Orly w uroczych kolorach


http://www.kadikbabik.pl/2015/03/orly-w-uroczych-kolorach.html

Moje pudełko lakierów przepełniło się ostatnio wieloma uroczymi kolorami. To sporo róży i czerwienie. Powoli porzucam klasyczne NUDZIAKI, a uwierzcie mi, jak już miałam pomalować paznokcie to zawsze to były beże tak aby stały się na paznokciach zupełnie niewidoczne. Teraz chyba taka wiosenna zmiana. Od jakiegoś czasu zaczęłam kupować czerwone/różowe ubrania, dodatki w tych kolorach do domu i pojawiły się u mnie takie lakiery. Dlatego dziś pokażę te najładniejsze odcienie, które zamieszkały w naszym domu.




Moje ulubione kolory to od lewej to:
Monroe's Red l Elation Generation l Haute Red l Lift The Veil
First Blush l Cheeky l Prelude to a Kiss





A tak już wyglądają plamki z tych lakierów.




Nie wiem który już raz powtórzę ale lakiery Orly są świetne. Zwłaszcza, pod względem trwałości. Chyba pisze to setny raz, ale wiem, że nie wszyscy są tu ze mną od początku istnienia bloga i dla tych nowych osób krzyczę tu o ich doskonałości! Czasami jak udało mi się nie myć milion razy naczyń w ciągu dnia to w idealnym stanie dotrwały nawet do tygodnia.


Podobają Wam się?


24 komentarze:

  1. Jejku, jakie świetne kolory! Idealne na wiosnę <3
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj te kolorki kremowe są cudowne! Ale ja cały czas marzę o tym cukierkowym różu z drobinkami! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierowniczka! Zaglądasz tu od kilku dobrych lat, ja to doceniam i jestem od spełniania marzeń, wyślij mi adres na jaki mam wysłać paczkę na maila: klaudiababik@interia.eu :)

      Usuń
    2. OMG! Kadik jak tylko pozbieram żeby z podłogi to wyślę e-mail.... Ja to nawet nie wiem co powiedzieć! Kadik Babik spełnia Marzenia! <3

      Usuń
  3. Faktycznie śliczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale jeśli miałabym wybierać, to First Blush jest naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwony zawsze bedzie mi sie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, nie wiadomo którym najpierw malować pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest jak otwieram pudełko :D

      Usuń
  7. kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory! Przygarnęłabym wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te jasno różowe są piękne! nigdy nie miałam lakieru z tej firmy, może kiedyś się na jakieś kolorki skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te kremowe <3 ja je Exality uwielbiam i zawsze polecam także nic tylko próbować :)

      Usuń
  10. Kocham czerwień, więc "redy" są moje! <3 ale ten 'Prelude to a kiss' też coś w sobie ma! :) ale co krwista czerwień to krwista czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Środkowy lakier jest the best!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie najpiękniejsze odcienie mojego ukochanego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kolory! Cóż... chyba chciałabym wszystkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:59

    O, jakie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram