NOWE BUTY/ NELLY






No i ja już chce wiosnę. Musiałam wam pokazać kolejne butki z nelly.com. Długo się zastanawiałam czy ten kolor czy malinowe. Wybrałam takie ale malinowe to chyba jeszcze dołączą do mojej kolekcji. Buty to zmora kobiet oczywiście. Moja także. Dlatego czekam już na wiosnę żeby wszystkie wam pokazać a uzbierało się tego :P Zaczynamy od tych.



BUTY / NELLY.COM

No i butki skradły moje serce. Są tak pięknie zrobione, starannie i masywnie. No i kolor. Ach chce już wiosnę bo tyle czeka pięknych ubanek żeby wyjść z szafy. Dziś przespałam większość dnia jak tylko zobaczyłam co się dzieje za oknem. Dzień spędzony z herbatą i ulubioną kołdrą. Uczucie niezastąpione. Na szczęście mam spory zapas zdjęć na laptopie bo nie rozstaje się z aparatem i zawsze staram się robić zdjęcia w tym w czym aktualnie jestem. Dlatego dziś zdjęcia które dają nadzieje na szybką wiosnę. 

57 komentarzy:

  1. świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty, ładnie się prezentują i wyglądają solidnie.. nooo a na wiosnę już każdy nie może się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny set, buty sa piękne,alepodoba mi sie tez to,co masz na kurtce - kamizelka?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są! świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, butów nigdy nie za wiele :) fajne zdjęcia :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:50

    Super buty. Chyba sobie taki sprawię kiedyś ;p
    Malinowe musiały byc przeurocze ! Ale te też są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne:)
    Dobrze tak pooglądać blogi i pocieszyć się,że nie tylko ja jestem uzależniona od kupowania butów:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nigdy nie za wiele.....My kobiety chyba się z tym rodzimy tak jak mężczyźni z genem przywództwa. Te sandały są rzeczywiście piekne, no i ten kolor......

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty przepiękne! :) Zapraszam do siebie =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:31

    O tak butów rzeczywiscie nigdy za wiele :) Bardzo ładnie wyglądają na Twoich nóżkach chociaż ja siebie w takich nie widzę :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, weszłam na stronę i zakochałam się w malinowych :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13:41

    Świetne te buty :) I strasznie idealnie wykonane widać że coś lub ktoś się przyłożył do ich wykonania :)
    Hehe ja już nie mogę doczekać się twoich zestawów wiosennych zapewne mnie i innych zaskoczysz :)
    WIOSNO przybywaj !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty:) fajny mają obcas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. są piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O . ! I tu się zgadzam.! Butów nigdy za wiele.! ; d

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie chodzę w takim obuwiu, ale tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty są meeega :) bardzo mi się podobają

    Zapraszamy do nas na konkurs ! Watroo :)

    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne te buty;) malinowe też by były świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:24

    świetne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są śliczne, bardzo mi się podobają i z chęcią widziałabym coś w tym stylu u siebie w lecie, bo jakoś nie mogę się przekonać do noszenia odkrytych butów do rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rajstopom i sandałkom mówię NIE ;) ale same butki śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, moje serce też skradły, są boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, a buty cudnie go uzupełniają! ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie buty to też nasza słabość :)
    Twoje stylizację są bardzo kreatywne!

    My dopiero zaczynamy , ale zachęcamy do śledzenia postów!
    Z wiosną moda ożywa :)

    Pozdrawiamy!

    http://motive-and-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:12

    Boska stylizacja. A buty O.o Po prostu piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. butki mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne! Jak będę zamawiała buty z tego sklepu, to właśnie te :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy17:07

    Cudeńka - piękne ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Stunning shoes, I love all about them!! Pretty style and blog, great photography!:)
    Happy Friday!! kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram