JO MALONE LONDON I MOJE PROPOZYCJE PREZENTOWE


Nie byłabym sobą gdybym nie przyszła do Was przed świętami z propozycją prezentów idealnych z marki Jo Malone London.







Jakiś czas temu przygotowałam sobie listę produktów marki JO MALONE LONDON, które chciałabym jeszcze poznać.  Sumiennie staram się wprowadzać do naszego domu coraz to więcej JO MALONE LONDON. 



Tym razem postawiłam na dwie świece o moich ulubionych zapachach perfum. Pierwsza to musiała być kwintesencja dzieciństwa w postaci Blackberry & Bay. Perfumy Blackberry & Bay zawierają takie składniki jak grejpfrut, nuty kwiatowe, wetyweria, cedr, jeżyna i liść laurowy. Sam zapach powstał w 2012 roku. Pod okiem twórcy Fabrice Pellegrine. To zdecydowanie mieszanka, która przenosi nas w inny wymiar i warto posiadać go ni8e tylko jako perfumy, ale i jako świece zapachową. Cofamy się w czasie i budzimy w sobie cudowne wspomnienia z dzieciństwa.

Bardzo podoba mi się połączenie grejpfruta z jeżyną, które mocno dominuje w tym zapachu. Można ten zapach zjeść. Połączenie głębokiego, cierpkiego aromatu soku z jeżyn z rześkością kwaśnego grejpfruta i zapachem jeżynowych krzewów mocno przyciąga do swojego świata. To świeży i bardzo głęboki zapach. Cudownie wypełnia mieszkanie, nie przeszkadza. A luksusowe aromaty zostaja na długo.


Kolejna świeca, która musiała byc moja to słodycz sama w sobie w postaci Nectarine Blossom & Honey. Mieszanka soczystaejnektarynki, brzoskwini i czarnej porzeczki oraz delikatne, wiosenne kwiaty z nutą miodu akacjowego. Słodki i zachwycająco swawolny zapach. Jeden z najbardziej radosnych od JO MALONE LONDON. Jestem nim zachwycona.



Oraz żeby nie myśleć tylko o sobie znalazłam też miejsce na bardziej męskie akcenty. WOOD SAGE & SEA SALT to wyobrażenie, które powraca, jak tylko zamkniemy oczy...


''Ucieknij od codzienności wzdłuż smaganego wiatrem wybrzeża. Rozbijające się na biało grzywy fal, świeże powietrze wypełnione solą morską. Ożywione mineralnym zapachem poszarpanych klifów. Zmieszane z drzewnym, ziemistym zapachem szałwii. Żywiołowy, pełen energii i radości zapach.''

Taki właśnie jest.  Doskonały jako zapach dzienny, przyjemnie otula. Czuć w nim głównie grejpfruta w kompozycji z sola morską. Mój idealny prezent dla Niego na gwiazdkę.

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej marki, ale ogólnie uwielbiam świeczki, patyczki, kadzidełka zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram