Love Me Like You Do


http://www.kadikbabik.pl/2015/02/love-me-like-you-do.html

Dzień dobry po prawie tygodniowej przerwie. Remont wyciął mnie z życia. Mogłabym skomponować taki schemat poprawnego postępowania w czasie przygotowań i trwania remontu. Milion rzeczy o których trzeba pamiętać, na które trzeba zwrócić uwagę to taka niekończąca się lista. Teraz nareszcie będę spać po nocach spokojnie, a nie szukać modelu zlewu, kranu, rodzaju płytek czy ramy łóżka. Nareszcie będę mogła skupić się na pracy i życiu! Nigdy więcej remontu.... Mam nadzieję, że u Was w czasie remontów było niewiele pomyłek, albo wogóle nie występowały. 




Miłego Tygodnia!

25 komentarzy:

  1. Agata Kami,ńska20:11

    świetny sposób zaaplikowania szalika, tak aby tworzył na pierwszy rzut oka jedność z płaszczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać, może sobie zamówię jakiś podobny szalik pod kolor mojego musztardowego wiosennego nieco płaszczyka i podkradnę pomysł :)

      Usuń
    2. Też mi się podoba. Mam taki płaszcz tylko karmelowy i chyba dokupię sobie szalik w podobnej do niego tonacji.
      Dzięki za inspirację :)

      Usuń
  2. fajny tytuł - moja ulubiona piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia21:00

    Oooo tak, świetny ten myk z szalikiem!! :) Okulary też ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. superowo wyglądasz Kadik, tęskniłam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:26

    ja czekam na urządzanie mojego mieszkanka z niecierpliwością, już mam cały folder inspiracji :) wiem, że to dość męczące, ale efekt, kiedy już usiądziesz na kanapie z kubkiem herbaty i masz wokół swoje ukochane mieszkanko- bezcenne!

    yves

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham taką wersję szalika ostatnio<3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sposób na szal jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się takie noszenie szala ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszczyk i szalik pięknie podkreślają Twoja urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie okrągłe oksy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. super jak już po remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk i szalik:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te szaliki w kratę :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. obłędnie Ci w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ponadczasowe łączenie kolorów sprawdza się zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko u Ciebie jest idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten paszcz jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna krata na szaliku :) fajnie wygląda to połączenie z płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  20. w czerwonym ci świetnie , zdecydowanie to twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wygląda :)
    Uwielbiam takie szaliki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie nosiłam tak szalu, ale naprawdę świetnie to wygląda. Łatwy sposób żeby zmienić wygląd płaszcza :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram