I WASTED MY TIME ON YOU!!


http://www.kadikbabik.pl/2014/09/i-wasted-my-time-on-you.html







Straciłam na Ciebie czas!


Ile razy każdy z Was może to powiedzieć? Łoooo pewnie milion... Mimo, że wychodzę z założenia, że na wszystkim, nawet na błędach można się czegoś nauczyć, to w głębi serca wiem ile czasu zmarnowałam w swoim życiu na ludzi, rzeczy i moje wymysły. 


Z pewnością na pierwszy ogień pójdą osoby z którymi zmarnowałam czas. Toksyczne związki i znajomości. Ludzie, którzy pozbawiali mnie energii, przypadki, które zawsze miały tak ciężko w życiu, żę nasze problemy systematycznie schodziły na drugi plan. Bo kiedy ja potrzebowałam pomocy, zrozumienia i wysłuchania okazywało się, że problemy drugiej osoby są zdecydowanie większe i z tej smutnej i przygnębionej musiałam stawać się pocieszycielem. Hellouuuu.

Zmarnowany czas na gry! No jak byłam w gimnazjum to chyba z 4-5h dziennie grałam w Diablo! Co to była za głupota. Od tamtego czasu wiem, że gry są najgłupszą rzeczą, na która można tracić czas. Nic nie wnoszą w nasze życie, z pewnością nie umyją za nas garów, nie zarobią pieniędzy na rachunki i co najważniejsze, nie zwrócą godzin zmarnowanych przy komputerze. Dlatego sięgam do konsoli raz na ogromnie długi czas w dużej grupie, kiedy wiem, że to będzie genialna zabawa, dużo śmiechu i czegoś mnie to nauczy.

A na koniec zostawiam te wszystkie zakalce, które upiekłam :D Potrawy, których nie dało się zjeść :D Koniec z eksperymentami, kuchnia staropolska wystarczy w zupełności :D


Teraz wasza kolej!





42 komentarze:

  1. Do twarzy Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fatalna jest ta sukienka.. ;/ wyglądasz w niej jakbyś miała ze 100kg a przeciez masz taką ładną figurę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest bo nasz przyjaciel powiedział to samo :D

      Usuń
  3. Zgadzam się z tym postem w 100%! Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorzucam czas zmarnowany w przymierzalni - zastanawiając się czy rzeczywiście warto kuppić, to co akurat mierzę ( z doświadczenia - jeśli zastanawiasz się dłuzej niz 30 sekund, pod zadnym pozorem nie bierz, bo i tak w tym nie wyjdziesz!:D)

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D no tak :D
      my ostatnio byliśmy na zakupach w niedziele, ale szybko poszło :D
      Dokładam jeszcze jedne zakupy, IKEA!!! tak się dopiero marnuje czas na zastanawianie :D

      Usuń
    2. Ojezu Ikea to juz w ogole masakra!:D jak wchodze na magazyn i widze te wszystkie dodatki, poduszki, sztuce, lampki, firanki ... i tysiace innych rzeczy, to przepadam:D

      Usuń
    3. hahahah :D no właśnie :D
      my w piątek jedziemy na zakupy to się zacznie!

      Usuń
    4. Niech moc bedzie z Wami;d opowiesz mi w sobote co kupiliscie:ad

      Usuń
  5. Bardzo fajny post, wątek o znajomościach, na które straciłam czas w szczególności rozumiem ;)
    A stylizacja świetna, sukienka i całość (widoki i otoczenie) niesamowicie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już was wciagam w ten jesienny klimat :)

      Usuń
  6. nigdy nie poświęcałam czasu na granie w gry na kompie. A od takich toksycznych ludzi, to jak najdalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja i pomysł na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Eksperymenty w kuchni nie są stratą czasu Kochana :)
    Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jakbym miała taką figurę jak Ty to non stop chodziłabym w obcisłych sukienkach! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaa zarumieniłam się znów!!!!

      Usuń
  11. tęsknie za słońcem piękna pogoda i sukienka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kadiczku kochany, bardzo się dziś z Tobą utożsamiam. Nota bene, kupiłam dziś sukienkę o identycznym kroju :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Eksperymentować w kuchni warto :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze można dodać zmarnowany czas na zaglądanie do lodówki co 15 minut w poszukiwaniu 'czegoś dobrego', co mogło się jakimś magicznym cudem tam pojawić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jak ladnie wygladasz \!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:34

    Zarywałam noce przy grze the sims ,2,3... ehh

    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tymi grami to tak nie do końca się zgodzę, bo mój bardzo dobry znajomy jest tancerzem. Na tym zarabia prowadząc warsztaty w Europie i Stanach. On bardzo dużo gra w wolnym czasie i z tego czerpie inspiracje do choreografii. I robi to naprawdę niesamowicie! :) Myślę, że jest maaasaaaaa osób, które autentycznie tracą czas w ten sposób, ale z drugiej strony - nie negujmy pozytywnych stron. Tak samo jak ludzie lubią czytać książki, tak samo inni lubią grać i to może być ich pasja :). Z resztą się oczywiście zgadzam... Toksyczni ludzie to coś, od czego ciężko się uwolnić, ale jak to mówią.. pierwszy raz jest najgorszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to coś całkiem innego :) takie coś popieram!

      Usuń
  18. Jaka cudowna sukienka. Co do marnowania czasu- hmm, w czasie tego 'tracenia czasu' nie czujemy, że go tracimy, więc się nie liczy, o. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie! wspaniały klimat:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23:08

    chyba pierwszy ciuch, który mi się nie podoba na tym blogu :P
    Może zostaw ją na okres bycia w ciąży ?:P

    Czas czas czas, tak szybko mija, a tak wiele chwil tracimy na głupoty...

    yves

    OdpowiedzUsuń

Instagram