FAKTY I MITY O SALONACH BIELIZNY


http://www.kadikbabik.pl/2015/08/fakty-i-mity-o-salonach-bielizny.html 
Witajcie! Tak miło mi Was przywitać w poniedziałek nowego pięknego tygodnia. 
U mnie dynamiczny weekend. Nie miałam, kiedy odpocząć, ale miałam czas na zastanowienie się nad wieloma trapiącymi mnie tematami. Dostałam jakiś czas temu wiadomość i zaproszeni na otwarcie salonu bielizny ESOTIQ w Katowicach w Silesii. Zazwyczaj odmawiam i nie pojawiam się w takich miejscach, bo nie lubię podróżować sama. Jednak jest kilka osób na tym świecie, które potrafią mnie zmotywować. Dziewczyny z Bless The Mess zawsze dodają otuchy i nie przyjmują odmowy. Wsiadłam w autokar i zmieniłam swoje kobiece nastawienie. Chcecie wiedzieć jak?




Po pierwsze nigdy nie kupowałam bielizny w takich salonach. Zazwyczaj trafiałam do małego sklepiku z bielizną w naszym mieście i kupowałam zawsze ten sam rozmiar od lat, dobrany bez konsultacji z ekspertem. Albo jeszcze lepiej, chodziłam do H&M bowiem nikt mnie tam nie poganiał, nie wypytywał i po prostu brałam z wieszaka co trzeba i szłam do przymierzalni bez dialogu z obsługą sklepu i po sprawie.

To był mój wielki błąd. Przez to nosiłam biustonosze, które nie dodawały kobiecości. Były bezkształtne bo jak mogły na mnie dobrze leżeć skoro miałam zawsze zły rozmiar. Nosiłam 70b, a po dokładnym pomiarze w ESOTIQ okazało się, że mam 65 D!!!

Ważną odpychającą sprawą były ceny. Byłam pewna, że biustonosze kosztują w takich miejscach majątek i z reguły omijałam je szerokim łukiem. A tu za biustonosz wyszło 64zł!!! Więc to także mity, że to nie na naszą kieszeń, a rachunki powalają z nóg.






Przyjechałyśmy, zrobiłyśmy zdjęcia i zaczęłyśmy szukać ideału dla siebie. Dziewczyny ugościły nas babeczkami z nazwami naszych blogów, żebyśmy nie umarły tam z głodu i oczywiście, żeby wszystko poszło w piersi. 

 


Najpierw Pani z ESOTIQ pomierzyła mnie, aby dobrać idealny rozmiar i wskazałam modele, które mnie interesują do przymierzenia. Na dobrą sprawę uparłam się na jeden, założyłam go jako pierwszy i wiedziałam, że to jest to, a dalsze przymierzanie jest bez sensu. Jednak za namową dziewczyn i obsługi sprawdziłam, też te inne, żeby już na 100% upewnić się, że to właśnie mój ideał. 

Nie mogłam wyjść z podziwu jak wyglądam, jak to brzmi... Ale poważnie, nigdy moje piersi tak ładnie nie wyglądały, w końcu było ich pełno i czułam się maksymalnie kobieco.  Dziś jest mi wstyd, że omijałam takie miejsca, że bałam się dialogu w takich sklepach. Może przez kompleksy, może przez moją nieśmiałość. Jednak wiem, że już tylko w takich profesjonalnych miejscach jak  ESOTIQ będę kupować bieliznę.





Tym razem wybrałam najdelikatniejszą i jak dla mnie najpiękniejszą bieliznę w beżowym kolorze. Bardzo dobrze trzyma biust, a przy tym cudnie wygląda. Wychodząc uścisnęłam Paniom dłonie i podziękowałam, za to, że nareszcie czuję się maksymalnie kobieco.

A Wy gdzie kupujecie bieliznę?


61 komentarzy:

  1. piękna bielizna Kadik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bielizna musze kiedyś zajrzec do tego sklepu

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie tak jest! że takei sklepy odstraszają a warto czasem wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej raj <3 u mnie na dzielni jest taki malutki salon, chyba jedyny w Warszawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :P do Złotych tarasów trzeba wycieczkę zrobić :D

      Usuń
  5. Wybrałaś piękny model :) Kocham bieliznę, tak jak już pisałam u dziewczyn z Bless The Mess, a jeszcze bardziej dopasowane majteczki do biustonosza :) Staram się kupować bieliznę właśnie w sklepach, gdzie wiem, że znajdę swój rozmiar, ale nie zawsze mi to wychodzi niestety. Fajnie jest znać swój prawdziwy rozmiar biustonosza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 16 lat (tak, tak... dopiero...) a już mam niesamowite problemy ze stanikami. W mojej rodzinie kobiety są oskarżane o operacje plastyczne, nasze biusty mają naprawdę pokaźne rozmiary. I mimo, że sama sobie dałabym jakieś D to kochana pani brafitterka wszystko mi pięknie wyjaśniła - moim rozmiarem w wieku 16 lat jest rozmiar 65G. Jako pierwsza w szkole nosiłam staniki, zawsze piękne koronkowo, ale gdy przyszła kwestia wf w późniejszych klasach to wybierałam tylko takie, które za żadne skarby świata nie pozwolą mojemu biustowi na po prostu skakanie haha na sportowe staniki nie ma czasu a te szmaciane jak to nazywam tylko spłaszczają piersi jak u starych mocherków... o tym nie chciałam słyszeć. Razem z mamą i babcią (trzy pokolenia razem, kocham to <3) chodzimy często na wspólne zakupy... ale tylko te bieliźniane. Babcia nie ma jednej piersi, ale to nie przeszkadza jej w zakupach. :3 Uwielbiam wybierać piękne staniki, panie są przemiłe (ale tylko w tych profesjonalnych sklepach, bo już wiele razy zdarzało mi się, że w tych małych sklepikach miastowych panie jazgoczą "już? już" no ile można, a może jeszcze jeden?" :P zmieniłam podejście do tych "szmacianych" bo i one potrafią wspaniale trzymać biust... podsumowując moją chaotyczną wypowiedź :D wszystkim dziewczynom, które jeszcze nie zdecydowały się wybrać do takich sklepów - zachęcam, polecam, w końcu biust to nasza wizytówka i nieodłączny kobiecy atrybut, nie wolno go zaniedbywać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię bieliznę z Esotiq, ale takie ceny to tylko w outlecie widziałam, w salonie do którego mam najbliżej nawet w trakcie wyprzedaży nic się poniżej 100 zł nie znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, bardzo często nosimy źle dobraną bieliznę. Jesteś już którąś osobą z kolei, która przyznaje, że jej 70B lub 75A to nietrafiony rozmiar i powinny nosić 65D. Ze mną jest pewnie identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja różnie ;p ale nigdy nei miałam tak profesjonalnie dobieranego romiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba też muszę się wybrać do porządnego sklepu z bielizną i dobrać sobie biustonosz do rozmiaru. Ale mam tak jak Ty - też się wstydzę takich rzeczy i bieliznę kupuję zawsze na zasadzie: wybierz, weź, idź do kasy. Bez żadnej konsultacji z obsługą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miałam tak :D robiłam identycznie!

      Usuń
  12. Chyba muszę się wybrać do takiego miejsca. Przeważnie kupuję w sieciówkach, ale skoro piszesz, że jest taka różnica, to pewnie u mnie wyszłoby to samo :O

    OdpowiedzUsuń
  13. dosyć często kupujemy bieliznę w Esotiq <3 mają świetny wybór i atrakcyjne ceny, zawsze jesteśmy zadowolone z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23:15

    Ja noszę rozmiar 65 H mogę go zamieniać na 70G. Kilka lat temu sama nie wierzyłam że mam taki rozmiar jak mnie pani w sklepie zmierzyła. Teraz wiem że nigdy więcej nie kupię innego biustonosza niż te profesjonalne. Bardzo lubię firmę dalii, Konrada i ostatnio viania. Można je prać w pralce i nic z nimi się nie dzieje. Jednak one kosztują około 100 w górę ale można spotkać promocje lub kupić w outlecie 😀 polecam również stronę z bielizną gdzie są mega promocje www.twojabielizna.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę zobaczyc co tam mają, dalii musze koniecznie odwiedzić!

      Usuń
  15. Dla mnie mimo wszystko 64 zł za biustonosz to dużo (a jak już ktoś tu pisał - takie ceny to i tak tylko na przecenie, bo zwykle poniżej 100 nie schodzą)... Przeważnie kupuję w małych sklepikach, przymierzam i sama sobie dobieram - a jak ktoś mnie popędza to po prostu wychodzę :D Jeszcze nigdy nie kupiłam sobie "bezkszałtnego" stanika ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mnie, niestety, i w esotiq nie ma rozmiaru, bo nosze 60 pod biustem :( ja takie sklepy traktuję jak zwykłe sieciowki, a nie profesjonalne sklepy z bielizną...

    OdpowiedzUsuń
  17. no dobór biustonosza to nie taka łatwa sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zazwyczaj kupuje w sieciowkach, nie zwracalam na to nigdy uwagi. Ale na pewno warto zajrzeć do takiego sklepu :) ps. Ten beżowy komplecik jest przesliczny i bardzo kobiecy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wybrać do prawdziwego sklepu z bielizną, bo do tej pory robiłam tak jak ty właśnie i jestem średnio zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poproś o pomiar i dobranie odpowiedniego modelu :) najlepiej weź 10 i sprawdz jaki jest dla Ciebie najwygodniejszy :) u mnie to się sprawdziło :)

      Usuń
  20. Naprawdę piękna bielizna, tez muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba pora wybrać się na taką konsultację i sprawdzić swój rozmiar i to czy dobrze go zawsze dobierałam :) Piękna bielizna i świetna fotorelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biustonosz za prawie 7 dych. Toż to masakra! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:56

      Nie jest źle, biorąc pod uwagę to, jak stanik się dopasowuje i spełnia swoją rolę naprawdę dobrze. Wszystko ładnie leży na swoim miejscu, nic nie ucieka, niczego nie jest za dużo, no i świetnie podtrzymuje biust. Ja mam te same biustonosze od 2lat i kompletnie nic się z nimi nie dzieje. Moim zdaniem dobra inwestycja. :)

      Usuń
    2. 70zł to i tak mało.......

      Usuń
    3. Anonimowy12:02

      Wyjdzie taniej, jeśli zgłosisz się do Esotiq Club SMS. Wtedy dostajesz nawet do 70% zniżki.

      Usuń
  24. Cudowny model wybrałaś, chyba i ja muszę się wybrać w takie miejsce by dopasowano mi odpowiedni rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:51

    szkoda że nie mają 95D, bo z chęcią bym kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to TRIUMPH... bo też takiego szukałam i dopiero tam trafiłam na takie...

      Usuń
    2. Niektóre modele mają 95D:) ale zazwyczaj w tych największych salonach:)

      Usuń
  26. Anonimowy21:53

    Ja myślałam, że mam miseczke C, a po wizycie w salonie okazało się, że mam 65G. Spora różnica w wyglądzie i w noszeniu. Sama kupuję biustonosze w esotiq i czuć, że trzymają piersi, dodatkowo całość wygląda dużo lepiej. Osobiście jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nareszcie mam biust :DDDD i tak jak u Ciebie wygląda to o niebo lepiej :)

      Usuń
  27. Ja właśnie kiedyś z mamą poszłyśmy jak była w Esotiq promocja 2 w cenie 1 ;) Byłam pod wrażeniem tego jak pani tam znała się na tym wszystkim :)

    A wybrałaś sobie mega komplecik! Kobiecy i delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia cudownie!!!! To wspaniałe tak z mama kupować biustonosze :))))) A panie tam pierwsza klasa!

      Usuń
  28. ja bardzo lubię Intimissimi :) Bardzo fajne i ładne staniczki tam mają.
    a do Esotiq też zamierzam się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi a ja na odwrót, musze intimissimi odwiedzić <3

      Usuń
  29. Ojj ja kupilam w esotiqe 5kompletow i kazdy nie wygrzymal 3 pran.. Z jakoscia lepszy jest intimissimi ale i cenowo w gore choc rozmiarowka kiepska nie ma mojego 75D. A idealem w doborze bielizny jednak jest liParie w warszawie. Polecam. Choc tak ceny kosmiczne ale warto raz na jakis czas zainwestowac;) przez lata uzywania na stanikach nie widac zebow czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o tym miejscu, czas poczytać :))))

      Usuń
  30. Anonimowy20:20

    Wybrałaś piękną bieliznę, bardzo mi się spodobała na zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny i delikatny komplecik, chętnie sama taki bym nabyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wpis i zdjęcia fantastyczny, od dawna mam ochotę wybrać się na takie zakupy, ale niestety ciężko z pieniędzmi, bo chociaż piękne, to drogie :) Ja mam pytanie troszkę nie w temacie, ale gdzie kupiłaś bluzeczkę? Jest bardzo ładna :) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11:38

    Mialam taka sama historię, zawsze kupowałam 70B, po czym u braffiterki okazalo sie ze mam 65D i cudownie leży i sie uklada, calkiem co innego i cos pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już jakies 4 lata temu byłam na spotkaniu z braf i dowiedziałam się jak dobierać bieliznę, to bardzo ważne, teraz robię to sama;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram