I SPY WITH MY LITTLE EYE



Dzień dobry! To znowu ja. Z koczkiem na głowie czy w rozpuszczonych włosach po pupe to nadal ta sama ja. Chciałam wam bardzo pokazać moją nową sukienkę. Już wyczekiwałam słońca, żeby tylko ją założyć. Udało się jednak po raz kolejny połączyłam sukienke ze spodniami, w sumie bardzo lubię taki set. Następną sukienkę jaką wam pokaże również skomponuje ze spodniami. Tyle, że w zupełnie innych kolorach. Muszę zamówić sobie kolorowe spodnie, pierwsze będą niebieskie! Kolejne miętowe. Myślę, że jesienią będę mogła pochwalić się jedną parą z każdego koloru. Miłego wieczoru kochane! Ja lecę do Paulinki :)
 SUKIENKA/SHEINSIDE  SPODNIE/ATMOSPHERE  BUTY/OASAP  KOLCZYKI/TERRANOWA

Koczki są spoko :P 

64 komentarze:

  1. Prześliczna ta sukienkaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. matko jedyna! jaka boska sukienka! oddawaj:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny koczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aa! SUKIENKAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  5. prze urocza jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka piękna, ale zdecydowanie wolałabym ją zobaczyć bez spodni i ze szpilkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. superrrrr!!! sukienka boska!!!
    ślicznie!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*:*:* i zapraszam oczywiście do mnie:P:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju Kadik boska ta kieca <33
    + Zaskakują mnie zawsze twoje zdjęcia są takie nie do opisania a do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa ta sukieneczka jest przecudowna!!
    wyglądasz w niej przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładna sukienka !! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nabijasz sobie komentarze serduszkami ? :D

      Usuń
    2. w ten sposób zaznaczam sonie na jakie komentarze odpowiedziałam :) przy takiej ilości postów jakie dodaje tygodniowo mozna sie pogubic i to moj sposob zaznaczania :)

      Usuń
  12. koczki są bardzo spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta sukienka <33

    OdpowiedzUsuń
  15. MEEEEEEGAAAAAAAA <333 !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pięknie! bardzo Ci pasuje taka fryzura i takie kolory! sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o! widzisz jak Ci ladnie w koczku ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super ci w koczku ;*
    boska sukienka :* <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22:03

    Świetnie wygląda takie połączenie sukienki plus spodni :)
    Sukienka jest śliczna ♥
    Te buty muszą być naprawdę wygodne , bo bardzo często w nich chodzisz :) A może teraz dla odmiany jakieś koturny lub szpilki ?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNA sukienka!!!!!!!! i Kochana bardzo ładnie wyglądasz w koczku!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zaskakujące, że w upiętych włosach wyglądasz CAŁKOWICIE inaczej !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  24. aaaa sukienka życia :) piękna i te buciki

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23:59

    w koczku tez slicznie wygkladasz ;):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ;d Rozpuść te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja, jak zawsze, przecudna! Sukieneczka bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna ta sukienka ;) ładnie Ci w takiej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna :) jestem pod wrażeniem :) sukienka naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tej sukience. *.*
    No, a poza tym takiej pięknotce we wszystkim ślicznie. : )
    Całość prezentuje się genialnie - jak przystało na prawdziwie modną kobietę .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:59

    sukienka ok, ale jak dla mnie nie w połączeniu ze spodniami

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:02

    wyglądasz uroczo w tej sukience:) A.

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, ślicznie wyglądasz .;)

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękna jest! dziewczęca taka, uwielbiam Cię w takim wydaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Te Twoje buty :) Da sie na nie zwrócic nieziemsko uwage ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sukienkaa!
    I ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kadik!! ;o kocham Twoją sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kojarzysz mi się z jakaś małą dziewczynką,która wyszła z jakiejś bajki ;PO

    OdpowiedzUsuń
  40. Oryginalnie! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się bez pamięci w tej sukience ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram