I'll HOLD MY BREATH



W radiu Ellie Goulding. Dobrze bo ona lekiem na całe zło. Czasem siedzę z daleka od siebie. Dziś taki meczący dzień, nasuwa się miliard przemyśleń, podsumowań, analiz, planów na zmiany. Byle wszystko na plus. Marzę o tym aby jutro bolała mnie głowa od nadmiaru nikotyny. Marzę o tym aby pozmieniać miliard rzeczy w moim życiu. Dlaczego dziś? Dlatego, że chce żeby jutro było lepsze.

 SUKIENKA/SHEINSIDE KAPELUSZ,TOREBKA/VJ-STYLE KURTKA/VIVILLI BUTY/YES WALKER

Miłej soboty!

85 komentarzy:

  1. Zestaw śliczny jak zawsze, no i piękny kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz na tych zdjęciach jak wklejona! hyhy :D
    Śliczna jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :( każda z nas ma gorsze dni...
    najważniejsze to się nie poddawać !
    stylizacja i zdjęcia super !
    sukienka jest boska @!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna stylizacja, swietne polaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kapelusz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:36

    Moja Piękna Klaudia! *___* Oderwać oczu od Ciebie nie można <33
    jwasiaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest tak piękna, że nie mogę się na nią napatrzeć. *.*
    Czasem każdy z nas ma gorszy dzień, więc uszy do góry i tak jak chcesz - jutro będzie lepiej. ;* I tak naprawdę zależy to tylko od nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :))) czasami takie dni sa bardzo potrzebne :)

      Usuń
  8. czasem potrzebny jest dzień przemyśleń i smutaszenia, na pewno po nim przyjdzie radosny dzień:*
    Pięknie wyglądasz( jak zawsze:) ) śliczna jest ta spódniczka w połączeniu z czarnym.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowa może nie jestem i nie snuję się po ulicach w mieście, ale... zarabiam na czyiś nałogach - jestem barmanką:P
    Ale taki dni raz na jakiś czas dobrze sprzyjają na kilka najbliższych tygodni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih o tak, słyszałam, ze barmani i barmanki znają bardzo dużo sekretów :)

      Usuń
  10. Śliczna sukienka, też chciałabym być jedną z tych anonimowych osób, a tymczasem rzucam się zbytnio w oczy i nie mogę przejść niezauważona wśród tłumów ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tym kapeluszu! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie kapelusze są piekne :***

      Usuń
    2. Anonimowy12:14

      ile masz kapeluszy?

      Usuń
  14. piekny masz kapelusik!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw! Rewelacyjny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaką masz piękną sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłednie wyglądasz! Spódniczka jest prześliczna! Taka wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od dłuższego czasu starałam się być na bieżąco, ale na photoblogu. Od niedawna sama stawiam pierwsze kroki na blogu, więc zaczynam również obserwować tutaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska w połączeniu z sukienką-duet idealny na wiosnę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejuniu wyglądasz prześlicznie;)
    sukieneczka boska;)
    i kapelusik świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klauduś...chcieć to móc...jesli czegos bedziesz gorąco pragnęła to na pewno uda Ci sie to osiągnąć:)odważnie stawiaj sobie cele i je realizuj:)

    udanego wieczoru:)
    pozdrawiam
    IVONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUSI SIE UDAĆ :)))) OBYYYY! trzymaj mocno kciuki :****

      Usuń
  22. śliczna jesteś! ;)
    super outfit, a kapelusz jest po prostu idealny ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18:42

    brrr. az mnie ciarki przeszly...
    pieknie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18:48

    głowa do góry :D
    świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kadiczku uwielbiam Cię taką uśmiechniętą! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie jak zawsze <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym być taka fotogeniczna jak Ty! :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19:52

    Super stylizacja ;) kobieco ale drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Love ur jacket and hat!!! Pretty as always ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna ta Kieca, kadiczku, mogłabyś pokazać ją w całości? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PROSTE Olu :D taka :D

      http://www.sheinside.com/Purple-Round-Neck-Back-Zipper-Floral-Dress-p-107063-cat-1727.html

      mi sie bardziej jako spódnica podoba :PPP

      Usuń
  36. Anonimowy20:21

    świetna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:27

    Uwielbiam Cię w kapeluszach :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21:13

    Kochana wiem,że może nie powinnam pytać się Ciebie o takie bardziej prywatne sprawy,ale w dzisiejszej notce wyczytałam,że poświęciłaś ten dzień na przemyślenie,analizy i plany do zmian.Mnie też dopadają czasem takie myśli.W tym roku skończyłam 22 lata i niektóre moje znajome ze studiów,widzę jakie są zadowolone wypowiadając słowa "mój mąż to mój mąż tamto... a mój mały synek to i to",ja słysząc to jak już sobie ułożyły życie i mają swoją rodzinę,czasem zazdroszczę że ja jeszcze tego wszystkiego nie posiadam.Wiadomo każda z nas marzy o pięknym domu,ukochanym mężu i dzieciak,ale lata lecą a już niektóre to wszystko mają i są szczęśliwe w dość młodym wieku z tego powodu.
    Powiedz mi Kochana czy i Ty już masz takie plany na najbliższy czas ? Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i przesyłam całusy - Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie mówić o dalekich planach, bo 'plany' to raczej coś ruchomego, a przyszłości nie da się przewidzieć :) jestem w stanie powiedzieć jedynie to, że na kolację wypije kakao i zjem jogurt truskawkowy, reszta jest zagadką :)

      Usuń
    2. wczoraj też miałam dzień pełen przemyśleń. Usiadłam przy porannej kawie i uświadomiłam sobie, że mam za mało sił by zrealizować wszystko co zaplanowałam na najbliższe dni, wszystko co miałam zrobić w ostatnich dniach. Zdecydowanie też zacznę ograniczać się do planowania tego co w danym dniu, by jego wykorzystać i jemu dać jak najwięcej ;)

      Wyglądasz przecudownie w tym kapelusiku ♥♥♥

      Usuń
    3. Basia, a my kiedy się znów widzimy?:)))

      Usuń
  39. idealne połączenie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kapelooo <3
    kopertówaaaa
    Kadiikuś miodzioo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna sukienka/spódniczka(?):) Twoje potrzeby są zaskakujące. Czemu akurat kac i nikotyna. Tak przy okazji jesteś uzależniona od fajek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie posiadam uzależnień, poza kosmetykami MACa :)

      Usuń
  43. Nie martw się! Jutro będzie lepiej, wiosna idzie!
    Ślicznie wyglądasz! Cudowna sukienka i zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wiosna zdecydowanie poprawiłaby mi humor :) liczę, że na dniach zaświeci słonko :)

      Usuń
  44. Anonimowy02:14

    spódniczka i kapelusz bomba

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna ty ! spódnica robi wrażenie , a twoje włosy wyglądają tu wyjątkowo korzystnie :)

    "dziś jest jutro o którym mówiłeś wczoraj" :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kadiku, masz uroczy uśmiech. Każdy nowy dzień jest lepszy od poprzedniego ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękności! Cudowna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie się prezentujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy12:36

    wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje i trafia w mój gust, ale te buty jednak nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale butki bardzo wygodne i dlatego takie :)))

      Usuń
  51. Sukieneczka jest boska! A Ty wyglądasz jak zwykle pięknie Kadiczkuuu <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy12:13

    Piękna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana jak zwykle wyglądasz zjawiskowo!:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy13:59

    Uwielbiam tego bloga.
    Fotki ogląda się świetnie a jeszcze lepiej płynie przez notki .

    A na podsumowanie mogę napisać tylko : ... Chyba każdy z nas ma czasami takie chwile w których należy włączyć przysłowiową pauzę ...

    P.s. Pocieszające jest dla mnie tylko to że nie ja jedna tak mam ;-)
    Głowa do góry :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALE MI MIŁO :**** fajnie, że komentarze ANONIMOWE nie depczą mnie, a sprawiają, że sie usmiecham :))) bo stereotyp mówi, że ANONIMOWI obia cos innego niż pisanie pochlebstw:)

      Usuń
  56. kolejna porcja świetnych fotek w cudownej stylizacji! :) Uwielbiam Cie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz!
    Masz taką cudowną, wiosenną sukienkę.
    Zazdroszczę! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram