KWIATY / WYMARZONE KWIATY





 SPODNIE/ ASOS   BUTY/OASAP   BRANSOLETKA/ GLAM YOU     KOSZULA/CLUB COUTURE

No i mamy wtorek. Sezon zimowy dobiega końca i trzeba z niego wycisnąć ile jeszcze się da. Na szczęście wiele stoków jeszcze funkcjonuje i można śmiało jeździć na desce do oporu. Ale zejdźmy na ziemię, w centrum panuje już wiosna. Idealna pogoda na wszelakie koszule i cienkie kurteczki, nareszcie nie trzeba nam warstw ubrań, czapek i rękawiczek. Mam dla was kilka pomysłów na wiosnę, jak wiecie pastele zawładną modą, no właśnie modą, a niekoniecznie waszymi szafami, ja delikatnie przekonuję się do jasnych ubrań. Tutaj bardzo wpasowałam się w kanony wytyczane przez moją ulubioną blogerkę czyli kołnierzyk i słynne buty. Koszula delikatna ale jak dla mnie bardzo wyjściowa i będę trzymać ją w szafie na specjalne okazje. Za to buty to już mój stały element ale to już chyba dostrzegliście, a i kwiatek :D No kwiatek też będzie, jak na razie kupiłam 2 zestawy kwiatków i jak tylko trafie do jakiegoś sklepu ( czyli pewnie za miesiąc, dwa) to kupie kolejne bo zakupów niecierpie i na nie nie chodzę. Wszystko zamawiam przez internet :P A więc polecam BUTY moje buty znajdziecie je tutaj OASAP i ja wzięłam rozmiar większe niż te co kupuję zawsze i są idealne także zwracajcie uwagę na wymiary :) Koszula to już nabytek z CLUB COUTURE. A i zapomniałam no to na koniec, ja nie gryzę! Jak macie jakieś pytania to pisać pisać :)

68 komentarzy:

  1. ten kołnierzyk świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Nie mogę się napatrzeć :)

    Pozdrawiam,
    M.

    KONKURS KONKURS KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Jestem zakochana w Twojej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia !

    I koszula . mmm . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie!
    delikatnie i miło dla oka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dopasowanie kolorów ubrań do panującej pory roku i pogody ;) bardzo mi się podoba Twój pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:14

    rewelacyjna koszula!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie skompletowane! mankiety i kołnierzyk nie są w moim guście ale Tobie bardzo pasuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule masz boską ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:20

    bardzo ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz naprawdę prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kołnierzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te cekiny na koszuli. :) Zestaw pycha! Choć butki nie za bardzo mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :) Śliczny kolnierzyk :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. o Bożeeeeeee! Klaudia jak cudny paseczek zakochałam się w nim! skąd go masz?
    w ogóle ta stylizacja najbardziej podoba mi się ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna koszula, te cekinki są boskie :)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :) Ja też chcę więcej! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie:) pięknie wszystko dobrałaś kolorami,jestem zachwycona:) pasek jest genialny:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle wsyztsko jest idealne. Wszystko do siebie pasuje. Wszystko ma sens. : )
    Piękna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę koszuli! ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobaja mi sie kuszule co maja wlasnie takie kolnierzyki osobscie bardzo bym chciala cwiekami przy ozdobiony ;D ale te cekiny sa tez mega i zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty masz ostatnio w każdym outficie i nie moge sie na nie napatrzec :) Są boskie :))
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna koszula :*

    OdpowiedzUsuń
  27. cuudnie! kolory mega, wyglądasz rewelacyjnie. bardzo, bardzo mi się podoba :)) śliczna koszula.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie z ClubCouture :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, koszula jest genialna a Ty masz cudowne włosy !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne buty i koszula! Pozazdrościć poczucia stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20:59

    Świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kwitnąco wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16:30

    Wow super stylizacja jestem pod wielkim wrażeniem twojej osoby i stylu :) Może też będę kiedyś na tyle odważna, aby ubierać się w to co chce nie zważając co ludzie powiedzą na ulicy :P

    OdpowiedzUsuń
  35. koszulę to masz niesamowitą :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedyś uwielbiałam zakupy, teraz uwielbiam ładnie wyglądać;) Ty piękna jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w tej koszuli! i chcę taką samą!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17:04

    Koszula przepiękna! Te cekiny!

    OdpowiedzUsuń

Instagram