też. Z Twoich postów na pewno nie oceniam Cię źle, wręcz przeciwnie. :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To co o mnie ludzie musieliby myśleć??? Hehehe
    ja tam mam słabość do ludzi, toteż i do Ciebie, bejb :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że to napisałaś. Nie pomyślałabym, że ten blog jest tylko taka odskocznią i wchodzisz na niego wtedy kiedy nie masz co robić ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie skomponował się róż z tym wzorkiem i czernią, a gumowe zwierzątka na ręcę wyglądają przesłodko ! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. To, co napisałaś przeczytałam z wielką ciekawością. :)
    Cudne są te butki!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wyglądasz ślicznie, zakochałam się w tej bluzce/ tunice, jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to wszystko jest takie prawdziwe! cudownie to opisałaś, jakbyś wyjęła mi to z ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes super !!!!!!
    uwielbiam cie <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super, tunika jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego ja nie lubię blogów za szufladkowanie innych i po tak krótkim czasie jaki spędziłam tutaj postanowiłam się odciąć. Blogi to pochłaniacze czasu, a mi szkoda go marnować taki sposób. Odwiedzam tylko najważniejsze osoby. Wystarczy. A Ty to pudełko wypełnione po brzegi a nie jakiś pustak :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra notka : )))

    a teraz tak z innej beczki xd WYGODNE SA TE BUTY ?> bo tez chciala kupic, ale sie zastanawiam, czy wygodne, : |

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia!
    zestaw bardzo fajny ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:22

    świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaadik lubię ten kapelusz harrego pottera ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:28

    BUTY!<3
    a włosy to Ty masz idealne;) ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zdjecia! sukienka jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, to prawda, straszne (tak, dla mnie straszne) jest to, że większość z nas ocenia ludzi po tzw. okładce :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się właśnie smażę ;) fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo Ty Kadikuuuu! Jakie masz za-je-bi-steeee buty!! mega wyglądasz :) a co do notki - tak było, jest i będzie. Oceniamy zbyt pochopnie i mało obiektywnie. Osoby, które wchodzą na blogi tylko z przypadku najczęściej właśnie przyklejają taką metkę, o której napisałaś. A jednak trzeba sobie powiedzieć szczerze - to miłe, że ktoś ma pasje, którą rozwija, dar przekazywania tego innym -zarażanie blogowaniem, czas dla siebie i bliskich. Dla każdego doba trwa tylko (aż?) 24 h. Jedni zaliczają dni, a drudzy w takim samym wymiarze czasowym cieszą się z życia. I to jest takie piękne..

    OdpowiedzUsuń
  21. oceniać jest łatwo jeśli się kogoś nie zna , tylko po co ?:) ładnie Ci w tym kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Jesteś po prostu promienna i jak oglądam Twoje zdjęcia, to jest mi lepiej :) Nie powinnaś się przejmować tym co inni myślą, bo ludzi zawistnych i zazdrosnych na świecie nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo cieszę się ,że to napisałaś,ponieważ lubię notki 'z przekazem' :D
    Mi się nigdy nie wydałaś jakąś rozpuszczoną kobietą,która wydaje masę kasy na ciuchy. Ja Ci przykleiłam etykietkę osoby uśmiechniętej i radosnej :)
    Ciekawa stylizacja,nie wiem czemu ,ale moim zdaniem ma taki cyrkowy klimat. Rzecz jasna podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12:26

    Super wyglądasz w tym kapelutku. :)) Zdradź mi, jakim dokładnie aparatem i obiektywem ktoś robi Ci zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna ta sukienka :) a Ty na tych zdjeciach wygladasz jak zwykle zjawiskowo :) Piekna :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13:15

    co za butki :D slicznie Ci w tych wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się że ładniej Ci w takiej długości włosów. :) Tak poza tym, jakim aparatem robisz zdjęcia i w jakim programie je obrabiasz ?

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka ty jesteś piękna! *.* włosy masz wspaniałe ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś mega pozytywna osobą, tak trzymaj, a opiniami ludzi się nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :) Ja mam tak samo z moim blogiem - często zdarza się, że nie mam na niego czasu, dlatego też czasem post jest pierwszego, a kolejny ostatniego dnia miesiąca. Ale na swoją pasję zawsze znajdę czas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten post !! Po prostu cała prawda o zyciu i w sumie tez o ludziach! Kurczę...tez nie znosze zakupów, męcza mnie ludzie w centrach...taki spęd...! Blog to dodatek nie siedze w internecie ciągle ale jest to hobby i wypełnienie wolnego czasu.
    A co myślą ludzie? Czy to ważne? Nasza mentalność jest tak dziwna, że nawet jezeli nam się coś podoba, czy to ważne? NIE ważne jest żeby skrytykowac bo ktoś sobie lepiej radzi, realizuje swoje pasje, ma ambicje!
    To się nie zmieni....a szkoda!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam w Tobie taką.. tajemnicę, zadziorność, dziewczęcość.... no cóż pocznę, gustuję absolutnie w panachm i z djednym jestem związana na stałe, ale na Ciebie moge patrzeć non-stop :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post. Masz rację, błąd popełniają Ci, którzy traktują blogi śmiertelnie poważnie. W życiu należy mieć inne priorytety, ważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po pierwsze- wygladasz pienknie:-)
    po drugie to k co napisalas jest bardzo uczace.eraz majac metke zara jest sie kims,a tto tylko ubranie,ktore sie zniszczy i wywalimy je za jakis czas. Nie doceniamy tego, co mamy, bo mozna miec wiecej. A tyle rzeczy jest do okolo, z ktorych mozemy sie cieszyc. Ja akuratnie uwielbiam zakupy, ale nie patrze na metke. Najczestrzym sklepem, jaki odwiedzam jest sh .. lubie kupowac, to jest moja odskocznia, poprawia mi to humor, ale nie jest to jedyny temat, ktory lubie i na ktory chce tracic czas! Przeciez blogerki maja inne zycie poza blogiem, a najlepiej by bylo, gdyby dodawaly co 5 minut nowy post... niestety inni tego nie rozumieja..

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna jesteś Kadiczku;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze mnie zachwycasz! :) Piękne miejsce na zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  37. genialnie;) jesteś piękna i wszystkie te zdjęcia na blogu są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty, bizuteria i kapelusz najbardziej mi sie spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy19:26

    Święta prawda to o czym napisałaś w poście :)
    Świetne zdjęcia ♥ Buty ♥ Sukienka ♥ Kapelusz ♥
    Dostrzegam genialne kolory lakierów na twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozwala mnie to zdjęcie z góry :) jest cudowne :) gdy oglądam twoje posty to myślę sobie, że z pewnością jesteś bardzo szczerą osobą :) taką bezpośrednią :) zachwycasz jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienka i buty ^^

    Co prawda to prawda. Ludzie tacy już są :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A wracając do tematu, to rzeczywiście tak jest, my piszące o modzie, kosmetykach jesteśmy postrzegane jako puste lale. Trudno, stereotypy to stereotypy i ludzie, którzy nie są elastyczni i nie mają wyobraźni raczej na zawsze tacy pozotaną. A my piszące nawet o takich babskich, bzdurnych rzeczach same dobrze wiemy jakie jesteśmy, znamy swoją wartość, umiemy cieszyć się magią chwil które czasem takie właśnie są bo mamy na nie jakiś pomysł, a czasem są takie jak chwile innych, tylko my umiemy dostrzec w nich tę wyjątkowość :).
    Nic się nie martw, postrzegania innych nie zmienimy ale ważne że my mamy radość z życia :).

    Podrawiam,
    Martucha

    OdpowiedzUsuń
  43. Kreski na powiekach świetne <3
    Poza tym oglądam teraz Twojego bloga i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy11:39

    Świetnie wyglądasz:) A.

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna sukienka tylko bez spodni to tak trochę zakrótka ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. I totally love your shoes and your top!!!! and the hat fits you great!

    I follow you <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow beautiful pictures!
    What kind of camera do you use?

    I follow you
    Hope to see ya soon :D

    OdpowiedzUsuń
  48. I really love the way your blog is! Just discovered it and already a fan :)
    Now following!
    Btw love the outfit, especially the top and shoes :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  49. zapraszam
    http://fashionsstylelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram