TROCHE WIECEJ MNIE

Photo By Kadik Babik
___________________________________ 21.11.2012 ___________________________________
 
Nie lubię gdy coś nie idzie po mojej myśli, a kto lubi śmiem powiedzieć... No i teraz kiedy wszystko się układa, krok po kroku jest tak jak zaplanowałam boję się, że nagle coś się nie uda. Mój pesymizm dobija, a może to właśnie pragmatyczne marzycielstwo jak w nagłówku bloga, bo zawsze mam bufor na niepowodzenie bo wolę być pozytywnie zaskoczona i trzeźwo nastawiona na rozczarowanie, niż konkretnie zawiedziona, bo na coś liczyłam i nie wyszło. To pół roku jakie przede mną to cholernie twardy orzech do zgryzienia, wiecie namiastkę tego co się dzieje, wiecie bowiem, że jestem na etapie przygotowania kolekcji dyplomowej i że w lutym kończę projektowanie ubioru, z tym związany jest jeszcze jeden konkretny plan, dokładniej wie o co chodzi kilku wykładowców i trzy bliskie mi osoby, wykładowcy pomagają mi i naprowadzają na odpowiedni tor przez co mam coraz mniej wątpliwości, że coś może się nie udać, jednak do czasu jak nie będę mieć papierów w ręce i dopiętego wszystkiego na ostatni guzik nie powiem wam nic, co związane z tym. Wiem, że nie wszystko zależy ode mnie i gdyby coś się nie powiodło zawiodłabym siebie i wszystkich, cieszyliby się Ci co źle mi życzą, a nie o to chodzi. Chce was zaskoczyć, do tego potrzebne mi wasze trzymanie kciuków, zdradzę tylko, że moja autorska kolekcja dyplomowa  ubrań będzie zatytułowana ' Nocny portier', zostawiam was z niedosytem i zapraszam na moje allegro bo teraz potrzebuję bardzo dużej sumy, więc pozbędę się wszystkiego co tylko zbędne.


A to moje centrum dowodzenia, tu rysuję, szyję, pracuję. To w tym miejscu spędzam większość swoich dni kiedy mam na głowię masę pracy. To moje projekty do kolekcji dyplomowej, to mój laptop, maszyna i kubek kredek jakie zbierałam przez ostatnie kilka lat. To już etap dobierania materiałów do projektów. Jak tylko zacznę odszywanie wszystko będę relacjonować...



:*

41 komentarzy:

  1. W takim razie trzymam mocno kciuki! :)
    Możesz mi zaprojektować sukienkę na studniówkę haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju! jakie ślicznie rysunki! zazdroszczę ci talentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz talent ! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super masz miejsce do pracy.

    już nie mogę się doczekać relacji z szycia..

    trzymam kciuki

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooooooo ja trzymam kciuki mega mocno!!!:D :*

    Może kiedyś coś dla mnie zaprojektujesz:D :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:53

    jeju dziewczyno, masz talent! czuję, że jeszcze o Tobie usłyszymy w wielkim świecie! :) Muszę jak najszybciej zdobyć autograf :P

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne masz to centrum dowodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kadiczku ja za Ciebie trzymam mocno kciuki i wspieram duchowo! :) Czekam aż zostaniesz sławną projektantką, otworzysz swój sklep, a ja będę mogła w nim siedzieć godzinami i przymierzać (kupować) ubrania Twojego projektu! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tego samego zdania i zawsze wychodzę z tego założenia, iż lepiej się miło zaskoczyć niż negatywnie rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kadiczku, trzymam kciuki za Ciebie, niech wszystko ułoży się tak jak chcesz. Twoja praca dyplomowa na pewno będzie perfekcyjna, a to pomoże Ci w osiągnięciu tego "konkretnego planu" :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam cię :) ja bym nie dała rady tego projektować i szyć ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie zobaczyc tworzenie "od kuchni"! A za wszystkie Twoje projekty, te male i te ogromne, mocno trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:26

    Aj Kadiku, wiem co czujesz. Za mną trudne kilka miesięcy, a przede mną kolejne jeszcze trudniejsze. Start z własną firmą to nie lada wyzwanie, przed oczami mam straszne wizje, ale wiem, że dam radę, muszę dać i wszystko będzie dobrze! Zmieniam swoje myślenie na inny tor, na ten bardziej optymistyczny. Wierzę też, że i Ty sobie świetnie poradzisz Marzycielko. :D Mam przed oczami Ciebie wychodząca na wybieg po pokazie... Bardzo chciałabym zobaczyć kiedyś Twoją kolekcję, a wtedy - wykupię ją całą! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem strasznie ciekawa co cię tak pochłonęło ;) no ale skoro trzymać kciuki to trzymam i życzę powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie podoba mi się Twoja szkoła ! jestem meeega ciekawa dalszego rozwoju Twojej kariery ;D powodzenia Ci życzę i czekam na Twoją autorską kolekcję ciuchów, bo zapowiada się piękna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale, że wszystko układa się po Twojej myśli :)
    Trzymam kciuki:D I z niecierpliwością czekam na wszelkie nowiny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kadiku, zajmujesz się świetnymi rzeczami!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja będę trzymać kciuki bardzo mocno:)!
    ale pamiętaj, że jak zostaniesz już słynną projektantką (czy coś) to zamawiam sukienkę zaprojektowaną specjalnie dla mnie kochana:D

    OdpowiedzUsuń
  22. trzymam za Ciebie kciuki! :)
    jestem ciekawa jak się prezentuje Twoja kolekcja, bo tytuł 'Nocny portier' już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajnie zobaczyć to wszystko od kuchni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:50

    Ależ to wszystko świetnie wygląda, jestem strasznie ciekawa jakie pomysły kryją się w Twojej głowie i jaki stworzysz projekt! trzymam kciuki i życzę powodzenia:)A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow jestem bardzo ciekawa! i trzymam oczywiście kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś marzyłam o tym kierunku, bo sama też sobie coś tam szyję, przerabiam, ale wydaje mi się, że mam za mało wyobraźni i kilka projektów pewnie by powstało, ale pewnie po jakimś czasie wena by się skończyła i byłby klops :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :)
    Bawię się w ten sam sposób już od wielu lat.
    I też niedawno pokazywałam moje centrum dowodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kadik co kombinujesz:d zaintrygowałaś mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:41

    zawsze wiedziałam, że będziesz robić coś w tym kierunku :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ok nie ma sprawy :) tylko muszę znaleźć trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz wielki talent :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13:49

    trzymam kciuki już nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy20:40

    oj juz nie moge sie doczekac az zaczniesz szyc :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rysunki, znaczy stroje są genialne.
    Hah, ile bierzesz za sukienkę na zamówienie ? I czy w ogóle robisz ;)
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia w realizacji planu!

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe to wszystko, powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. pokazuj wiecej takich zdjec! masz niesamowity talent i naprawde z zaciekawieniem sie to oglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niecodzienna ta twoja praca dyplomowa ;) Powodzenia i dużo wytrwałości w przygotowaniach życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oj trzymam trzymam kciuki, nazwa kolekcji nocny portret bardzo intrygująca. I sama tak pięknie rysujesz człowieka ? już jestem ciekawa jaki będzie efekt ostateczny. pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Instagram