Wish LIST for AUTUMN #1


http://www.kadikbabik.pl/2014/10/wish-list-for-autumn-1.html

Uwielbiam nowe ubrania, uwielbiam kosmetyki. To takie babskie, ale ile w tym radości. Każde zakupy dodają nam uśmiechu, podnoszą na duchu w pochmurny dzień i sprawiają, że znów się cieszymy, kiedy mamy chandrę. Ja lubię otwierać drzwi, kiedy wiem, że puka kurier z kolejną przesyłką. Dlatego uskuteczniam zakupu internetowe. Dziś przedstawiam wam kilka moich perełek, które chce w swojej szafie. Spódniczka najlepsza z racji, że mam słabość do wszelakich centek.

21 komentarzy:

  1. U mnie płaszcz w tym kolorze też jest na wishliście i szukam takiego stacjonarnie jednak. Wolę przymierzyć przed zakupem i sprawdzić, jak leży. W sumie dżinsy rurki też by mi się przydały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wolę zamaiwac przez internet, bo kolejki mnie męczą, przymiarki też :)

      Usuń
  2. Jakie cudeńka, spódniczka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansy i czarny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy00:39

    Jakie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się marzy jakiś ciepły, duży, szary sweterek :) Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo nie znalazłam jeszcze niczego odpowiedniego w sieciówkach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukam szarego swetra, ale takiego z golfem i tak samo jak Ty nadal nic ładnego nie widziałam :(((

      Usuń
  6. super wszystkie cudeńka, piękna spódniczka sama taką chce :))
    Super post :) Zaprasza również do siebie na konkurs( do wygrania leginnsy od Shock share&block)!!!!

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorwe spódniczki sa doskonałe na jesień :)

      Usuń
  7. Anonimowy13:38

    Ja uwielbiam zakupy internetowe bo mogę je robić w dogodnej dla mnie chwili, w fotelu czy w łóżku, w wielu sklepach lokalnych i zagranicznych. Lubilam tez ubraniowe zakupy stacjonarne, ale ostatnio unikam ich gdy moge, nie mogę zniesc ubran upackanych fluidem, rzucania niepasujacych ubran byle gdzie - czasem na podloge, przepychania sie . Coraz czesciej jestem tego swiadkiem w Krk w miejscach gdzie wcześniej kupowało mi sie spokojnie i przyjemnie .
    Świetna lista:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, doskonale wiem o czym mowa. Moja bliska znajoma pracowała w Galerii Krakowskiej i to była cały dzień układania ubrań ;l O wiele bardziej wolę nowe ubrania zamówieone przez internet :)))

      Usuń
  8. Wszystko w Twoim stylu:)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panterkę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka w panterkę jest cuuudowna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23:42

    uhuhuh. Uwielbiam zakupy :-) to prawda, że kobiety potrafią znaleźć w tym tyle radości. Chociaż wiem z autopsji, że nie tylko kobiety :P mój facet próbuje mnie prześcignąć w ilości posiadanych butów :P


    yves

    OdpowiedzUsuń

Instagram