I'M A SATELLITE HEART



Jest śnieg! To chyba najmilszy widok jaki jest za oknem w ciągu całego roku. Teraz kiedy mam do zrobienia 78645628462187251 rzeczy na godzinę uwielbiam uspokajać się i zatrzymywać przy oknie z kubkiem kawy czy herbaty. Zawartość obojętna. Po prostu chwila oderwania się od tego całego zamieszania związanego z odszyciem kolekcji dyplomowej jest dla mnie azylem. Dziś czeka mnie rysowanie, muszę zrobić 15 projektów, z tego wybrać najlepsze i je odszyć, tak działam codziennie. Uszyłam sukienki, spódnice, koszulki, co gorsza, ja chcę więcej! To strasznie wciągam, materiały wypełniają mój cały pokój, czasami nie ma wolnego miejsca, żeby stanąć swobodnie. Od przyszłego tygodnia mam zamiar zakładać już swoje autorskie ubrania do stylizacji... Ciekawe czy wam się spodobają...
CZAPKA/TOP SHOP KURTKA,SUKIENKA/SHEINSIDE TOREBKA,BUTY/YES WALKER ZEGAREK/KLIK

 


Kochani zobaczcie jaki mam zegarek! już go pokazywałam na facebook, także polecam polubić, bo tam zawsze wszystko pojawia się wcześniej

96 komentarzy:

  1. prześliczny Kadiczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś mieć ksywę Pani Zima :D super zdjęcia, choć mi trudno się przywzyczaić do śniegu i wcale go nie lubię :/ Super piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna czapka! pięknie Ci w tym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie to połączyłaś! kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie w tych niebieskościach :) ale ubierz ciepłą kurtkę babo! :D
    u mnie dziś zawiało tak, że masakra... śniegu po pachy :D

    nie moge się doczekac tych stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka! :) no i kolor czapki obłędny po prostu!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie Kadiczku wyglądasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dziwnego, że uwielbiasz śnieg, on po prostu idealnie do Ciebie pasuje! :) Zawsze mi przypominasz prawdziwą, śliczną Królowe Śniegu :))) Nie mogę się doczekać Twoich autorskich projektów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz czapę Kadiczku ♥
    Życzę Ci aby udało Ci się wszystko odszyć do swojej kolekcji ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jak słodki strój :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Cie w tej czapce!
    wgl niebieski i zielony to zdecydowanie TWOJ kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz;** już nie mogę doczekać się Twoich projektów!:)) kadik nie chcesz nauczyć mnie szyc? ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EJJJJ takie zajęcia by mogły być ciekawe :D hahahaha tylko czy my byśmy w ostateczności coś uszyły?:D

      Usuń
  13. Anonimowy18:13

    piękną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, lekka i zwiewna :) Zegarek też superowy, taka słodka pandzia :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:34

    Fajna stylizacja, strasznie mi się podoba kolor Twojej czapki:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz, widzę, że też zorganizowałaś sobie sesję z psem jak ja :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie zorganizowałam sesji z psem ja byłam z nim na spacerze :)

      Usuń
    2. Anonimowy18:58

      sesja z psem ♥ hahahaha :DD

      Usuń
    3. w naszym przypadku skończyło się różowymi ustami odciśniętymi na pyszczku psa bo chciał mnie oblizać i machnął mi buzią tak, że się odbiło :D Hahahaha pierwszy tekst po powrocie do domu 'Belaaaaa całowałaś się z kadikiem'
      taka dygresja :PPP

      Usuń
    4. No, że tak to ujęłam "sesja" u mnie to w sumie był całkowity spontan. Ja akurat ujrzałam te zdjęcie na MP bo się pokazało . Psiaka masz słodkiego ♥

      Usuń
  17. Piękny zimowy bokeh! Bardzo malownicze zdjęcia i pejzaże.

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny kolor czapki! taki turkus Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo zegarek pandeczka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takiego samego psa tylko,że jest 2 razy chudszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK TY TO UCZYNIŁAŚ? ZDRADZ TEN SEKRET!!!! to z tymi psami przecież niewykonalne :DDD

      Usuń
  21. Ale słodziak :) Ładnie wygląda ta spódnica z kurtką. I czapka z czarnymi włosami - idealnie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:00

    I love your skirt, very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieski do Ciebie pasuje ;) Zegarek świetny, a pies - cuuuudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa spódniczka :) Słodkiego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakaś Ty śliczna <3 i Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz w turkusie.
    Fajny zestaw i słodka psinka. Już nie mogę się doczekać stylizacji z twoimi ciuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie powodzenia z szyciem i dopracowywaniem kolekcji dyplomowej! :)
    4 zdjęcie od końca podoba mi się najbardziej, bardzo ładnie wyszłaś. Kurde, zrobiło mi się zimno jak zobaczyłam ramoneskę. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Twojego bloga:-) Wyglądasz jak zawsze niebanalnie z nutką fantazji, ale naturalnie :-) Fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śnieg piękny,ale za oknem:D
    jak się dojeżdza na uczelnie potrafi nieźle wkurzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. czerń z niebieskim akcentem wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19:29

    Ale pięknie wyglądasz! <3 Nie mogę się doczekać Twoich autorskich ubrań, aż mam ochotę Cię poprosić o jakieś seksowne spodnie dla chudzielca. :P Otwieraj firmę, ja chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19:30

    Kochany piesek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kadik, psiak na drugim zdjęciu powala mnie do łez <3. Jest jedyny :). Stworzyłaś świetny i intensywny akcent, łącząc tą spódnicę z czapką.

    OdpowiedzUsuń
  35. daj trochę tego śniegowego optymizmu, bo u mnie jest odwrotnie :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna spódniczka :3

    OdpowiedzUsuń
  37. cudna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja:) Super czapka i torba. Śliczny masz makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie się stylizacja podoba, szczególnie dobór barw :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna spódniczka, mega kurtka, a piesio, zupełnie jak mój, słodziak :)
    Czekam na Twoje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukieneczka ♥ Czapeczka ♥ - genialnie piękne ! ;]
    Kochaniutki piesiu ;) I z niecierpliwością chce zobaczyć te ubranka - Koniecznie ! Nie mogę ich przegapić czekam. .... =] ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy20:33

    kadik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna sukienka ! <3 i ogólnie outfit! A pies - przesłodki :D


    Zapraszam http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy20:50

    Ale piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21:05

    już nie mogę doczekać się Twoich projektów, ciekawość zżera mnie od środka:) Piękna sukienka! pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju ale pięknie Ci w takim błękicie! ;) A spódnicę oddawaj! Uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dałaś mi powód bym nie mogła doczekać się przyszłego tygodnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz:) ta spódniczka i całość czarna prezentuje się rewelacyjnie:)
    no i nie mogę się doczekać twoich własnych ubrań:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie:)
    Spódniczka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie wyglądasz, czapka i spódniczka są świetne ;)
    pies przecudowny. ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw;)
    ale ładny kolor czapki ♥
    nie mogę się doczekać twoim własnoręcznych kreacji!

    OdpowiedzUsuń
  53. Heeej, a co z wynikami konkursów ze świątecznego rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  54. kolor czapki i sukienki świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  55. piekne zdjecia i super psiak! :))))

    OdpowiedzUsuń
  56. pięknie Ci w tej czapeczce! chyba jesteś stworzona do noszenia nakryć głowy- bo obojętnie czego nie założysz- i tak wyglądasz wspaniale! :)
    podoba mi się strasznie to, że czerń przełamałaś takim niebieściutkim kolorkiem i połączyłaś kolor sukienki z czapką. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. you look stunning hun! i really love this skirt and your jacket..<3

    OdpowiedzUsuń
  58. pięnie Ci w takim połączeniu kolorów: zwłaszcza w (smerfastycznym) niebieskim :)
    psiak uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  59. gorąco 3mam kciuki, z niecierpliwoscia czekam na zdjęcia z tej sesji :D

    no i powodzenia :D nie trać wytrwałości :D
    p.s.pamiętam przed dyplomem, gdy w moim pokoju wszędzie były prace graficzne-malarskie, które dosychały... a ja na 1/4 skrawku łóżka drzemałam, bo przecież prace muszą doschnąć... :D

    OdpowiedzUsuń
  60. jaki cudny biszkoptowy przyjaciel załapał się na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  61. o jejciu! wyglądasz niesamowicie, ile pięknych kolorów, a ten niebieski to zdecydowanie Twój kolor, całość stylizacji bardzo mi się podoba i nic bym w niej nie zmieniła! Dobra robota Kadiczku ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. rewelacyjnie wyglądasz co tu dużo pisać ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczna stylizacja <3
    też kocham śnieg <3 u mnie spadł wczoraj, niestety dziś już padał deszcz..
    fajnie jest jak ma się tyle do roboty. ja też chyba zacznę nosić swoje projekty do stylizacji. jestem pewna, że twoje są mega <3 nie mogę się doczekać żeby je zobaczyć.
    jeszcze raz: wyglądasz cudnie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak przeglądam ten wpis, zachwycam sie zdjęciami i nagle : OOO! ŚNIEG NA KADIKA PADA !
    świetna aplikacja do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetna stylizacja*.*

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny zestaw :) kolor czapy mnie zachwyca - uwielbiam :D chętnie zobaczę Twoje zaprojektowane ciuszki :) również szyję, tyle że skłaniam się bardziej w stronę poduszek (poszewek dekoracyjnych) i zabawek :D ogólnie lubię rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna jesteś, przecudowna stylizacja i przekochany piesek :) Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć Twojego autorstwa ciuszki. ;)

    Pozdrawiam,
    http://eseveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie, pasuje Ci kolor tej czapki:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy18:02

    jak zawsze pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję pięknie! <3
    Piękny zestaw!
    Obserwuję i przesyłam buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  71. ślicznie wyglądasz:) piesek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Czekam z niecierpliwością na Twoje projekty :)
    Ty chyba w każdej czapce wyglądasz tak uroczo! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. stylizacja mi się bardzo podoba ;)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  74. dziękuję że zajrzałaś do mnie, bo dzięki temu trafiłam na twój wspaniały blog ! Świetne stylizacje i zdjęcia *_* oczywiście obserwuję ! czekam na twoje projekty z ciekawością. czy to labrador ? bardzo mi przypomina tą rasę psów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczna z Ciebie Dziewczyna :)
    Masz oryginalny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  76. A ja właśnie nie chcę śniegu :D przez kilka dni było u mnie bardzo słoneczne więc ja już marzę o wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale jestescie słodziakami z psiakiem<3
    aż miło patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  78. u mnie minęły dwa dni i juz pada deszcz od samego rana fuuuuu nienawidze takiej pogody ;/

    OdpowiedzUsuń
  79. ślicznie wyglądasz! *.*
    czekam na stylizacje z autorskimi ciuchami! ;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna Stylizacja :)
    Wyglądasz pięknie :*
    Ładny piesek!

    OdpowiedzUsuń
  81. wszystko jest tutaj dla mnie idealne, kurtka szczegolnie przypadla mi do gustu ;) czapka rozswietla te ciemne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy21:01

    Mam pytanie co do sheinside jak się płaci? Czy z konta złotymi czy trzeba euro?

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy20:09

    w ciemno biorę czapkę i spódniczkę (choć w takich krótkich nie chodzę) i gratis biorę psa!!! super! ładuj się dziewczyno tu: https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616
    bo na prawdę możesz coś zwojować!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy15:23

    czekam na autorskie ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram